Kakeshoma Skrevet 22. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2012 Devblog kommer sannsynligvis torsdag. Tema: Lighting Ref (stort bilde): Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 24. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2012 REPORT IN! - INTERVIEW WITH PAVEL GUGLAVA, LEAD ARTIST Ny video inside 2 Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 1. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2012 (endret) Artikkel (inneholder minimum specs) http://games.on.net/...s_Maps_and_More Devblog (E3): http://www.bistudio.com/company/developers-blog/310?lang=english Endret 1. juni 2012 av Kakeshoma Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 1. juni 2012 Del Skrevet 1. juni 2012 Spillet ser nesten for bra ut til å være sant. Om ikke BIS ødelegger spillet med for mange bugs og dårlig AI ved lansering gleder jeg mer virkelig til dette. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 1. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2012 Hehe ja, det virker litt for godt til å være sant... Litt ArmA community humor: 2 Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 1. juni 2012 Del Skrevet 1. juni 2012 Er det flere enn meg som synes at OFP fortsatt har den beste kampanjen? Synes ikke selve singleplayeren på ARMA titlene har vært så veldig bra men jeg kan fortsatt bli sugd inn i campaignen i OFP 1 Lenke til kommentar
Colossus Skrevet 1. juni 2012 Del Skrevet 1. juni 2012 (endret) Du tenker vel den orginale OFP og ikke liksom-OFP fra Codemasters, sant? Må nok innrømme at Cold War Crisis og Resistance er og være de beste kampanjene, selv via modden CWR2 er de underholdene. Av selve ArmA serien var det vel Operation Arrowhead som falt best i smak, men det er langt i fra like bra som CWC og Resistance. Endret 1. juni 2012 av Colossus Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 1. juni 2012 Del Skrevet 1. juni 2012 tenker på de originale OFP spillene ja. De hadde liksom en mer engasjerende historie, og da du havnet i strid for første gang i OFP var det liksom en spessiell stemning full av mystikk, usikkerhet og kaos som jeg ikke synes de har klart å gjennskape siden. Er ett av få spill der man er med i omtrent alle faser av striden. Håper de kan lage en like interesang kampanje igjen. Lenke til kommentar
NoNamesLeft Skrevet 1. juni 2012 Del Skrevet 1. juni 2012 Spillet ser nesten for bra ut til å være sant. Om ikke BIS ødelegger spillet med for mange bugs og dårlig AI ved lansering gleder jeg mer virkelig til dette. Ikke ha for store forhåpninger her nå. Er tross alt BIS det er snakk om her. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 1. juni 2012 Del Skrevet 1. juni 2012 Spillet ser nesten for bra ut til å være sant. Om ikke BIS ødelegger spillet med for mange bugs og dårlig AI ved lansering gleder jeg mer virkelig til dette. Ikke ha for store forhåpninger her nå. Er tross alt BIS det er snakk om her. Nettopp. Det å bruke kunstige intelligensen til kjøreoppdrag har vært nyttesløst siden Operation Flashpoint ble utgitt. Jeg overlever noen bugs her og der, men det irriterer meg til de grader at de aldri har klart å fikse dette problemet. Lenke til kommentar
Doderlein Skrevet 2. juni 2012 Del Skrevet 2. juni 2012 Det fungerer da relativt greit i OA, selv om AI kan sette seg litt fast i svinger av og til. Regner med at de fikser det i ARMA 3 siden det har fått så mye kritikk. Lenke til kommentar
Comic Sans Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 Får håpe det blir ett fint dryss av info om Arma3 på E3 i år Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 Det fikk mye kritikk i det første ArmA, og har vært et problem fra dag én i ArmA II, tross mange patcher i ettertid. Det er allikevel ikke blitt fikset, så har ikke så stor tro på at det blir bedre i ArmA 3. I tillegg virker det som at de bruker tid på at AI skal kunne navigere hus, båter og fungere under vann. Lenke til kommentar
Avean Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 Grafikken har alltid vært enestående i ArmA serien men det er spillbarheten dem har slitt med. Alt fra menyene til kontrollene har vært svært kronglete. Det er en av hovedgrunnen til at jeg ikke kan like DayZ modden, ikke bare det men dårlige animasjoner fra DayZ skaperen også på zombiene. Mener ikke dem skal gjøre det arkade men lettere å sette seg inn i. Americas Army var en simulator men det var lett å sette seg inn i. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 Vil ikke kalle Americas Army i nærheten den smilatoren ArmA-serien er. 1 Lenke til kommentar
Avean Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 Nei har ikke sagt det heller men begge er simulatorer og vil heller si at ArmA serien er ikke i nærheten av så bra laget som Americas Army heller. ArmA serien har mye bra men det er utrolig mye som må fikses noe dem ikke har enda klart med ArmA per dags dato så da spørs det om de får det til med ArmA 3. Jeg tviler sterkt! Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 3. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2012 De sier de har forenklet kontrollene og UIet i ArmA 3, men ikke fjernet noen funksjoner osv. Så får håpe de har klart det. ArmA gjør så uendelig mye mer enn andre spill, så jeg for min del tåler noe slark. Men det må jo selvfølgelig bli bedre med årene, og må si ArmA 3 virker veldig lovende. Men feks sånn som styringen av biler og helikopter i E3-videoen ser litt tvilsomt ut, håper det er WIP. Ser jo vektløse ut Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 4. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2012 (endret) Vegetation creation technology in ArmA 3: Overview: Silvador is an in-house application designed for creating models of vegetation. The output can be directly used in VBS2 2.0, yet it offers the ability to export the model and textures into common formats so that they can be used in any third party product. It offers fully automated level-of-detail creation and pre-calculated shading. * Create your state-of-the-art plant models with minimum effort * Create countless number of variants from a single tree definition, with a single click * Enjoy real-time preview of the plant models * Generate optimized plant models with chosen polygon count (from few to millions) * Apply pre-calculated environmental shading to generated models * Use generated models in your product without additional steps * Create your own components for plant structure definition or use provided ones * Create your own components for shading and export or use provided ones Silvador is currently being used to produce vegetation for the upcoming game title Arma 3. E3 er i gang: En solbrent Bohemia dev Kommer nok fler bilder fra boothen deres etterhvert Booth in progress: Endret 4. juni 2012 av Kakeshoma 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå