Brian Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 Hei For noen år siden så undersøkte jeg mulighetene for spillere som tar FLAC. Har nå undersøkt mer rundt dette, men det virker fortsatt som om det er svært få alternativer som støtter FLAC. Finnes det noen alternativer? Hvor kan det evt kjøpes? Har søkt opp og ned rundt den russiske Ural ConceRt CDD som tar FLAC, men finner ingen plass hvor de selger denne. Noen som vet noe rundt dette? Virker som om de store aktørene tar springfart og driter hardt i å implementere FLAC støtte i nye spillere, litt synd egentlig. Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 20. mai 2011 Del Skrevet 20. mai 2011 Dette er kanskje ikke helt det samme men finnes det ikke bærbare spillere typ MP3 som takler Flac? Hvis det finnes så kunne det kanskje fikse problemet? Lenke til kommentar
Brian Skrevet 20. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2011 Jo, dette finnes, men jeg er ute etter en spiller som tar FLAC selv. Med ekstern spiller må jeg vel sitte å trykke på den istedet? Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 20. mai 2011 Del Skrevet 20. mai 2011 Da lurer jeg på hvorfor du vil ha dette i en bil? Lenke til kommentar
Brian Skrevet 20. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2011 Fordi jeg har all musikken i FLAC fra før av. Vil både slippe bryet med å konvertere hver gang jeg skal ha musikk og bedre lydkvalitet blant annet. Lenke til kommentar
nomore Skrevet 20. mai 2011 Del Skrevet 20. mai 2011 Eg kunne godt tenkt meg dette i bilen. Som Brian er alt av musikk eg eier rippet i FLAC, og alle spillerene eg har innendørs(Squeezeboxer) samt "MP3"-spilleren støtter FLAC. Uheldigvis for meg så har eg et integrert anlegg i bilen, originalt. Ikke sett snurten av noen AUX heller, så eg har dessverre innfunnet meg i at eg ikke får ønsket mitt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå