Trond1967 Skrevet 20. mai 2011 Del Skrevet 20. mai 2011 Selv skaffet jeg meg den helt nye hp dv6 6069 til en kjempefin pris:-) 1 Lenke til kommentar
Loefthal Skrevet 20. mai 2011 Del Skrevet 20. mai 2011 Javel? Og dette er et hett tips hvorfor? Lenke til kommentar
Trond1967 Skrevet 20. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2011 Skrev i undertittel.kom det ikke frem? 20? På alle varer på siba i hele dag Lenke til kommentar
Loefthal Skrevet 20. mai 2011 Del Skrevet 20. mai 2011 Joda Så det nå. Enten var det der ikke isted eller så var det jeg som var blind. Lenke til kommentar
Mortis360 Skrevet 20. mai 2011 Del Skrevet 20. mai 2011 Jeg finner ingenting som tyder på denne rabatten på Siba sine nettsider. - Mortis Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 20. mai 2011 Del Skrevet 20. mai 2011 Jeg ser heller ikke noe som tyder på 20%... Joda Så det nå. Enten var det der ikke isted eller så var det jeg som var blind. Grunnen til at du ikke så det kan være at du fant tråden i ubesvarte tråder ? Lenke til kommentar
BAT Skrevet 20. mai 2011 Del Skrevet 20. mai 2011 Hvis dere går på hjemmesiden til Siba, trykker på facebook siden deres så sier den at: Hei godtfolk. Har dere savnet god lyd i parken, på hytta eller på balkongen? Vi har mange smarte Docking-stasjoner til din iPod eller iPhone. Denne helgen får alle Facebookvenner 20% rabatt. Skriv inn kampanjekode: FBdocking i første kassetrinn. Gjelder t.o.m søndag 22 mai. GOD HELG! Lenke til kommentar
Mortis360 Skrevet 20. mai 2011 Del Skrevet 20. mai 2011 Det gjelder IKKE hele utvalget som TS påstår, kun docking-stasjoner. - Mortis Lenke til kommentar
Trond1967 Skrevet 20. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2011 Var i butikken på alnabru i dag og der hang det store skilt om at hele sortimanget var satt ned 20% I dag Lenke til kommentar
Loefthal Skrevet 20. mai 2011 Del Skrevet 20. mai 2011 (endret) Da gjaldt dette kanskje kun butikken på Alnabru? Grunnen til at du ikke så det kan være at du fant tråden i ubesvarte tråder ? Nei, fant den på forsiden, men mulig jeg ikke så undertittelen pga svak kontrast og bærbar i sollys Endret 20. mai 2011 av Komakino Lenke til kommentar
Trond1967 Skrevet 20. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2011 Da gjaldt dette kanskje kun butikken på Alnabru? Det kan godt være. Var innom butikken på mandag og da tipset en av selgerene meg om dette. Så hvor det er annonsert eller hvilke butikker det gjelder veit ikke jeg, synns bare det var et bra tilltak som fortjente litt oppmerksomhet. Det var kult å få tak i en så fersk maskin til en såpass fin pris da. Fikke denne for 6790. http://www.siba.no/Products/Product.aspx?id=6483909&sw=dv6 Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 20. mai 2011 Del Skrevet 20. mai 2011 Da gjaldt dette kanskje kun butikken på Alnabru? Grunnen til at du ikke så det kan være at du fant tråden i ubesvarte tråder ? Nei, fant den på forsiden, men mulig jeg ikke så undertittelen pga svak kontrast og bærbar i sollys Tror ikke undertittelen vises der også sånn som under ubesvarte tråder. Synes egentlig undertitteler er noe tull Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå