MonaH Skrevet 20. mai 2011 Del Skrevet 20. mai 2011 (endret) Har nå gått vekk fra nextgentel, over til canal digital (online.no) Skal sette opp min nye e-postadresse i thunderbird. Men nå kommer kontoen som egen konto(?)utenfor "Lokale mapper". Hvorfor blir det plutselig sånn nå da? Ingen av de andre mailkontoer er ikke synlige der..? Nå blir det jo mer av alt, både innbokser osv.. Om ikke det er ille nok, så må en jo gå jennom noe automatisk oppsett av ny konto, som likevel må redigeres på etterpå så en får pop.online.no, ikke sånn IMAP.online.no.. Endret 20. mai 2011 av MonaH Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 20. mai 2011 Del Skrevet 20. mai 2011 Problemet er at du har lagt det inn som en imap-konto. Så slett kontoen, logg av internett og prøv å legge inn kontoen på nytt som en pop-konto. Lenke til kommentar
MonaH Skrevet 20. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2011 Å, blir det imap bare fordi jeg er tilkoblet nett? *pussig* Ok, da skal jeg prøve det du sier. Lenke til kommentar
MonaH Skrevet 20. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2011 Det fungerte ikke i det hele tatt. Da fikk jeg ikke engang lagt til noen konto. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå