fantaorange50ore Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 Hei til alle som tar seg tid og eventuelt skriver en kommentar:-p. Har planlagt å ta ein språkreise lenge nå, men har vært veldig sein med å bestemme meg å det var mange plasser som var fullt booket opp. Valgene sto mellom tourgay, Malte å Brighton, jeg valgte til slutt å ta Brighton fremfor Tourgay. Men jeg ser nå at Brighton har svært mange negative svar fra folk som har vært der tidligere. Begynner å bli veldig skeptisk om dette er riktig. Grunnen til at jeg vil dra på språkreise er for å bli bedre i engelsk. Men samtidlig så har jeg lyst til å feste;P Noen som veit noe om de forskjellige plassene? Setter stor pris på svarene til dere som svarer meg! takk! Er 17 år Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 Malta er visst en av de mer festete av destinasjonene som EF tilbyr slik jeg husker det i hvert fall, men husk at det spiller egentlig ingen rolle hvor du drar. Du lærer engelsk og du drar dit med X antall andre tenåringer som også har lyst til å drikke, flørte og ha det gøy Lenke til kommentar
fantaorange50ore Skrevet 19. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2011 Hvordan er England kontra Malta på varmen? Er varmen i England nogenlunde som i Norge? Mens Varmen i Malta er omtrent som i Kreta, Tenerife og Mallorca osv? Jeg har igrunn mest lyst til å feste å treffe andre herlig folk. Så dette er noe å anbefale? Takk for svaret! Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 20. mai 2011 Del Skrevet 20. mai 2011 Det er absolutt å anbefale. Malta er ganske varmt ja, det er jo i syden. England er litt varmere enn Norge, men ikke nevneverdig. Du finner herlige mennesker uansett Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå