PolarCow Skrevet 20. mai 2011 Del Skrevet 20. mai 2011 En litt teknisk sak dette, men muligens noen i Film-delen av forumet har opplevd lignende (hvis ikke får moderator flytte tråden). Har forsøkt å se nyervervede Scott Pilgrim på Bluray på min PS3, men første kjøring gikk heller dårlig. Fikk se Universal-logoen, valgte deretter Norsk som språk. Så kom det en liten video der de takket meg for å kjøpe filmen (og ikke laste den ned), før en liten grå Universal-logo (lasteskjerm) kom til syne. Så ble skjermen svart. Sjekket status; filmen var stoppet. Prøvde igjen (avbrøt avspilling, startet disk på nytt), denne gangen kom jeg forbi lasteskjermen og fikk se en bluray-logo, før jeg kom til hovedmenyen. Satte igang filmen, fikk se ca 30 min, da gikk dessverre strømmen. Restartet alt, PS3 en gang til, og startet deretter filmen igjen. Denne gang gikk det som første hendelse der oppe. Og det gjentar seg nå hver gang, kommer bare en svart skjerm etter lasteskjermen. Noen tips på hva som kan være galt? Lenke til kommentar
Minus Skrevet 18. juni 2011 Del Skrevet 18. juni 2011 Sjekket annen disk for å utelukke feil på platen? Lenke til kommentar
PolarCow Skrevet 21. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2011 Mistenker faktisk internettkoblinga...om platen ikke får svar på internettkobling, så vil den heller ikke gå videre? Har sett nok av andre Bluray-filmer på PS3en i ettertid... :/ (Og med det kan feil på plate ikke utelukkes). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå