Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Har noen tips til hvordan jeg skal massere ei jente bra?

Anbefalte innlegg

Er det spesielle teknikker jeg kan bruke? Spesielle områder som må masseres? Eller andre ting å ta hensyn til?

Bør jeg bruke massasjeolje? I så fall, har dere tips til hvilken jeg bør bruke? :)

Jeg beklager hvis det er et dusin av andre slike tråder. Jeg har gjort et raskt søk, men fant ikke noe da

Så... hva sier dere? :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er det spesielle teknikker jeg kan bruke? Spesielle områder som må masseres? Eller andre ting å ta hensyn til?

Bør jeg bruke massasjeolje? I så fall, har dere tips til hvilken jeg bør bruke? :)

Jeg beklager hvis det er et dusin av andre slike tråder. Jeg har gjort et raskt søk, men fant ikke noe da

Så... hva sier dere? :)

Bruk fingertuppene til og trykke ned, men ikke for hardt. Så beveger du det i en sirkel på en måte, viss du skjønner hva jeg mener. JEg anbefaler massasjeolje http://www.thebodyshop.no/produkter.aspx?docid=285&pid=156 jeg har ikkje brukt den selv, mn har hørt den skal være god. Områdene som kan være godt for den du masserer kan være på rygge, skuldrene, under foten, opp på hånda.. kanskje til og med rompa. ned over beina osv. :)

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...