jaaee Skrevet 20. mai 2011 Del Skrevet 20. mai 2011 Det har seg da slik, at jeg er enda ikke kommet skikkelig over eksen. Er vell ca 10uker siden vi slo opp,men tenker på henne forsatt. Savner henne på en måte,men vill i grunnen ikke ha henne tilbake. Hodet mitt er totalt fucked. Folk sier ofte,at de beste er å finne seg en ny en. Prøvde meg på det forrige uke, og hadde en ONS. Men det funket da ganske dårlig føler jeg. Men,det er en ganske deilig jente som surrer rundt meg hele tiden, og hun er ganske ute etter. Det har jeg blitt fortalt. Hun er forelsket i meg,men det er ikke gjennsides fra min side. Tror dere jeg gjør det lurt i og gi denne jenta en kjangs? Eller er jeg teit om ej bruker henne bare for å komme over eksen? Takker for svar på forhånd ! Lenke til kommentar
Dignam Skrevet 20. mai 2011 Del Skrevet 20. mai 2011 Deilig + higen? ITS A DEAL!?! Men tror du at du kan få følelser for denne nye jenta? Hvis ikke og du bare vil ha deg med hu og så ditche hu når hun tydeligvis er "forelsket" kommer ann på dine egne moralske verdier om du vil gjøre eller ikke. (wow lang setning, hehe) Lenke til kommentar
jaaee Skrevet 20. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2011 Heheh Tja,jeg vet ikke om jeg kan få følelser. Føler hun virker litt spess ut. Men er sikkert bare for hun er tootalt ulik min eks. Har en helt annen personlighet,men hadde vell ikke skadet og prøvd, og heller bare tatt det ganske rolig med hun i starten ? Lenke til kommentar
ntls Skrevet 20. mai 2011 Del Skrevet 20. mai 2011 (endret) Hvis du kommer på god talefot med den nye jenten, og dere er åpen om ting, så la henne vite om din fortid at du har nylig slått opp med en, og at det er ikke noe gale med om du er påvirket av det enda. Hun vet da at hun er i "fare" for å bli en rebound jente for deg, men da er det hennes eget valg om hun vil fortsatt ta den sjansen og bli bedre kjent med deg eller ikke hvis du ikke har noe i mot det. Samtidig viser du respekt for henne slik at hun ikke føler seg lurt om hun ble en rebound for deg. Når det er gjort så ta det rolig, ikke tenk så langt fremover om hva som kan bli ut av dere to. Nyt samværet med denne nye jenten nå, og jeg tror ting vil ordne seg deretter. Bare vær obs på et par ting, slik som at du kommer fortsatt til å savne din eks sikkert i en god stund til fremover, men det er å forvente. Endret 20. mai 2011 av ntls Lenke til kommentar
Nyskjerrigperen Skrevet 20. mai 2011 Del Skrevet 20. mai 2011 Rebound er dårlig gjort. Du vet jo ikke sikkert hvilke type jente dette er! Det kan jo tenkes at hun hadde tatt det på en fin måte om dere holdt på en stund, men det kan jo å tenkes at hun faller hardt for deg og sliter i ettertid. Sistnevnte er vel egentlig meg. Hadde den jenten vært meg, så hadde jeg rådet deg å holde deg unna. Det er så utrolig kjipt å trist å vite at en du har falt for ikke føler det samme, men som faktisk har savnet ekset hele veien og kanskje til og med tenkt på henne når man ligger å koser sammen på sofaen. Det gjør veldig vondt, og hvis du har samvittighet, så lar du vær! 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå