sjokolademousse Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 Jeg trenger en rolig, positiv, gladinstrumental som kan passe til en småmorsom digital historiefortelling. Sangen må ikke være dominerende, man skal høre stemmen min godt. Har lett mye etter rolige gitarsoloer, men ikke funnet noe passende. Håper noen vet om en som kan passe! Lenke til kommentar
Spenis Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 Jeg trenger en rolig, positiv, gladinstrumental som kan passe til en småmorsom digital historiefortelling. Sangen må ikke være dominerende, man skal høre stemmen min godt. Har lett mye etter rolige gitarsoloer, men ikke funnet noe passende. Håper noen vet om en som kan passe! Hva med denne? Lenke til kommentar
Ferdig Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 Kanskje noen av disse? Twenty Five eller Blue Eyes av Philter Lenke til kommentar
sjokolademousse Skrevet 21. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2011 Morning mood kan passe bra! Sangene av Philter skaper litt feil stemning i forhold til historiefortellinga. Men definitivt noe jeg kommer til å høre på ellers Tusen takk for svar Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 21. mai 2011 Del Skrevet 21. mai 2011 Sjekk ut Sigur Ros! Der er det mykje bra. Lenke til kommentar
sjokolademousse Skrevet 26. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2011 Sigur Ros kunne også funka godt! Men endte opp med Only the young instrumental av Brandon Flowers Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå