Howard Skrevet 28. juli 2003 Del Skrevet 28. juli 2003 Ny DirectX-versjon lansert I forbindelse med et nylig oppdaget kritisk sikkerhetshull i DirectX, har Microsoft lansert DirectX 9.0b. Les notisen her. Lenke til kommentar
sveinsel Skrevet 28. juli 2003 Del Skrevet 28. juli 2003 Ja.. fikk den inn som Windows uppdate.... Har en følelse av at det ble flere detaler i bildene som mitt gamle GeForce2 GTX lager. Eller?? Er det noen som kan si om der er synlige forbetringer? Lenke til kommentar
Gribuz Skrevet 28. juli 2003 Del Skrevet 28. juli 2003 Microsoft har lansert en ny versjon av DirectX, versjon 9.0b. Den nye versjonen skal ikke ha noen nye funksjoner i forhold til DirectX 9.0. Grunnen til lanseringen er at enkelte feil er rettet, og et nylig oppdaget alvorlig sikkerhetshull i DirectX er fikset. Det nye sikkerhetshullet kan misbrukes med en spesiell MIDI-fil, hvis brukeren lures til å åpne en slik fil, enten via en webside eller via e-post. Lenke til kommentar
sveinsel Skrevet 28. juli 2003 Del Skrevet 28. juli 2003 Det må iallefall vere lovlig å håpe på synlige forbetringer... Man laster ned titalls uppgraderinger uten å se annet enn at de tar plass. Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 28. juli 2003 Del Skrevet 28. juli 2003 Jeg har ikke directx 9 på pc`en enda,skal jeg ta Directx9.0b da?Eller må jeg ha 9.0a og? Lenke til kommentar
Mio Skrevet 28. juli 2003 Del Skrevet 28. juli 2003 Jeg har ikke directx 9 på pc`en enda,skal jeg ta Directx9.0b da?Eller må jeg ha 9.0a og? Du trenger bare 9.0b Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå