Gå til innhold

ArmA 3 - Diskusjon

Anbefalte innlegg

• 1 måned senere...
Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...

Det har blitt optimalisert. Dog ikke på noen måte like godt optimalisert som mange trippel A spill, men likvel nok til at vår gruppe klarer fint å få 40 - 60 fps. 

Ser også ut til at AI har blitt konfigurert også.

Endret av Cpt.Miller
Lenke til kommentar

Kommer selvsagt hvor man befinner seg, arma spillene har tendens til å droppe fps noe sykt inni byer så der er alle likt uansett.

Er halvt år siden jeg spilte sist, aner ikke hvordan ting står nå. Men å spille med vilje på en server med masse drit mods sier litt om spilleren, er lov å gjøre litt research og ikke spille på drit servere noe det er mange av.

Lenke til kommentar

Vel, jeg spiller i en 10 år gammel arma-klan med en ganske god modpakke og ca 100 aktive spillere på hvert mission, ikke akkurat noe public drit. Men 60 fps i singleplayer går helt fint - selv med samme mods som en bruker online. Derfor jeg spurte deg om du spilte online, ingen grunn til å bli passiv-aggresiv og insinuere at jeg spiller på drittservere.

• Liker 1
Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Tenkte å ta opp tråden med ArmA 3 igjen.

Har kun spilt det i 14 timer fordi ingen av vennene mine spiller det,

så hvis noen her ønsker å ta meg under vingen hadde det vært kjempegøy.

Har alle DLC-er utenom Apex og ca 100 timer gameplay i ArmA 2, så jeg er godt kjent med gunplay-mekanikkene.

Endret av IceBlitz
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

[CHAR]A3Wasteland Norway Tanoa & Stratis

Har du lyst til å teste ARMA3 Wasteland på det nye kartet i tett jungel, eller ute etter litt mer intim kamp på Stratis? Sjekk ut våre servere!

Tanoa IP: game.spectryx.no:2302
b_560_95_1.png
--------------------------------------------------------------

Stratis IP: game.spectryx.no:2322
b_560_95_1.png

Teamspeak: ts3.spectryx.no

Both servers feature:

• Several custom missions
  • Randomized AI (gear, groups, etc)
  • Advanced ropes (Rappelling, towing & lifting)
  • Airdrop vehicles
  • Capture and hold POI's (like gun and vehicle stores)
  • No mods or downloads required to play - Just connect and play! (you need Arma3 Apex for the Tanoa server)
  • Hive - Items and money are shared between both servers.

Supported mods:

• CBA_A3
  • ShackTac UI
Endret av Spectryx
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Tenkte å ta opp tråden med ArmA 3 igjen.

Har kun spilt det i 14 timer fordi ingen av vennene mine spiller det,

så hvis noen her ønsker å ta meg under vingen hadde det vært kjempegøy.

Har alle DLC-er utenom Apex og ca 100 timer gameplay i ArmA 2, så jeg er godt kjent med gunplay-mekanikkene.

De jeg kjenner som har spilt arma3 har alle gått over til Squad som er i alpha på steam nå.

Lenke til kommentar

Jeg og noen andre satser på litt Wasteland i kveld, vi er en gjeng i slutten av 20-åra med stor takhøyde på Teamspeak.

Vi spiller i hovedsak på Tanoa så du behøver Apex og Teamspeak, anbefaler også at du har ShackTac (mod), det gjør det litt enklere å ha kontroll på lagkameratene dine!

TS: ts3.spectryx.no

Endret av Spectryx
Lenke til kommentar
  • 5 måneder senere...

Hei

har akkurat skaffet meg arma 3. jeg har kjørt tutorials og ville så prøve meg på en server.

MEN

hvorfor i svarte svingene blir jeg kicket hver eneste gang jeg logger meg på en server? jeg får ikke begynt å spille, får ikke engang sett brettet? you where kicked from the game kommer hele tiden? ikke fjusker jeg ikke har jeg bad rep, er helt ny.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...