Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvis dere går på hjemmesiden til Siba, trykker på facebook siden deres så sier den at:

Hei godtfolk. Har dere savnet god lyd i parken, på hytta eller på balkongen? Vi har mange smarte Docking-stasjoner til din iPod eller iPhone. Denne helgen får alle Facebookvenner 20% rabatt. Skriv inn kampanjekode: FBdocking i første kassetrinn. Gjelder t.o.m søndag 22 mai. GOD HELG!
Lenke til kommentar

Da gjaldt dette kanskje kun butikken på Alnabru?

Grunnen til at du ikke så det kan være at du fant tråden i ubesvarte tråder ?

Nei, fant den på forsiden, men mulig jeg ikke så undertittelen pga svak kontrast og bærbar i sollys :dontgetit:

Endret av Komakino
Lenke til kommentar

Det kan godt være. Var innom butikken på mandag og da tipset en av selgerene meg om dette.

Så hvor det er annonsert eller hvilke butikker det gjelder veit ikke jeg, synns bare det var et bra tilltak som fortjente litt oppmerksomhet.

Det var kult å få tak i en så fersk maskin til en såpass fin pris da.

Fikke denne for 6790. http://www.siba.no/Products/Product.aspx?id=6483909&sw=dv6

Lenke til kommentar

Grunnen til at du ikke så det kan være at du fant tråden i ubesvarte tråder ?

Nei, fant den på forsiden, men mulig jeg ikke så undertittelen pga svak kontrast og bærbar i sollys :dontgetit:

Tror ikke undertittelen vises der også sånn som under ubesvarte tråder. Synes egentlig undertitteler er noe tull

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...