Gå til innhold

Fra Oslo til Haugesund på billigst mulig måte.


Anbefalte innlegg

To stykker som skal fra Oslo til Haugesund på billigst mulig måte? De er svenske så studentrabatt blir det nok ikke. Egentlig er det jo fra Göteborg til Haugesund, men bussen til Oslo fra Göteborg koster en 200 lapp cirka så den er grei.

 

Kun haukeliekspressen som er alternativ fra Oslo? 535 kr en vei er jo ikke spesielt billig.

 

Tog til Bergen også buss ned til Haugesund vil vel ikke lønne seg? Dette gjelder i sommer, fellesferien.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Etter hva jeg har skjønt er det ikke billigere med tog til bergen også buss ned hit igjen. Pluss noe ferge-greier også. Samme med tog til Stavanger også videre, veldig tungvindt etter hvar jeg har fått med meg.

 

Fly med norwegian fra Oslo til Haugesund er jo nesten billigere enn Haukeliekspressen. Ganske sykt, men sant. Men blir nok haukeliekspressen som er det beste antar jeg.

Lenke til kommentar

Fly med norwegian fra Oslo til Haugesund er jo nesten billigere enn Haukeliekspressen. Ganske sykt, men sant. Men blir nok haukeliekspressen som er det beste antar jeg.

 

 

Problemet er at det ikke går fly fra Oslo til Haugesund, men fra Ullensaker til Karmøy og dermed blir den prisen bare en del av sannheten.

 

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...