AloBeger Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 Hei!! Kjøpte MW2 her om dagen fra Steam, kunne fint spille det online i ca 20min, men så endra NAT-typen min seg til strict.... Fant litt senere ut at jeg måtte Port Forwarde, men fant ingen guide på nettet som var "up to date" på min ruter. Noen andre her som har D-Link DIR-61 som kan hjelpe meg med problemet?? Takker! Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 20. mai 2011 Del Skrevet 20. mai 2011 Bredbånd og andre internett-tilkoblinger. Du får kanskje bedre respons der. Få evt en moderator til å flytte denne tråden dit elns. Lenke til kommentar
AloBeger Skrevet 20. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2011 Skal prøve der! Men legger igjen dette bildet her bare i tilfelle Lenke til kommentar
AloBeger Skrevet 21. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2011 ingen som har noen tips?? Lenke til kommentar
AloBeger Skrevet 21. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2011 vært på den siden, men guiden er out dated Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 21. mai 2011 Del Skrevet 21. mai 2011 Du er alt for opptatt av datostemplinga her. Å forwarde en port er mer eller mindre likt på alle routere så fremgangsmåten er lik. Du skal få routeren til å lytte på ett portnummer og så få den til å videresende all informasjon på denne porten til en intern ipadresse, det er ikke rakettforskning. Lenke til kommentar
AloBeger Skrevet 21. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2011 Skjønner det da.... Men om du ser på guiden på portforward.com, så er oppsettet på siden helt anderledes enn det den er på min ruter. Derfor er det ikke så lett for meg som ikke er ett datageni å følge guiden når de ikke er like. Lenke til kommentar
AloBeger Skrevet 27. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2011 Ok, nå har jeg testet å portforwarde, men mw2 er fortsatt strict... Slik ser routeren min ut atm: Hva er feil?? Lenke til kommentar
AloBeger Skrevet 27. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2011 Har du enabled upnp? Ja, det har jeg Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 29. mai 2011 Del Skrevet 29. mai 2011 Hva er det eksakte modellnummeret på routeren?? Den heter antagelig ikke Dir61. Lenke til kommentar
AloBeger Skrevet 29. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2011 Spillet funker nå, måtte bare avinstallere og installere det på nytt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå