Avean Skrevet 10. juli 2013 Del Skrevet 10. juli 2013 Beskriver her hva jeg mener med det: http://forums.bistudio.com/showthread.php?159029-Take-tips-from-The-Last-of-Us Kall gjerne spillet for arkade men måten våpen og karaktern håndeteres utifra fysikk og animasjoner så er The Last of Us det mest realistiske spillet per dags dato. Snakker ikke om skytefysikk her. Bare måten du skifter våpen og flytheten på animasjonene. Alt er så ihjelscripta i Arma 3. Lenke til kommentar
Green_Monster Skrevet 10. juli 2013 Del Skrevet 10. juli 2013 Enig. ArmA har ennå lang vei å gå før det er et fullverdig arkadespill til konsoll. Heldigvis Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 11. juli 2013 Del Skrevet 11. juli 2013 Beskriver her hva jeg mener med det: http://forums.bistud...-The-Last-of-Us Kall gjerne spillet for arkade men måten våpen og karaktern håndeteres utifra fysikk og animasjoner så er The Last of Us det mest realistiske spillet per dags dato. Snakker ikke om skytefysikk her. Bare måten du skifter våpen og flytheten på animasjonene. Alt er så ihjelscripta i Arma 3. what.. is this Lenke til kommentar
Reidar Loek Skrevet 11. juli 2013 Del Skrevet 11. juli 2013 Woho, mer bilder! Husk at alt er WIP, og ting kan fort endre seg! Det er kun textures jeg har lagd (uniform, vest osv.), alt annet er satt sammen av diverse andre addons. Kommer mer bilder senere! 2 Lenke til kommentar
Avean Skrevet 11. juli 2013 Del Skrevet 11. juli 2013 Har du rendra fra noe ? Er helt insane grafikk, er jo ikke sånn ingame Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 12. juli 2013 Del Skrevet 12. juli 2013 Woho, mer bilder! Husk at alt er WIP, og ting kan fort endre seg! Det er kun textures jeg har lagd (uniform, vest osv.), alt annet er satt sammen av diverse andre addons. Kommer mer bilder senere! Flotte modeller, og fine detaljer. Særlig flagget på modellen nederst til venstre. Lenke til kommentar
Marantz Skrevet 12. juli 2013 Del Skrevet 12. juli 2013 Har du rendra fra noe ? Er helt insane grafikk, er jo ikke sånn ingame Lurer på det samme Er helt konge at du noen lager norsk addon til arma 3! Stå på!! Lenke til kommentar
Reidar Loek Skrevet 12. juli 2013 Del Skrevet 12. juli 2013 (endret) Har du rendra fra noe ? Er helt insane grafikk, er jo ikke sånn ingame Lurer på det samme Er helt konge at du noen lager norsk addon til arma 3! Stå på!! Dette er in game, med minimal redigering i Photoshop. Det hender jeg lager "fake" liten dybdeskarphet i photoshop, men har ikke gjort det på disse bildene. Endret 12. juli 2013 av Reidar Loek Lenke til kommentar
IceBlitz Skrevet 12. juli 2013 Del Skrevet 12. juli 2013 Noe jeg misliker VELDIG med ARMA 3 er at granaten kastes så fort og lett. Blir veldig cod aktig. Fyren tar jo ikke engang ut splinten. Med en gang man har trykket på knappen går det lissom 1 sek før granaten er kastet 20 meter avgårde. Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 12. juli 2013 Del Skrevet 12. juli 2013 Noe jeg misliker VELDIG med ARMA 3 er at granaten kastes så fort og lett. Blir veldig cod aktig. Fyren tar jo ikke engang ut splinten. Med en gang man har trykket på knappen går det lissom 1 sek før granaten er kastet 20 meter avgårde. Vet ikke noe om hvordan man drar ut en granat, men hørte når jeg var liten at Soldater kan kaste granater veldig langt og fort. noen slags teknikk for det. Lenke til kommentar
IceBlitz Skrevet 13. juli 2013 Del Skrevet 13. juli 2013 Vel jeg har kastet en hel del granater selv. Men dette var øvningsgranater under diverse øvelser i mine 2,5 år som grenader i forsvaret. Metoden er fortsatt den samme, forskjellen er hvor kraftig smellet blir. Og for å kaste så raskt som de gjør i ArmA 3, under det som virkelig kan ansees som en stressende situasjon, skal man ha kastet noen tusen øvelsesgranater for å få det så bra til. Så nei, det er på ingen måte realistisk. Jeg syntes også skytingen og slikt har blitt altfor sterilt i forhold til arma2. Men men, vi er jo kun på beta får håpe de endrer diverse etterhvert. Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 13. juli 2013 Del Skrevet 13. juli 2013 Vel jeg har kastet en hel del granater selv. Men dette var øvningsgranater under diverse øvelser i mine 2,5 år som grenader i forsvaret. Metoden er fortsatt den samme, forskjellen er hvor kraftig smellet blir. Og for å kaste så raskt som de gjør i ArmA 3, under det som virkelig kan ansees som en stressende situasjon, skal man ha kastet noen tusen øvelsesgranater for å få det så bra til. Så nei, det er på ingen måte realistisk. Jeg syntes også skytingen og slikt har blitt altfor sterilt i forhold til arma2. Men men, vi er jo kun på beta får håpe de endrer diverse etterhvert. Ok Kan hende de fikser det når spillet kommer ut. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 13. juli 2013 Del Skrevet 13. juli 2013 Noe jeg misliker VELDIG med ARMA 3 er at granaten kastes så fort og lett. Blir veldig cod aktig. Fyren tar jo ikke engang ut splinten. Med en gang man har trykket på knappen går det lissom 1 sek før granaten er kastet 20 meter avgårde. Ta det opp på det offisielle forumet. Det fine med BIS er at de faktisk hører på oss, og endrer spillene sine etter våre mening, årevis etter lansering. De patcher vel fremdeles ArmA 2 etter det jeg vet? Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 13. juli 2013 Del Skrevet 13. juli 2013 De patcher vel fremdeles ArmA 2 etter det jeg vet? Jepp 2 uker siden. Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 13. juli 2013 Del Skrevet 13. juli 2013 Vel jeg har kastet en hel del granater selv. Men dette var øvningsgranater under diverse øvelser i mine 2,5 år som grenader i forsvaret. Metoden er fortsatt den samme, forskjellen er hvor kraftig smellet blir. Og for å kaste så raskt som de gjør i ArmA 3, under det som virkelig kan ansees som en stressende situasjon, skal man ha kastet noen tusen øvelsesgranater for å få det så bra til. Så nei, det er på ingen måte realistisk. Jeg syntes også skytingen og slikt har blitt altfor sterilt i forhold til arma2. Men men, vi er jo kun på beta får håpe de endrer diverse etterhvert. Kastet ett par granater under 'stressende situasjoner' selv og fått kommentarer på hvor ufattelig fort det gikk. Og det var med teipa sikring, så tydelig at drill ikke altid er det viktigste Lenke til kommentar
IceBlitz Skrevet 14. juli 2013 Del Skrevet 14. juli 2013 Kastet ett par granater under 'stressende situasjoner' selv og fått kommentarer på hvor ufattelig fort det gikk. Og det var med teipa sikring, så tydelig at drill ikke altid er det viktigste Har du stått midt i skuddlinje, med skarpe prosjektiler farende forbi skuldrene dine, og plukket en granat fra granattasken og kastet den langt og presist på ca 1 sekund? Hvis ikke forstod du tydeligvis ikke poenget mitt... Nemlig at det er urealistisk slik det er i ArmA 3 pr dags dato. Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 14. juli 2013 Del Skrevet 14. juli 2013 Har du stått midt i skuddlinje, med skarpe prosjektiler farende forbi skuldrene dine, og plukket en granat fra granattasken og kastet den langt og presist på ca 1 sekund? Ikke langt ifra Enig i at kastemekanikken ikke er den beste, men det har de sagt de fortsatt jobber med, så tror det blir bra. Liker den nye kjappere metoden bedre enn slik det har vært i forgjengerne, bare de får tilpasset det litt. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 16. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2013 Har de byttet ut soldatene med folk fra fat camp eller? Puster som faen etter å ha gått opp liten bakke.. Aldri hørt lignende. Lenke til kommentar
Avean Skrevet 16. juli 2013 Del Skrevet 16. juli 2013 Ikke bare det, du blir svimmel også etter noen sekund også Rimelig annoying. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå