tdr-96 Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 Hei jeg ska kjøpe meg en ny pc. Pcen skal brukes til gaming og film, pcen jeg har valgt er denne:http://www.komplett.no/k/ci.aspx?sku=10446 jeg har valgt å konfiguere pcen selv og har valgt disse tingene: SteelSeries Siberia Full-size Headphone Ahead Nero 9 Essentials OEM CyberLink DVD Suite 7, 6Channel, OEM CD Støtsikker PC-eske SteelSeries QcK, Musematte i Tøy CM Storm Scout Midi Tower Sort Silver Power SP-SS500 500W PSU MSI H55M-ED55, Socket-1156 Intel Core™ i7 Quad Processor i7-870 Kingston DDR3 HyperX 2133MHz 4GB MSI GeForce GTX 560Ti 1GB PhysX Western Digital Caviar® Blue 500GB Western Digital Caviar® Blue 500GB Sony Optiarc DVD±RW Burner, AD-7260S Logitech Gaming Keyboard G110 BenQ 24" LCD G2420HD MS ROYALTY Win Home Premium 7 Nordic MS COA Label Windows Home Premium 7 MS DVD Win H.P/Pro/Ultimate 7 NO 64bit Call of Duty Black Ops Så det jeg lurer på er om denne pcen vil kunne ta Crysis 2, call of duty black ops på full grafikk uten at det legger. Lenke til kommentar
phlake Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 (endret) Hei! Jeg ser du trenger litt hjelp ;o) Sjekk denne (Black Refinery). Alt i den lista er det du trenger, evt bytt ut med et GTX560 som du har valgt selv. Sleng gjerne på 2x4GB ram siden det er så billig. Bytt ut ssd-en med en OCZ Vertex 3 eller OCZ Agility 3. Forøvrig vil du nok komme billigst ut på Dustinhome og ikke Komplett. Hvis du kjøper det oppsettet nevnt over vil du nok bli meget fornøyd. Ellers anbefales Samsung Spinpoint F3 som harddisk. Husk at socket 1156 er på vei ut. Socket 1155 (Sandy Bridge) er en sokkel som vil vare i noen år og den er også kompatibel med de kommene Ivy-cpu-ene til Intel. Hvis du ikke vil bygge selv må du evt se på Komplett Gamer LIMITED edition. DEN bygger på Sandy Bridge (1155). Endret 19. mai 2011 av phlake Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå