Windoge Skrevet 3. mars 2012 Del Skrevet 3. mars 2012 Men det bør ikke brukes ren ragdoll i ArmA III. Ren ragoll ser dumt og urealistisk ut i slike spill, se f.eks på Skyrim som i tillegg har en del bugs i fysikken. Brothers in Arms har en grei "dubbet ned" ragdoll hvor i tillegg armer og bein flyr av. Lenke til kommentar
Comic Sans Skrevet 3. mars 2012 Del Skrevet 3. mars 2012 Men det bør ikke brukes ren ragdoll i ArmA III. Ren ragoll ser dumt og urealistisk ut i slike spill, se f.eks på Skyrim som i tillegg har en del bugs i fysikken. Brothers in Arms har en grei "dubbet ned" ragdoll hvor i tillegg armer og bein flyr av. Hvis jeg fikk velge så hadde jeg helst sett en implementering slik som i Shogun 2 når enheter blir drept av bueskyttere, det er en fin blanding av ragdoll og animasjoner. Lenke til kommentar
MrL Skrevet 3. mars 2012 Del Skrevet 3. mars 2012 (endret) Jeg tror du skal jobbe hardt for å trykke Arma ned i en konsoll(pr dags dato). OPF var utgitt i 2001 og xbox utgaven kom i 2005. Mange vil være uenige, men jeg akkurat den delen burde bli mer lik BF3. Hva mener du. Fysikken i BF3 er jo helt på tryne... Du kan stå stille i luften med et jager fly, kjøre sidelengs med det som et helikopter(og da snakker jeg ikke om F35). Tanksen sladder rundt som om den veide 2gram. Dog .. kul sladding på buggy, litt teit på tanks. Det vi har sett av videoer er pre-pre-pre alpha, jeg tipper at de kommer til å utnytte phys-x og Real Virtuality grundig, det er tross alt et fullblods PC spill. Dessuten så håper jeg de holder spillet kompromissløst og følger serien og spillerne som allerede liker spillet, og ikke blir noen "sell-outs". Fysikken på personene til BF3 er ikke på tryne, realistisk eller ei, det funker ihvertfall. Animasjonene og flyten er der, nødvendigvis trenger ikke Arma å bli likt, men nå er det ihvertfall helt på tryne i andre enden. Tanks, heli og fly funker greit i Arma, biler og motorsykler og lignende funker dårlig. Om BF3 ikke er realistisk på det punktet om hvordan bilene oppfører seg, så vil jeg si at Arma overhodet ikke egentlig er mer realistisk, for bilene er umulig å styre slik en bil skal styres. Ei heller hadde det ikke gjort noe om Arma hadde arvet ødeleggelsemomentene fra BF3, dog skal det ha credz for at du kan skyte ned huset, om ikke i deler så ihvertfall rett ned Endret 3. mars 2012 av MrLG Lenke til kommentar
Green_Monster Skrevet 3. mars 2012 Del Skrevet 3. mars 2012 Mja... da er vi uenige og er enig om det Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 12. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2012 En liten QnA fra Gameinformers: http://i.imgur.com/j1R8t.jpg Lenke til kommentar
NoBrainer Skrevet 23. mars 2012 Del Skrevet 23. mars 2012 Nå har de annonesert at ToH sine flymodeller skal implementeres. De har ordnet andre løsninger i beta-patcher angående styring. Ragdoll kan være kult. Men det er vel liten mulighet til å finne ut hva de har implementert før man ihvertfall får teste pre-release eller selve utgivelsen. Er ganske spennende å se hva de kommer til å levere. Lenke til kommentar
internet wizard Skrevet 23. mars 2012 Del Skrevet 23. mars 2012 Nå har de annonesert at ToH sine flymodeller skal implementeres. De har ordnet andre løsninger i beta-patcher angående styring. Ragdoll kan være kult. Men det er vel liten mulighet til å finne ut hva de har implementert før man ihvertfall får teste pre-release eller selve utgivelsen. Er ganske spennende å se hva de kommer til å levere. hva er toh? `kan du lage en link til bilde av modelene? Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 23. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2012 Take on Helicopters. http://takeonthegame.com/ Lenke til kommentar
Green_Monster Skrevet 24. mars 2012 Del Skrevet 24. mars 2012 Ville du brukt Norske spill servere og community? Lenke til kommentar
-sparks- Skrevet 25. mars 2012 Del Skrevet 25. mars 2012 Nå har de annonesert at ToH sine flymodeller skal implementeres. De har ordnet andre løsninger i beta-patcher angående styring. Ragdoll kan være kult. Men det er vel liten mulighet til å finne ut hva de har implementert før man ihvertfall får teste pre-release eller selve utgivelsen. Er ganske spennende å se hva de kommer til å levere. hva er toh? `kan du lage en link til bilde av modelene? Toh = take on helicopters, hellysim basert på Arma 2. Når han sier flymodeller mener han sikkert måten helikopterene flyr i lufta. 1 Lenke til kommentar
Green_Monster Skrevet 26. mars 2012 Del Skrevet 26. mars 2012 Hvordan de styres mener du ? At dem tar med seg ToH simuleringen inn i Arma liksom? Da vil det bli vanskeligere å fly da, mtp start up og rutine for å få dem igang + hvordan ToH oppfører seg ift Arma. 1 Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 5. april 2012 Forfatter Del Skrevet 5. april 2012 (endret) http://www.bistudio.com/company/developers-blog/294-report-in-interview-with-zdenk-vespalec-animation-lead Endret 5. april 2012 av Kakeshoma Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 19. april 2012 Forfatter Del Skrevet 19. april 2012 (endret) Ekstra øy på 19km2 i ArmA 3 kalt Stratis Island: Tre nye bilder: http://www.arma3.com...sland/#more-603 Pluss tre til: http://www.rockpapershotgun.com/images/12/apr/stratis4b.jpg http://www.rockpapershotgun.com/images/12/apr/stratis1b.jpg http://www.rockpapershotgun.com/images/12/apr/stratis5b.jpg Endret 19. april 2012 av Kakeshoma Lenke til kommentar
Datafriken Skrevet 22. april 2012 Del Skrevet 22. april 2012 Gleder meg til og prøve spillet Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 22. april 2012 Del Skrevet 22. april 2012 Grafikken fremstår som noe av det beste jeg har sett. Håper ikke spillet ødelegges av mange bugs og dårlig AI. Det har vel nærmest blitt en vane ved lanseringen av denne serien. 1 Lenke til kommentar
Green_Monster Skrevet 25. april 2012 Del Skrevet 25. april 2012 Dæven døtte! Jeg vil ha en sånn Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 25. april 2012 Del Skrevet 25. april 2012 Ser ikke akkurat for meg at det blir så enkelt å lage god AI under vannet. Lenke til kommentar
Comic Sans Skrevet 26. april 2012 Del Skrevet 26. april 2012 Ser ikke akkurat for meg at det blir så enkelt å lage god AI under vannet. Nei tror nok dette kan bli et problem, BI er liksom ikke kjent for og ha fullstendig finpuset AI til releasen av spillene sine Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 26. april 2012 Del Skrevet 26. april 2012 Den er heller ikke fullstendig finpusset flere år etter at spillet er utgitt. Kan i det hele tatt AI kjøre biler i ArmA 2 nå? Har ikke prøvd å lenge. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå