TiNuSsS Skrevet 1. juni 2014 Del Skrevet 1. juni 2014 Helt ny til Arma, men liker det veldig godt. Har spilt mye multiplayer med venner nå. Det jeg lurer på nå er om det finnes mods til Arma 3, som gir meg norsk camo, norske våpen, og norske kjøretøy? Har drevet og googlet litt, men fant ikke noe spesifikke plasser der man kunne laste ned moder slik som dette. Og er det noen som har gode tips til oppdrag man kan spille, som ligger på workshoppen til steam? Lenke til kommentar
Killswitch Skrevet 1. juni 2014 Del Skrevet 1. juni 2014 Nettsted for mods, og oppdrag forøvrig - HER Lenke til kommentar
Cpt.Miller Skrevet 9. juli 2014 Del Skrevet 9. juli 2014 For dere som nå lengter etter norske soldater skin til ArmA 3, er det bare å laste dem ned via armaholic.com All kudos til tyske: VasilyevichAddon'en kan lastes ned her: http://www.armaholic.com/page.php?id=26133 Lenke til kommentar
Noeellerannet Skrevet 9. juli 2014 Del Skrevet 9. juli 2014 Kule greier! Skal sjekke det ut! Lenke til kommentar
Simen Edelseter Skrevet 12. juli 2014 Del Skrevet 12. juli 2014 (endret) Hvor er Brigaden på ARMA, dere er aldri på. I TS så er det vare Battlefield og arma 2 folk. Hvor er du cpt miller? Endret 12. juli 2014 av Simunic_Gamer Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 12. juli 2014 Del Skrevet 12. juli 2014 Vi er i en sommerperiode nå, så aktiviteten er noe dempet kontra vanlige tider. Mange som er på ferie, og sommerværet har vært fantastisk i år Dog, vi kjører fortsatt eventer nå og da. (Som blir varslet til klanmedlemmene) Lenke til kommentar
Killswitch Skrevet 12. juli 2014 Del Skrevet 12. juli 2014 Hvor er Brigaden på ARMA, dere er aldri på. I TS så er det vare Battlefield og arma 2 folk. Hvor er du cpt miller? Skal sies at det er noe "overlapp" mellom de av oss i klanen som spiller flere spill. Jeg er ofte på TS og snakker med andre ARMA medlemmer, men det behøver ikke bety at jeg sitter i arma rommet... Dessuten har vi også klaninterne rom som benyttes. Vi er absolutt ikke borte:) Lenke til kommentar
Simen Edelseter Skrevet 13. juli 2014 Del Skrevet 13. juli 2014 Hvor er Brigaden på ARMA, dere er aldri på. I TS så er det vare Battlefield og arma 2 folk. Hvor er du cpt miller? Skal sies at det er noe "overlapp" mellom de av oss i klanen som spiller flere spill. Jeg er ofte på TS og snakker med andre ARMA medlemmer, men det behøver ikke bety at jeg sitter i arma rommet... Dessuten har vi også klaninterne rom som benyttes. Vi er absolutt ikke borte:) skal se etter deg Lenke til kommentar
Ludo^.^ Skrevet 13. juli 2014 Del Skrevet 13. juli 2014 For dere som nå lengter etter norske soldater skin til ArmA 3, er det bare å laste dem ned via armaholic.com All kudos til tyske: Vasilyevich Addon'en kan lastes ned her: http://www.armaholic.com/page.php?id=26133 Kjempe kult. Kan denne modden brukes på kampanjen også eller er det bare for multiplayer? Lenke til kommentar
Cpt.Miller Skrevet 13. juli 2014 Del Skrevet 13. juli 2014 Hvor er Brigaden på ARMA, dere er aldri på. I TS så er det vare Battlefield og arma 2 folk. Hvor er du cpt miller? Hvilken TS prater vi om nå? Er alltid på vår egen TS jeg Lenke til kommentar
Cpt.Miller Skrevet 13. juli 2014 Del Skrevet 13. juli 2014 For dere som nå lengter etter norske soldater skin til ArmA 3, er det bare å laste dem ned via armaholic.com All kudos til tyske: Vasilyevich Addon'en kan lastes ned her: http://www.armaholic.com/page.php?id=26133 Kjempe kult. Kan denne modden brukes på kampanjen også eller er det bare for multiplayer? Litt usikker på om du kan bruke den singleplayer, da singleplayer er bygd på innhoid som er fra ArmA 3. Dette er en addon, så mest trolig er det bare multiplayer Lenke til kommentar
Cpt.Miller Skrevet 19. juli 2014 Del Skrevet 19. juli 2014 (endret) Brigaden søker flere ildsjeler^^ Send en søknad gjennom www.brigaden.org Endret 23. juli 2014 av Cpt.Miller 1 Lenke til kommentar
Noeellerannet Skrevet 25. juli 2014 Del Skrevet 25. juli 2014 Av interesse, har dere noen kontroll på hvor mange som har lastet ned skin-pakken? I så fall, hvor mange har lastet den ned? Lenke til kommentar
Cpt.Miller Skrevet 29. juli 2014 Del Skrevet 29. juli 2014 Det er ikke vår skin pakke, så vet ikke. Lenke til kommentar
kakkmaddafakka Skrevet 21. august 2014 Del Skrevet 21. august 2014 Noen her inne som spiller altis life på asylum serverene? Lenke til kommentar
elx90 Skrevet 24. august 2014 Del Skrevet 24. august 2014 Noen her inne som spiller altis life på asylum serverene? ja Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 12. september 2014 Del Skrevet 12. september 2014 Hei.Tror jeg har et lite problem med Arma 3 wasteland.Jeg ser at andre spillere flytter på objekter (sandbags etc.) men jeg får det ikke til selv. Det viser ingen slike valg i menyen...Er det noe filer jeg mangler eller? Har prøvd litt forskjellige servere. Lenke til kommentar
elx90 Skrevet 14. september 2014 Del Skrevet 14. september 2014 Noen som spiller Arma 3 Epoch? Lenke til kommentar
Noeellerannet Skrevet 14. september 2014 Del Skrevet 14. september 2014 Hva er Epoch? Lenke til kommentar
Rusher Skrevet 23. september 2014 Del Skrevet 23. september 2014 Er det mange spillere online? Tenker tanken om å kjøpe spillet, men greit å vite om det er noen å spille med. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå