Spifflelight Skrevet 4. september 2013 Del Skrevet 4. september 2013 Siste fra Dev Build tråden: http://forums.bistudio.com/showthread.php?149636-Beta-Development-branch-changelog/page12 Added: PDW SMG Added: NVS optics (Image Intensification) Added: Nightstalker optics (Image Intensification + Daytime + Thermal Imagery Amber) Added: TWS optics (Daytime + Thermal Imagery White-Hot + Thermal Imagery Black-Hot) Added: TWS MG optics (Daytime + Thermal Imagery White-Hot + Thermal Imagery Black-Hot) Added: Static GMG variants (low, raised and autonomous) Added: Static HMG variants (low, raised and autonomous) Added: Static AA variants Added: Static AT variants Added: M2A1 Slammer tank Added: T-100 Varsuk tank Added: AFV-4 Gorgon wheeled APC Added: IFV-6a Cheetah tracked IFV AA Added: M4 Scorcher self-propelled artillery Added: M5 Sandstorm MLRS Added: 2S9 Sochor self-propelled artillery Added: ZSU-39 Tigris tracked IFV AA Added: CRV-6e Bobcat tracked engineering vehicle Added: A 143 Buzzard jet fighter Added: Truck variants Added: SUV Added: Hatchback variants Added: Ship and boat variants Added: FIA faction Continued memory optimizations. Note that today’s attempts have a risk of stack_overflow crashes to desktop (without noticeable error outside of RPT). We’d like know about it happening, so we can tweak the values. Improvements to character lip-sync (WIP) AI prone rotation two times faster AI high-skilled soldiers accuracy improved Lenke til kommentar
Green_Monster Skrevet 5. september 2013 Del Skrevet 5. september 2013 Er det noe spesielt med editoren som gjør at det ser så visuelt mye bedre ut enn ingame ? Ikke bare modellene er langt mer detaljerte men omgivelsene rundt også ser veldig bra ut. Ser helt sykt ut. Er ikke sånn ingame til meg ihvertfall selv med maks grafikk. Prøvd Splendid camera Avean? Sjekk video i spoiler førstepost i battlefield.no - tråden som heter "Arma 3 er vakkert, post screens" Lenke til kommentar
RqO Skrevet 5. september 2013 Del Skrevet 5. september 2013 Har de lagt til mer kjøretøy og våpen i Altis? Var veldig tomt forrige gang jeg spilte på det. Foretrekker forsåvikt Stratis da jeg begynner å huske hvor ting er der osv. Lenke til kommentar
Schnugaf Skrevet 6. september 2013 Del Skrevet 6. september 2013 (endret) For de som er meget lei Wasteland, Invasion/Annex, Domination og CTI serverer, så har jeg nettop anskaffet meg en server som jeg har planer om å dedikere bare til missions som er utenom de vanlige.For øyeblikket har jeg ikke allverdens utvalg, men sitter med et relativt fungerende "Hunger Games" mission, ManHunt(serial Killer) og noen andre mindre coop missions.Ta kontakt med meg om det er noen missions som dere kunne tenkt dere å prøvd på serveren.Server: [uK]SwagTrainEr en Teamspeak server for de som vil bruke den og.TS: tseu1.vilayer.com:10002EDIT:For de som vil være med så vil jeg prøve å organisere hunger games mission i morgen kl.18:00Mission-et går ut på at alle starter uten våpen, fordelt utover området er det kasser med equipment og våpen. Poenget er å være siste mann i livet. I missonet må man sove, spise og drikke. Det er og lagt inn slik at alle spillere er merket på kartet, men markerene indikerer bare at en player er innefor 100m av den markeren, så det viser med andre ord bare det generelle område hvor noen befinner seg. Endret 6. september 2013 av frinder 1 Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 6. september 2013 Del Skrevet 6. september 2013 Gamezone sendte ut min fysiske kopi i dag. Lenke til kommentar
Avean Skrevet 6. september 2013 Del Skrevet 6. september 2013 Husker ikke hvor jeg bestilte fra engang lenger. Bestilte supporter edition og havna i credits. Tror det var fra Arma sin egen store. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 6. september 2013 Del Skrevet 6. september 2013 Usaklige og frekke kommentarer som er rettet mot person er slettet. Diskuter emnet, og ikke gå til personangrep kun fordi man er uenig. Lenke til kommentar
Schnugaf Skrevet 7. september 2013 Del Skrevet 7. september 2013 Minner kort om at det er hunger games og eventuelt andre missions på swagtrain serveren kl.18:00 i dag.Vil i nærmeste fremtid få opp en nettside der det er mulig å se planlagte spill. Lenke til kommentar
Tkse Skrevet 7. september 2013 Del Skrevet 7. september 2013 Kom i dag. Hvor bestilte du ifra? Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 7. september 2013 Del Skrevet 7. september 2013 Hvor bestilte du ifra? Gamezone.no Spillet må registreres via Steam, men det er etter min mening alltid morsommere å få en fysisk kopi i tillegg, spesielt når alt kommer til samme pris. Det er en ganske feit eske, som i tillegg inneholder kart og noe diverse godis. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 7. september 2013 Del Skrevet 7. september 2013 Gamezone.no Spillet må registreres via Steam, men det er etter min mening alltid morsommere å få en fysisk kopi i tillegg, spesielt når alt kommer til samme pris. Det er en ganske feit eske, som i tillegg inneholder kart og noe diverse godis. Pics! Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 7. september 2013 Del Skrevet 7. september 2013 Pics! Det kommer i morgen tidlig. Måtte dra på jobb, så har dessverre ikke rukket å åpne esken. Liste over det som skal være med: Digital Soundtrack: Enjoy the compelling Arma 3 soundtrack wherever you are and wherever you go in high quality digital format. Digital Maps: Plan your combat operations with the highly detailed maps of Altis and Stratis. Digital Tactical Guide: Find tips on how to survive in combat and accomplish your mission with a comprehensive tactical guide. Arma: Cold War Assault (Steam Gift): Go back to where it all began and relive Bohemia Interactive's award-winning debut game once more. ARMA 3 Original Steelbook with double tray for 2 double layered DVD Printed keyboard layout Keycard (like a credit card) with the key on it Printed map Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 8. september 2013 Del Skrevet 8. september 2013 Stilig, hadde jeg ikke preordra og slikt for å få tilgang til alpha/beta så hadde jeg gått for CE Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 8. september 2013 Del Skrevet 8. september 2013 Har hele tiden brukt alpha og beta. Ville bare ha denne i tillegg. Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 8. september 2013 Del Skrevet 8. september 2013 Så mye penger har jeg desverre ikke til å bruke. Men fortsatt nice da. Gleder meg allerede til helgen, få satt igang med det ordentlige spillet Lenke til kommentar
Tommyeen Skrevet 8. september 2013 Del Skrevet 8. september 2013 (endret) Kan noen fortelle kjapt litt om Arma3? Er det verdt å prøve det? Aldri prøvd noen tidligere versjoner. Vil jjegkunne kjøre det greit med gtx 780 kort? Endret 8. september 2013 av Tommyeen Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 8. september 2013 Del Skrevet 8. september 2013 Kan noen fortelle kjapt litt om Arma3? Er det verdt å prøve det? Aldri prøvd noen tidligere versjoner. Vil jjegkunne kjøre det greit med gtx 780 kort? Det er definitivt verdt å kjøpe, og det er relativt billig å kjøpe på Steam. Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 8. september 2013 Del Skrevet 8. september 2013 Kan noen fortelle kjapt litt om Arma3? Er det verdt å prøve det? Aldri prøvd noen tidligere versjoner. Vil jjegkunne kjøre det greit med gtx 780 kort? Du må nok skaffe SLI 790 skal du klare å kjøre det over 25 fps. Neida. GTX 780 er av de beste kortene på markedet, så har ikke noe problem med å kjøre ArmA 3. Om du kjører det greit avhenger av hvor optimalisert spillet blir etterhvert. I singleplayer delen vil du nok få langt over 60 fps. Kanskje 120. I multiplayer, hvor serveren har kanskje litt for mange scripts, kan det fort hende du får fps på 30-40 fps. (Men blir nok bedre etterhvert som det blir mer optimalisert) Lenke til kommentar
Tommyeen Skrevet 8. september 2013 Del Skrevet 8. september 2013 Okai. Men hva går det ut på? Er det story eller er det mer stort kart med fiender på og overlev? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå