Edvind Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 Hei, jeg har lenge slitt med ryggsmerter og har prøvd det meste fra kiropraktorer til naprapater.. Jeg kom over ryggsmerter.net tidligere og har synes dette ser lovende ut. Er det noen som har vært borti lignende, evt samme opplegg og kan dele sine erfaringer? -Edvind Lenke til kommentar
Hippocleides Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 Høres veldig "Nå kommer pastoren igjennom røret og tar deg på ryggen med Jesus på boks". Jeg tror ikke jeg hadde giddet. Men hva er det som gjør at du har vondt da, og trener du noe selv? Lenke til kommentar
knut73 Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 Ryggsmerter kan ofte kureres gjennom trening og behandling.Har du vært i rønken og fått konstatert at du ikke har en prolaps?Personlig så gikk jeg av meg mine ryggproblemer.Grunnen til ryggproblemene var for lite aktivitet.Vi trenger muskler for å ha en frisk rygg Lenke til kommentar
vidor Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 Ryggsmerter har mange årsaker, men om kiropraktor og naprapat bare har gitt midlertidig smertelindring sitter nok problemene dypere. Husk at disse smertene kan også komme fra organer. Hvis du sender meg en PM (personlig melding) kan jeg gi deg detaljene til en klinikk som er gode på dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå