Cpt.Miller Skrevet 26. januar 2016 Del Skrevet 26. januar 2016 Kan lett anbefale 506th IR og 15th MEU om man liker større mengde folk på servere. Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 26. januar 2016 Del Skrevet 26. januar 2016 Og sorry for i går kveld aBaDmAn91, du/dere var nok i undertall på den mission campinga deres Var det du som drepte meg ved siden av deer stand? Jeg var nok alene. Jeg var faktisk ikke der for mission, jeg skulle sjekke deer stand så oppdaget jeg noe som bevegde seg lenger ned i bakken. Jeg hadde drept en rundt det område tidligere og var egentlig bare på vei tilbake for å se om liket lå der enda. Lenke til kommentar
Trondz1 Skrevet 26. januar 2016 Del Skrevet 26. januar 2016 Og sorry for i går kveld aBaDmAn91, du/dere var nok i undertall på den mission campinga deres Var det du som drepte meg ved siden av deer stand? Jeg var nok alene. Jeg var faktisk ikke der for mission, jeg skulle sjekke deer stand så oppdaget jeg noe som bevegde seg lenger ned i bakken. Jeg hadde drept en rundt det område tidligere og var egentlig bare på vei tilbake for å se om liket lå der enda. Jeg kjørte bilen, var en kompis som skøyt Vi tok to stk oppi rundt deg der 5min tidligere så tenkte du var med dem jeg, men da var det bare tilfeldig Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 26. januar 2016 Del Skrevet 26. januar 2016 (endret) Ah. Heldigvis hadde jeg ikke min "main equipment" på meg, men hadde akkurat funnet ghillie!. Edit: Jeg skvatt veldig! Endret 26. januar 2016 av aBaDmAn91 Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 2. februar 2016 Del Skrevet 2. februar 2016 Noen flere som blir med å spille på Battlefield.no sin Exile-server? 1 Lenke til kommentar
sneak1 Skrevet 2. februar 2016 Del Skrevet 2. februar 2016 Jeg har ingen og spille med, da ingen av de jeg vanligvis spiller andre spill med ikke er interessert i a3. Spiller på CCG's esseker server. http://steamcommunity.com/id/pick1/ Kan også spille på andre servere ofc Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 2. februar 2016 Del Skrevet 2. februar 2016 Jeg har ingen og spille med, da ingen av de jeg vanligvis spiller andre spill med ikke er interessert i a3. Spiller på CCG's esseker server. http://steamcommunity.com/id/pick1/ Kan også spille på andre servere ofc Join på battlefield.no, de har exile server og en Mumble hvor du kan hoppe inn i en kanal. Lenke til kommentar
GammelBruker007 Skrevet 2. februar 2016 Del Skrevet 2. februar 2016 (endret) urelevant Endret 4. mars 2016 av GammelBruker007 Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 3. februar 2016 Del Skrevet 3. februar 2016 Jeg har ingen og spille med, da ingen av de jeg vanligvis spiller andre spill med ikke er interessert i a3. Spiller på CCG's esseker server. http://steamcommunity.com/id/pick1/ Kan også spille på andre servere ofc Jeg spiller også alene, Battlefield.no serveren bruker å ha events, ganske morsomt! Føler meg veldig inkludert der. Lenke til kommentar
sneak1 Skrevet 3. februar 2016 Del Skrevet 3. februar 2016 Jeg har ingen og spille med, da ingen av de jeg vanligvis spiller andre spill med ikke er interessert i a3. Spiller på CCG's esseker server. http://steamcommunity.com/id/pick1/ Kan også spille på andre servere ofc Jeg spiller også alene, Battlefield.no serveren bruker å ha events, ganske morsomt! Føler meg veldig inkludert der. Kanskje jeg hopper innom da Lenke til kommentar
uggy Skrevet 5. februar 2016 Del Skrevet 5. februar 2016 Har akkurat lastet ned Arma3, er interessert i å komme inni det.. Men har ingen å spille sammen med eller forklare meg litt nærmere hvordan en spiller dette "rett" Noen som er interessert i å hjelpe litt til? Lenke til kommentar
Trondz1 Skrevet 6. februar 2016 Del Skrevet 6. februar 2016 (endret) Hvis du velger og spille på Battlefield.no sin server så kan du slenge deg inn på mumble, der er det stort sett noen som kan guide deg i vei så du får en fin start Evt join en server og spør om noen vil teame opp. Edit: uansett hvor du velger og spille kan A3Launcher være greit og laste ned, alle servere krever forskjellige mods, med launcher'n kan du bare finne en server så laster den ned alle mods du trenger for og komme inn på den servern. Det er en god start Endret 6. februar 2016 av Trondz1 Lenke til kommentar
Ateist Skrevet 7. februar 2016 Del Skrevet 7. februar 2016 Noen som vet om det er noe tilsvarende "conquest" mode fra Arma 2 i multiplayer i Arma 3? Lenke til kommentar
Cpt.Miller Skrevet 8. februar 2016 Del Skrevet 8. februar 2016 Noen som vet om det er noe tilsvarende "conquest" mode fra Arma 2 i multiplayer i Arma 3? Kanskje dette er noe for deg? http://www.tacticalbattlefield.net/forum/ Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 8. februar 2016 Del Skrevet 8. februar 2016 Mods, AI og folk er ikke en god kombinasjon. Hadde 15-20 fps igår under operasjonen. Samme hadde også en kompis og garantert alle andre. Gjør ting ganske anti klimaks at FPSn suger enormt, gjør det ikke spesielt gøy og spille skal jeg være ærlig. Lenke til kommentar
Spectryx Skrevet 4. mars 2016 Del Skrevet 4. mars 2016 (endret) Hei! Er det noen som ønsker å spille taktisk Coop mot AI her? Vi er 2stk i slutten av 20årene som spiller forskjellige Arma 3 Coop vs Ai oppdrag og søker flere å spille med, begge 2 er godt over middels interessert i spill og data, selvom tiden ikke alltid strekker til forsøker vi å få til noen økter I løpet av uka og spesielt helgene. Nå forsøker vi alltid å spille med litt militær taktikk og begrep samt unngå "spray & pray", men vi har stor takhøyde, masse humor og det hender vi feiler katastrofalt så det stresses ikke . Eneste kravet er at du bruker comms (Task Force Radio), syns taktisk Arma er morsomt og at du tåler en spøk! Vi har egen dedikert Arma/Teamspeak server på et norsk datasenter og bruker følgende mods; ShackTac Fireteam HUD Task Force Radio (Arma3 + Teamspeak addon) CBA_A3 har laget en egen tråd her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1712837 Endret 4. mars 2016 av Spectryx Lenke til kommentar
Gjest Bruker-68389 Skrevet 5. mars 2016 Del Skrevet 5. mars 2016 Mods, AI og folk er ikke en god kombinasjon. Hadde 15-20 fps igår under operasjonen. Samme hadde også en kompis og garantert alle andre. Gjør ting ganske anti klimaks at FPSn suger enormt, gjør det ikke spesielt gøy og spille skal jeg være ærlig. Har du 15-20 FPS har du deg selv å skylde. Har du sucky hardware så kan du ikke forvente mer. Slutt med teite unnskyldninger. Du forventer mer enn du kan få. Grow up kiddo.... Lenke til kommentar
Killswitch Skrevet 5. mars 2016 Del Skrevet 5. mars 2016 Hva AntiCry sa. Spiller 2 ganger i uka med 80 + personer på en server + en mengde AI og selvfølgelig en ganske stor modpakke. Har ikke en gang forrige generasjons hardware, men ligger på 35- 40 fps som regel læll. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 5. mars 2016 Del Skrevet 5. mars 2016 Mods, AI og folk er ikke en god kombinasjon. Hadde 15-20 fps igår under operasjonen. Samme hadde også en kompis og garantert alle andre. Gjør ting ganske anti klimaks at FPSn suger enormt, gjør det ikke spesielt gøy og spille skal jeg være ærlig. Har du 15-20 FPS har du deg selv å skylde. Har du sucky hardware så kan du ikke forvente mer. Slutt med teite unnskyldninger. Du forventer mer enn du kan få. Grow up kiddo.... Wtf? ArmA 3 er jævlig dårlig optimalisert, og det er ikke noe som HW gjør stor forskjell på. Du har tydeligvis ikke peiling på hva du snakker om. Har forøvrig langt fra "sucky" hardware. Lenke til kommentar
Killswitch Skrevet 5. mars 2016 Del Skrevet 5. mars 2016 Er det ikke rart at vi andre får fornuftige FPS hvis det er du som tydeligvis har peiling her? Arma er ikke optimalt optimalisert - skal gi deg den, men det som tar knekken på det meste er en dårlig modpakke som overbelaster serveren mer enn nødvendig. Noe så enkelt som enkelte av lyd-moddene som finnes er ypperlige i Singleplayer, men hvis mange nok kjører modden clientside på en server, så vil det gå kraftig utover alles ytelse. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå