sfRoyal Skrevet 28. juli 2003 Del Skrevet 28. juli 2003 siden dette er for Hovedkort CPU og minne, og det er det jeg skal oppgradere, så er vel ikke dette feilposta? uansett, Har ikke fulgt med i det siste, så vet liksom ikke hva jeg trenger av diverse funksjoner på hovedkort og lignende.. Har P4 2.0 gHz fra før, og grunnen til at jeg skal oppgradere er fordi den sitter på ett IBM Motherboard, som setter utrolige sperrer på andre komponenter.. Radeon 9700 pro kortet mitt får ikke gjøre som det vil, det holdes igjen av Hovedkortet liksom.. Så det jeg lurer på er hva jeg burde kjøpe av CPU, motherboard og RAM, for å få mest mulig ut av alle komponentene. skal også kjøpe kabinett, men det klarer jeg å bestemme meg for selv EDIT: lurer også på hva f*** winbond osv er.... Lenke til kommentar
venomzorg Skrevet 28. juli 2003 Del Skrevet 28. juli 2003 hva med å kjøpe: epox 8rda+ xp2400 alpha 8045 m 19dB papst 2 stk 256mb pc32000 winbound av meg? det er en pakke jeg er godt fornøyd med! send mail hvis d sku være intr =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå