nickolas.t Skrevet 20. mai 2011 Del Skrevet 20. mai 2011 Tenker på å kjøpe Olympus E-PL1 og lurer på om noen kjenner til dette kameraet? Jeg er ikke erfaren med speilrefleks og ser etter et kamera som er bedre enn et bra kompaktkamera, lett, ikke for dyrt men heller ikke bortkastet penger. Lenke til kommentar
KnutIvars Skrevet 20. mai 2011 Del Skrevet 20. mai 2011 Da har du egentlig truffet ganske godt med E-PL1. Dersom du er villig til å bruke litt ekstra, får du deg E-PL2 som er hakket bedre, men E-PL1 er absolutt et bra kamera. Det er lett å bruke for nybegynnere, men har også alt av manuelle instillinger. I tillegg er bildekvaliteten i en annen liga enn kompaktkameraer. Prisen på E-PL1 er jo ganske bra nå etter at E-PL2 kom. (forskjellen på E-PL1 og E-PL2 er vel hovedsaklig at E-PL2 har et nytt kit-objektiv som er litt mindre og som fokuserer helt stille slik at det ikke kommer lyd når du filmer. E-PL2 fokuserer også litt bedre i svakt lys, samt har et eller to ekstra "art-filter"). 1 Lenke til kommentar
dags Skrevet 20. mai 2011 Del Skrevet 20. mai 2011 Jeg bruker E-PL1 og er godt fornøyd med dette. Jeg har oppgradert med Panasonic 20mm/f:1.7 og EVF som gjør det til et utmerket lomme- og reportasje kamera. 1 Lenke til kommentar
nickolas.t Skrevet 20. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2011 Takk til dere begge:) nå skal jeg bruke litt penger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå