ronpet11 Skrevet 15. oktober 2001 Del Skrevet 15. oktober 2001 Jeg har ett hovedkort som jeg får opp meldinga: Abit Bootblock Bios checksum error Please insert floppy ------------------- er det noen som veit hvilke filer jeg trenger på disketten får å få dette til å virke igjen? jeg regner med at jeg trenger en boot disk som automatisk starter bios flashing men hvilke filer trenger jeg? Lenke til kommentar
Cicero111 Skrevet 15. oktober 2001 Del Skrevet 15. oktober 2001 Trivelig! Har opplev dette selv (etter en feilslått flashing) Du trenger en vanlig bootdisk uten drivere, f.eks: http://www.bootdisk.com/drdfiles/drdflash.exe + kopiere inn biosfilene Maskinen skal våkne til liv igjen etter å ha flashet på nytt. Lenke til kommentar
maggri Skrevet 18. oktober 2001 Del Skrevet 18. oktober 2001 Hei har et "lignende" problem. Jeg får c. error hver gang jeg flasher biosen min. maskinen starter helt fint men, det er blitt vanskelig å overklokke. Trenger en bios som flasher hele biosen. Hk msi k7t pro2-A. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå