AnonymDiskusjon Skrevet 20. mai 2011 Del Skrevet 20. mai 2011 Jeg har ett lite problem. Er gutt og er sånn smålig bifil. Det vil si at det omtrent kun er en gutt jeg tenner på og alltid har gjort det. Bestekompisen min. Vi begge er 100% hetro blant folk og jeg kunne aldri tenkt meg å komme ut av skapet. Men jeg har nå funnet ut at bestekompisen min også er litt bifil. Men problemet er at han bare tenner på eldre menn. Sånn i 30-årene. Hva faen skal jeg gjøre? Tenker også på vennskapet. Men samtidig er min STØRSTE drøm å gjøre noe seksuelt med han. Og til dere homofober.. Dere kan jo i stedet prøve å tenke på oss som 2 jenter :!: Er selv ikke så stor fan av homofile. Da tenker jeg på de skikkelige homofile. Sånn utrolig feminime og ja. Dere skjønner. Postet av anonym: fcdfbedfe9828fd9b6cc49e01684dfc9 Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 20. mai 2011 Del Skrevet 20. mai 2011 Først vil jeg si at du tar feil i at ordentlige homofile er feminine og slikt. de er like forskjellige som alle oss andre. bare ta deg en tur inn på gaysir, så ser du det... Eller på London eller tilsvarende for den saks skyld... Men til casen din, sjenk dere begge og mor dere i fylla ;)Med mindre du har guts nok til å ta initiativet edru. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 20. mai 2011 Del Skrevet 20. mai 2011 Livet er delt opp i to scenarioer. Enten så gjør du det eller så gjør du det ikke, for min del sier jeg at det er bedre å angre på noe du har gjort enn å angre på at du ikke gjorde det. Hvis begge dere er fritids-bifil, så er det bare å si hva du føler og håpe på det beste. PS: Skal du være ninja, så får du han med på trekant! Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 20. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2011 Postet av anonym: fcdfbedfe9828fd9b6cc49e01684dfc9 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 20. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2011 Jaaaa.. Det artige er at vi faktisk har hatt trekant da. Men var ingen kontakt mellom oss 2. Var mere sånn at vi byttet på jenta. Men får se hva jeg gjør Postet av anonym: fcdfbedfe9828fd9b6cc49e01684dfc9 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå