elx90 Skrevet 30. juli 2013 Del Skrevet 30. juli 2013 (endret) Hvis du er over 18, og ekstra interessert i simulatorer av alle typer, helst krigs^^ Så er Victrix Legion å anbefale. www.victrixlegion.com Endret 30. juli 2013 av elx90 Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 8. august 2013 Del Skrevet 8. august 2013 Release er tydeligvis 12 september https://www.facebook.com/events/589854614400371/ Lenke til kommentar
smøllj Skrevet 10. august 2013 Del Skrevet 10. august 2013 Livestream på Twitch.tv i kveld klokka 19.00, får forhåpentligvis sett tankser og forhåpentligvis sett om det er noen litt større bosetninger på den meget større øya Altis. https://www.facebook.com/events/280398018769881/ Lenke til kommentar
Green_Monster Skrevet 10. august 2013 Del Skrevet 10. august 2013 De hadde tydeligvis problemer med båndbreden og det ble ikke noe stream. Kan ses her + en nyhetssammendrag 1 Lenke til kommentar
RqO Skrevet 13. august 2013 Del Skrevet 13. august 2013 Samme FPS på low og ultra, yay. Flyter i teorien greit, og ikke noe loading el over store områder, men halvskuffet over ytelsen. Har bare 7970, men vet ikke hvor mye forskjell 780, eller titan hadde gjort. Spillet er visst noe dårlig optimalisert. Lenke til kommentar
OlaHaldor Skrevet 13. august 2013 Del Skrevet 13. august 2013 Jeg har en i5 2500K, 8GB RAM og Titan. Går greit i single player når det er bare meg, men straks det er flere AI eller multiplayer, fyker ytelsen nedover. Er vel kanskje litt over medium innstillinger på det meste. Merker ingen forskjell i kvalitet på tekstur, men antall objekter/view distance og ikke minst skygger er en veldig stor syndebukk. I 1920x1080 får jeg omkring 40-45fps når jeg går inn i Editor og legger inn et helikopter, bil e.l. og er helt alene på øya vs. 25-30fps i multiplayer. Kjører jeg i native oppløsning på 2560x1440 er det ikke noe å rope hurra for.. Lenke til kommentar
RqO Skrevet 13. august 2013 Del Skrevet 13. august 2013 Visste ikke det var noen singleplayer enda jeg. Har bare spilt noen timer MP igår. Jævli gøy om man finner en "gruppe". De fleste hadde mic også. Gøy helt til det blir mørkt, og man ikke har NV. Lenke til kommentar
Fiskefiske Skrevet 13. august 2013 Del Skrevet 13. august 2013 Co-op med en mengde personer er helt fantastisk artig, synd at 7/8 dela forlot klanen jeg var i. Ganske synd, da alle de var folk jeg elska å snakke med. Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 13. august 2013 Del Skrevet 13. august 2013 Gleder meg til vi får flere leketøy inn. Skal visstnok få det før release via Dev-build. Koordinere infanteri-angrep sammen med kavaleri og luft er priceless Lenke til kommentar
OlaHaldor Skrevet 13. august 2013 Del Skrevet 13. august 2013 Om du ønsker å lære å fly helikopter uten å bli kjefta på online - og synes det er kjedelig å fly uten mål og mening ved å bruke Editoren - og i tillegg ønsker en liten utfordring, kan du sjekke ut denne. http://www.armaholic.com/page.php?id=21283 Det er et scenario hvor du flyr et helikopter uten våpen, kun for å transportere folk rundt omkring på øya som blir beordret til andre steder, er skadet etc. Jo flere oppdrag du utfører, desto flere fiender dukker opp. Disse kan være infanteri, biler eller panservogner. Dermed blir det mye vanskeligere å navigere seg frem og sno seg rundt omkring for å unngå fiendtlig ild. 2 Lenke til kommentar
RqO Skrevet 15. august 2013 Del Skrevet 15. august 2013 Er det random om biler spawner? Merker det på noen servere er biler overalt, mens på andre finner jeg ingenting. Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 15. august 2013 Del Skrevet 15. august 2013 (endret) Er det random om biler spawner? Merker det på noen servere er biler overalt, mens på andre finner jeg ingenting. Du snakker sikkert om Wasteland? Uansett, er jo opp til de som lager/hoster banene som bestemmer hva parametrene skal stå på. (Etter min mening er ikke Wasteland "Arma" ) Endret 15. august 2013 av Nerowulf Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 15. august 2013 Del Skrevet 15. august 2013 Om du ønsker å lære å fly helikopter uten å bli kjefta på online - og synes det er kjedelig å fly uten mål og mening ved å bruke Editoren - og i tillegg ønsker en liten utfordring, kan du sjekke ut denne. http://www.armaholic.com/page.php?id=21283 Det er et scenario hvor du flyr et helikopter uten våpen, kun for å transportere folk rundt omkring på øya som blir beordret til andre steder, er skadet etc. Jo flere oppdrag du utfører, desto flere fiender dukker opp. Disse kan være infanteri, biler eller panservogner. Dermed blir det mye vanskeligere å navigere seg frem og sno seg rundt omkring for å unngå fiendtlig ild. Kult, hadde lyst til å lage en sånn bane selv, men ble for mye jobb. Kult å se at noen har laget det Lenke til kommentar
LostOblivion Skrevet 15. august 2013 Del Skrevet 15. august 2013 Er helikoptre fortsatt jagefly i beta-utgaven? Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 15. august 2013 Del Skrevet 15. august 2013 Ser det har komt en ny oppdatering nå. Så raskt over changelog, og et ser ut til at ytelsen vil bli forbedret! Skal teste nå. Lenke til kommentar
abjells Skrevet 16. august 2013 Del Skrevet 16. august 2013 Hvis noen er med å game litt wasteland så si ifra til meg Lenke til kommentar
RqO Skrevet 16. august 2013 Del Skrevet 16. august 2013 En gang er det en haug fiender, og jeg har ammoproblemer. Igår hadde jeg Flott våpen, 40+ medpacks (i bilen), 30x15 i ammo, men fikk ikke knerta mer enn to folk, på to timer. Rare greier. Lenke til kommentar
d3agleS Skrevet 26. august 2013 Del Skrevet 26. august 2013 UAV og Altis blir gitt ut idag!!!! http://forums.bistudio.com/showthread.php?161960-Altis-Info-amp-Discussion Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 26. august 2013 Del Skrevet 26. august 2013 (endret) På DEV-build vel å merke Så dere må laste ned den for å få tilgang. Endret 26. august 2013 av Nerowulf Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 26. august 2013 Del Skrevet 26. august 2013 Når blir oppdateringen til dev builden lagt ut i dag? har vært på dev build helt siden det var mulig. Hadde vært fett å få se altis Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå