Nizzen Skrevet 5. mars 2016 Del Skrevet 5. mars 2016 Var mye grining her Anitcry og quakecry 1 Lenke til kommentar
Killswitch Skrevet 18. april 2016 Del Skrevet 18. april 2016 Legger ut en aldri så liten promovideo fra 16AA, som er min arma-enhet. Britisk milsim på sitt beste, mange nordmenn som er medlemmer også, men det er alltid plass for flere som ønsker en skikkelig milsim-opplevelse. Lenke til kommentar
eyvind1 Skrevet 4. juni 2016 Del Skrevet 4. juni 2016 Begynner å bli klar for Apex nå. Håper bare at de ikke bommet totalt og rusher ut et halferdig dlc. Lenke til kommentar
Cpt.Miller Skrevet 8. juni 2016 Del Skrevet 8. juni 2016 Du kan teste ut Tanoa nå ved å kjøre spillet i Dev-Branch. Fra hva jeg kan se, så har Bohemia gjort en strålende jobb, sammenlignet med Operation Arrowhead til Arma 2 fra 2010 Lenke til kommentar
eyvind1 Skrevet 9. juni 2016 Del Skrevet 9. juni 2016 Det ser meget bra ut, vel verdt pengene imo. Lenke til kommentar
Cpt.Miller Skrevet 11. juni 2016 Del Skrevet 11. juni 2016 (endret) Det har blitt optimalisert. Dog ikke på noen måte like godt optimalisert som mange trippel A spill, men likvel nok til at vår gruppe klarer fint å få 40 - 60 fps. Ser også ut til at AI har blitt konfigurert også. Endret 11. juni 2016 av Cpt.Miller Lenke til kommentar
nagina Skrevet 13. juni 2016 Del Skrevet 13. juni 2016 60-80 fps har vært normalt her i gården. Hva skjer om du setter alt på max og mid-game skrur du alt ned til low, går FPSen opp eller blir det det samme? Lenke til kommentar
Killswitch Skrevet 13. juni 2016 Del Skrevet 13. juni 2016 Har du virkelig hatt så høye FPS på en onlineserver kjørende med mods og minst 30 andre spillere på samme server? Lenke til kommentar
nagina Skrevet 14. juni 2016 Del Skrevet 14. juni 2016 Kommer selvsagt hvor man befinner seg, arma spillene har tendens til å droppe fps noe sykt inni byer så der er alle likt uansett. Er halvt år siden jeg spilte sist, aner ikke hvordan ting står nå. Men å spille med vilje på en server med masse drit mods sier litt om spilleren, er lov å gjøre litt research og ikke spille på drit servere noe det er mange av. Lenke til kommentar
Killswitch Skrevet 14. juni 2016 Del Skrevet 14. juni 2016 Vel, jeg spiller i en 10 år gammel arma-klan med en ganske god modpakke og ca 100 aktive spillere på hvert mission, ikke akkurat noe public drit. Men 60 fps i singleplayer går helt fint - selv med samme mods som en bruker online. Derfor jeg spurte deg om du spilte online, ingen grunn til å bli passiv-aggresiv og insinuere at jeg spiller på drittservere. 1 Lenke til kommentar
Spectryx Skrevet 18. august 2016 Del Skrevet 18. august 2016 Hoster en Wasteland Tanoa server i Norsk datasenter! Missions, AirDrop, save, atm +++ Lenke til kommentar
IceBlitz Skrevet 18. august 2016 Del Skrevet 18. august 2016 (endret) Tenkte å ta opp tråden med ArmA 3 igjen. Har kun spilt det i 14 timer fordi ingen av vennene mine spiller det, så hvis noen her ønsker å ta meg under vingen hadde det vært kjempegøy. Har alle DLC-er utenom Apex og ca 100 timer gameplay i ArmA 2, så jeg er godt kjent med gunplay-mekanikkene. Endret 18. august 2016 av IceBlitz Lenke til kommentar
Spectryx Skrevet 29. august 2016 Del Skrevet 29. august 2016 (endret) [CHAR]A3Wasteland Norway Tanoa & Stratis Har du lyst til å teste ARMA3 Wasteland på det nye kartet i tett jungel, eller ute etter litt mer intim kamp på Stratis? Sjekk ut våre servere!Tanoa IP: game.spectryx.no:2302-------------------------------------------------------------- Stratis IP: game.spectryx.no:2322Teamspeak: ts3.spectryx.noBoth servers feature: Several custom missions Randomized AI (gear, groups, etc) Advanced ropes (Rappelling, towing & lifting) Airdrop vehicles Capture and hold POI's (like gun and vehicle stores) No mods or downloads required to play - Just connect and play! (you need Arma3 Apex for the Tanoa server) Hive - Items and money are shared between both servers. Supported mods: CBA_A3 ShackTac UI Endret 29. august 2016 av Spectryx Lenke til kommentar
Nameless Guy Skrevet 5. september 2016 Del Skrevet 5. september 2016 Ser veldig bra ut, men må nok ut med noen kroner siden min nåværende maskin fra 2010 såvidt kjører ARMA2 brukbart.. :o ........ Har vært Operation Flashpoint fan siden det først kom ut for rundtom 10 år siden så gleder meg til ARMA3. Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 12. september 2016 Del Skrevet 12. september 2016 Har dere noen Tanoa servere dere anbefaler? Lenke til kommentar
aswfg Skrevet 25. september 2016 Del Skrevet 25. september 2016 Tenkte å ta opp tråden med ArmA 3 igjen. Har kun spilt det i 14 timer fordi ingen av vennene mine spiller det, så hvis noen her ønsker å ta meg under vingen hadde det vært kjempegøy. Har alle DLC-er utenom Apex og ca 100 timer gameplay i ArmA 2, så jeg er godt kjent med gunplay-mekanikkene. De jeg kjenner som har spilt arma3 har alle gått over til Squad som er i alpha på steam nå. Lenke til kommentar
Spectryx Skrevet 26. september 2016 Del Skrevet 26. september 2016 (endret) Jeg og noen andre satser på litt Wasteland i kveld, vi er en gjeng i slutten av 20-åra med stor takhøyde på Teamspeak. Vi spiller i hovedsak på Tanoa så du behøver Apex og Teamspeak, anbefaler også at du har ShackTac (mod), det gjør det litt enklere å ha kontroll på lagkameratene dine! TS: ts3.spectryx.no Endret 26. september 2016 av Spectryx Lenke til kommentar
Smultring77 Skrevet 20. mars 2017 Del Skrevet 20. mars 2017 Hei har akkurat skaffet meg arma 3. jeg har kjørt tutorials og ville så prøve meg på en server. MEN hvorfor i svarte svingene blir jeg kicket hver eneste gang jeg logger meg på en server? jeg får ikke begynt å spille, får ikke engang sett brettet? you where kicked from the game kommer hele tiden? ikke fjusker jeg ikke har jeg bad rep, er helt ny. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 20. mars 2017 Del Skrevet 20. mars 2017 Mistenker de servere du prøver å joine kjører en eller "mod". Bruker selv A3Launcher til å laste dem ned og bli med på diverse multiplayer servere. https://a3launcher.com/ Lenke til kommentar
Smultring77 Skrevet 20. mars 2017 Del Skrevet 20. mars 2017 Mistenker de servere du prøver å joine kjører en eller "mod". Bruker selv A3Launcher til å laste dem ned og bli med på diverse multiplayer servere. https://a3launcher.com/ ahhh er det også noe ... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå