Gå til innhold

ArmA 3 - Diskusjon

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Laster ned nå.

Har plass på teamspeak, vi er en gjeng europeere som spiller nogenlunde jevnlig sammen. Basen er vel på 5-6 personer, har du lyst til å spille med oss?

Steamgruppa; Blue Python Agency

Meg på Steam; pastelpunk86

Spiller som regel coop mot AI.

Endret av Vintersafta `86
Lenke til kommentar

Laster ned nå.

Har plass på teamspeak, vi er en gjeng europeere som spiller nogenlunde jevnlig sammen. Basen er vel på 5-6 personer, har du lyst til å spille med oss?

Steamgruppa; Blue Python Agency

Meg på Steam; pastelpunk86

Spiller som regel coop mot AI.

Mulig jeg og en annen kompis henger på seinere i kveld. Regner med DevBuild lastes ned hjemme nå :)

Lenke til kommentar

Herregud.. dette var morro. Gleder meg til mer utstyr nå. Bare av å fly rundt og se blir man jo inspirert og får ideer om hvordan det kommer til å bli. Streamet litt fra spillingen i kveld (Past broadcasts Twitch)

Edit: Plukk opp VTS her, om du er lat og ikke gidder lete og rename fila :)

(Virual Training Space) - enkelt mission som lar deg spawne inn og editere mens du har spillere på server.

Endret av Green_Monster
Lenke til kommentar

vet godt at det er snakk om developer-build, men det er litt fortærende at spillet henger seg så ofte som det gjør. Det er jo nesten umulig å få hostet ett eget game for 5 stykker uten at 2-3 av spillerne må restarte spillet både èn og to ganger. Just sayin`

Ellers er Altis en fin plass å være, nå som alt er nytt, så er det nesten som å sende sansene på ferie når man spiller! Har all tiltro til at Bohemia gjør max ut av dette spillet!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...