Gå til innhold

ArmA 3 - Diskusjon


Anbefalte innlegg

Siste fra Dev Build tråden:

http://forums.bistudio.com/showthread.php?149636-Beta-Development-branch-changelog/page12

 

  • Added: PDW SMG
  • Added: NVS optics (Image Intensification)
  • Added: Nightstalker optics (Image Intensification + Daytime + Thermal Imagery Amber)
  • Added: TWS optics (Daytime + Thermal Imagery White-Hot + Thermal Imagery Black-Hot)
  • Added: TWS MG optics (Daytime + Thermal Imagery White-Hot + Thermal Imagery Black-Hot)
  • Added: Static GMG variants (low, raised and autonomous)
  • Added: Static HMG variants (low, raised and autonomous)
  • Added: Static AA variants
  • Added: Static AT variants
  • Added: M2A1 Slammer tank
  • Added: T-100 Varsuk tank
  • Added: AFV-4 Gorgon wheeled APC
  • Added: IFV-6a Cheetah tracked IFV AA
  • Added: M4 Scorcher self-propelled artillery
  • Added: M5 Sandstorm MLRS
  • Added: 2S9 Sochor self-propelled artillery
  • Added: ZSU-39 Tigris tracked IFV AA
  • Added: CRV-6e Bobcat tracked engineering vehicle
  • Added: A 143 Buzzard jet fighter
  • Added: Truck variants
  • Added: SUV
  • Added: Hatchback variants
  • Added: Ship and boat variants
  • Added: FIA faction
  • Continued memory optimizations. Note that today’s attempts have a risk of stack_overflow crashes to desktop (without noticeable error outside of RPT). We’d like know about it happening, so we can tweak the values.
  • Improvements to character lip-sync (WIP)
  • AI prone rotation two times faster
  • AI high-skilled soldiers accuracy improved
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er det noe spesielt med editoren som gjør at det ser så visuelt mye bedre ut enn ingame ? Ikke bare modellene er langt mer detaljerte men omgivelsene rundt også ser veldig bra ut. Ser helt sykt ut. Er ikke sånn ingame til meg ihvertfall selv med maks grafikk.

Prøvd Splendid camera Avean? Sjekk video i spoiler førstepost i battlefield.no - tråden som heter "Arma 3 er vakkert, post screens"

Lenke til kommentar

For de som er meget lei Wasteland, Invasion/Annex, Domination og CTI serverer, så har jeg nettop anskaffet meg en server som jeg har planer om å dedikere bare til missions som er utenom de vanlige.

For øyeblikket har jeg ikke allverdens utvalg, men sitter med et relativt fungerende "Hunger Games" mission, ManHunt(serial Killer) og noen andre mindre coop missions.

Ta kontakt med meg om det er noen missions som dere kunne tenkt dere å prøvd på serveren.

Server: [uK]SwagTrain
Er en Teamspeak server for de som vil bruke den og.
TS: tseu1.vilayer.com:10002

EDIT:

For de som vil være med så vil jeg prøve å organisere hunger games mission i morgen kl.18:00

Mission-et går ut på at alle starter uten våpen, fordelt utover området er det kasser med equipment og våpen. Poenget er å være siste mann i livet. I missonet må man sove, spise og drikke. Det er og lagt inn slik at alle spillere er merket på kartet, men markerene indikerer bare at en player er innefor 100m av den markeren, så det viser med andre ord bare det generelle område hvor noen befinner seg.

Endret av frinder
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Pics!

 

Det kommer i morgen tidlig. Måtte dra på jobb, så har dessverre ikke rukket å åpne esken.

 

Liste over det som skal være med:

 

  • Digital Soundtrack: Enjoy the compelling Arma 3 soundtrack wherever you are and wherever you go in high quality digital format.
  • Digital Maps: Plan your combat operations with the highly detailed maps of Altis and Stratis.
  • Digital Tactical Guide: Find tips on how to survive in combat and accomplish your mission with a comprehensive tactical guide.
  • Arma: Cold War Assault (Steam Gift): Go back to where it all began and relive Bohemia Interactive's award-winning debut game once more.
  • ARMA 3 Original Steelbook with double tray for 2 double layered DVD
  • Printed keyboard layout
  • Keycard (like a credit card) with the key on it
  • Printed map

A3_content.jpeg

Lenke til kommentar

Kan noen fortelle kjapt litt om Arma3? Er det verdt å prøve det? Aldri prøvd noen tidligere versjoner. Vil jjegkunne kjøre det greit med gtx 780 kort?

Du må nok skaffe SLI 790 skal du klare å kjøre det over 25 fps.

 

Neida. GTX 780 er av de beste kortene på markedet, så har ikke noe problem med å kjøre ArmA 3.

Om du kjører det greit avhenger av hvor optimalisert spillet blir etterhvert. I singleplayer delen vil du nok få langt over 60 fps. Kanskje 120. I multiplayer, hvor serveren har kanskje litt for mange scripts, kan det fort hende du får fps på 30-40 fps. (Men blir nok bedre etterhvert som det blir mer optimalisert)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...