steamr Skrevet 20. mai 2011 Del Skrevet 20. mai 2011 Nå har den gamle serveren min tatt kvelden. Den led en sakte død. Først røyk sata kontaktene (os'et klarte ikke lese diskene, måtte bare bytte kontakt), og nå dør den to sekunder etter oppstart. Trodde jeg hadde kjøpt gode deler (gigabyte HK), men to år holdt den (24x7). Så nå er jeg jakt etter en ny server (altogether). Derfor hadde jeg håpet om det er noen der ute som har erfaring med HK++ etc som man kan ha 24x7 i lang tid. Tenker meg et AM3 HK + egnet CPU, og minne. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 20. mai 2011 Del Skrevet 20. mai 2011 Det som har skjedd med det gamle hovedkortet hørtes mer enn god nok grunn ut til å bruke reklamasjonsretten din. Eneste AM3-hovedkortet jeg har lang farttid med (riktignok ikke 24/7 bruk) er et FOX+ A7DA-S 3.0 . Lenke til kommentar
steamr Skrevet 20. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2011 Det som har skjedd med det gamle hovedkortet hørtes mer enn god nok grunn ut til å bruke reklamasjonsretten din. Eneste AM3-hovedkortet jeg har lang farttid med (riktignok ikke 24/7 bruk) er et FOX+ A7DA-S 3.0 . Sant nok. Bør kanskje kjøre et parallellt løp med reklamasjon. Men regner med at dette tar så lang tid at jeg uansett kommer til å kjøpe nytt (og litt pga at jeg vil ha en kraftigere cpu for transcoding på server). Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 11. juni 2011 Del Skrevet 11. juni 2011 Jeg satt sammen denne for en kompis, for OS hadde vi tenkt en 2.5" HDD og ett billig SATA kontroller til å drifte OS disken. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå