Perrern Skrevet 12. september 2013 Del Skrevet 12. september 2013 Trodde den allerede var ute jeg. Jeg patcha i allefall i dag, men merker ikke stor forskjell fra betaen, annet enn at det ikke lenger er beta. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 12. september 2013 Del Skrevet 12. september 2013 Jeg måtte logge ut og inn av Steam for at oppdateringen skulle begynne. Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 12. september 2013 Del Skrevet 12. september 2013 (endret) Må bare spørre om det er noen andre her som merker noe forskjell fra dev builden i betaen til nå? Hadde vært chill å fått 1 fly pr lag i allefall. Istedenfor at bare independent har fly. Endret 12. september 2013 av Perrern Lenke til kommentar
Tommyeen Skrevet 12. september 2013 Del Skrevet 12. september 2013 lager man seg en character? eller velger man bare sånn hipp som haps ? eller levler man å får bedre utstyr? eller hvordan fungerer det? Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 12. september 2013 Del Skrevet 12. september 2013 Man har jo en profil, men det er ikke noe overordnet ranking eller unlock system alla CoD eller Battlefield. Man spiller med de våpnene som man blir gitt på kartet. Hvilke våpen du starter med avhenger av hva den personen som lagde kartet ga deg Lenke til kommentar
Vizla Skrevet 12. september 2013 Del Skrevet 12. september 2013 (endret) lager man seg en character? eller velger man bare sånn hipp som haps ? eller levler man å får bedre utstyr? eller hvordan fungerer det? Stor sett når du hopper inn på en server får du presentert en liste med 4+ squads bestående av diverse roller som snikskytter/spotter, MG/støtte, rifle/sanitet etc avhengig av mission du spiller. Skal sies at fleste åpne servere ikke har restriksjoner på de diverse gruppene så du kan plukke nøyaktig hvilket våpen du måtte ønske, men også en del som delegerer roller hardcore(flyveledere, bataljon-kommandører o.l.) og låser deg til en våpengruppe avhengig av rollen du velger. Du lager deg en character ved valg av ansikt og stemme, men der stopper det. Ikke noe XP eller sånt tull i dette spillet. Får dog en fancy rank basert på antall fiender du dreper som vedvarer ut sesjonen du spiller(med mindre mission endrer på dette, f.eks. Cty Life som er en RPG-mod ). Endret 12. september 2013 av Vizla Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 12. september 2013 Del Skrevet 12. september 2013 Nå som spillet har kommet ut. Hvordan er relase builden, går alt smooth eller er det mye problemer med grafikk/gameplay/server osv? Har bare lest litt på Steam forumet og folk er ikke så veldig happy. Lenke til kommentar
Brawler Skrevet 12. september 2013 Del Skrevet 12. september 2013 Er Map editoren med nå eller kommer den senere? Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 12. september 2013 Del Skrevet 12. september 2013 Er spillet ute nå? Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 12. september 2013 Del Skrevet 12. september 2013 Det er ute, og jeg har ikke noe bedre fps i multiplayer enn jeg hadde før. Jeg måtte forresten logge ut og inn på Steam for å laste ned oppdateringen. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 12. september 2013 Del Skrevet 12. september 2013 Prøvde det nå. Har bare prøvd noen showcases, og jeg har lavere FPS enn før. Lenke til kommentar
OlaHaldor Skrevet 13. september 2013 Del Skrevet 13. september 2013 Har dere prøvd å legge inn "-nologs" i Launch options ? Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 13. september 2013 Del Skrevet 13. september 2013 Er en veldig skuffende release. Nesten ingen innhold, massevis av reskinna kjøretøy og våpen fra arma 2 samt alle faksjonene er helt like så og si. Er veldig mange som er missfornøyd med at bohemia kaller dette for et release. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 13. september 2013 Del Skrevet 13. september 2013 Er en veldig skuffende release. Nesten ingen innhold, massevis av reskinna kjøretøy og våpen fra arma 2 samt alle faksjonene er helt like så og si. Er veldig mange som er missfornøyd med at bohemia kaller dette for et release. De skulle ha ventet til kampanjedelen var klart. Dette er ikke noe annet enn en ny patch for min del. Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 13. september 2013 Del Skrevet 13. september 2013 Nå var jo ikke dette noe overraskelse. Vi har jo visst lenge at det bare kom til å bli en patch for oss som har spilt dev-build. For en som ikke har spilt ArmA 3 i det hele tatt så er det jo masse nytt. 1 Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 13. september 2013 Del Skrevet 13. september 2013 Nå var jo ikke dette noe overraskelse. Vi har jo visst lenge at det bare kom til å bli en patch for oss som har spilt dev-build. For en som ikke har spilt ArmA 3 i det hele tatt så er det jo masse nytt. Synes allikevel de burde ventet til kampanjedelen var klar. Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 13. september 2013 Del Skrevet 13. september 2013 Synes allikevel de burde ventet til kampanjedelen var klar. Ja, kanskje på grunn av reviews og slik som vil vurdere spillet som det er nå. I mellomtiden kan du spille brukerlagde campaigns om du vil. For min del er det ett fett om de velger å release campaign litt seinere, slik at det blir et godt laget campaign og ikke noe rushed. Jeg setter mer pris på at ArmA 3 går nå mot en mer stabil tilværelse, enn å måtte vente lenger på det. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 13. september 2013 Del Skrevet 13. september 2013 Likevell er det latskap at flere av kjøretøyene bare er importert fra A2 og reskinna. 1 Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 13. september 2013 Del Skrevet 13. september 2013 Hvilke er det du tenker på? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå