Realzi Skrevet 5. juli 2013 Del Skrevet 5. juli 2013 Jeg forstår ikke hvorfor synet blir doggete når man springer. Disse soldatene springer jo korter en meg. Har jogget i 1 time med utstyr aldri fått doggete syn, håper de fjerner det snart, Lenke til kommentar
mafsa Skrevet 5. juli 2013 Del Skrevet 5. juli 2013 For nå, så er det best å bruke Stratis som øy. Etterhvert kommer du nok til å se flere øyer osv som blir lagt ut på Armaholic. Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 5. juli 2013 Del Skrevet 5. juli 2013 Tror vel egentlig jeg aldri har lastet ned noen modda øyer, Har hatt mer enn nok med de store vi har fått fra BI. Er ogsåen med Realzi, jeg synes det er greit at de blir slitne, men det skjer faen meg fort. Dog burde ikke jeg prate, for jeg hadde sikkert dæva Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 5. juli 2013 Del Skrevet 5. juli 2013 Tror vel egentlig jeg aldri har lastet ned noen modda øyer, Har hatt mer enn nok med de store vi har fått fra BI. Er ogsåen med Realzi, jeg synes det er greit at de blir slitne, men det skjer faen meg fort. Dog burde ikke jeg prate, for jeg hadde sikkert dæva De springer like mye som en fyr som jogger 1 gang i året, helt latterlig. Soldater som er i krig er trent for og jogge i flere timer. husker når jeg var i militære så gjorde jeg feilen med og ta på meg en genser for det var kaldt, Timer senere var hele genseren våt av svette, verste jeg hadde vert med på XP Men jo er ikke noe jogge person selv, men ser at det er mye feil når man springer fort og soldaten blir lei etter bare 10 sekunder eller noe nært der. og når synet begynner og bli dårlig, WTF var de hjernedøde de som lagde det??? trodde det var en mod for Wasteland først fordi det var så dårlig. Lenke til kommentar
Vizla Skrevet 5. juli 2013 Del Skrevet 5. juli 2013 (endret) Altså, Modifiserte kart. Klarer jo faen å starte et spill da Leste feil i stad, beklager for den. Et delvis svar hverfall: Er ikke mer komplisert enn at du kopierer over f.eks. @tavian til arma 3-mappen, så slenger inn -mod=@taviana under "launch options" i Steam. Tror ikke jeg har sett noen spesielt laget for Arma 3, men snoker ikke så mye på ah e.l. for tiden. Eneste jeg har testet ut selv er fly og chernarus fra arma 2http://www.youtube.com/watch?v=8nvdsAlvo9c. Endret 5. juli 2013 av Vizla Lenke til kommentar
Bahamut Skrevet 6. juli 2013 Del Skrevet 6. juli 2013 Er det noen som bruker -cpuCount=# og-maxMem=# i Arma 3 som vi gjorde i Arma 2? Ser at folk anbefaler å bruke disse instillingene også i Arma, forstår ikke hvorfor ikke slikt blir fiksa ifra begynnelsen av. EDIT: Mulig fordi spillet enda er i beta at dette ikke er gjort MEN, rart uansett... Vel, jeg fikk ihvertfall 15FPS mer med å forandre disse instillingene Nå kjører jeg alle instilligene på Very High (eller ant høyeste der f.eks high er høyest) og normal på shadow/clouds samt FAXX på høyest og med 3200 view distance og har godt over 60+ FPS Lenke til kommentar
Reidar Loek Skrevet 6. juli 2013 Del Skrevet 6. juli 2013 Hallo! Dette er min første post faktisk, det var denne tråden som fikk meg til å joine forumet. Kult at så mange norske har oppdaga Arma-serien! Nå som betaen er ute har jeg begynt å lage noen norske uniformer basert på "green" enhetene. Her har dere et lite teaserbilde.. 6 Lenke til kommentar
Bahamut Skrevet 7. juli 2013 Del Skrevet 7. juli 2013 Vel, jeg fikk ihvertfall 15FPS mer med å forandre disse instillingene Nå kjører jeg alle instilligene på Very High (eller ant høyeste der f.eks high er høyest) og normal på shadow/clouds samt FAXX på høyest og med 3200 view distance og har godt over 60+ FPS Dæven, ser at jeg kun har spilt med et skjermkort siden jeg glemte å aktivere SLi etter jeg oppdaterte driverene :-D Dette spiller er natt og dag sammenlignet med Arma 2! Love it! Lenke til kommentar
PoWerFeeD Skrevet 7. juli 2013 Del Skrevet 7. juli 2013 Hallo! Dette er min første post faktisk, det var denne tråden som fikk meg til å joine forumet. Kult at så mange norske har oppdaga Arma-serien! Nå som betaen er ute har jeg begynt å lage noen norske uniformer basert på "green" enhetene. Her har dere et lite teaserbilde.. Ser bra ut, tror QuakeCry holder på med samme jobben. Dere burde se på muligheten for å samarbeide slik det ikke blir dobbeltarbeid. Hvordan har dere fått innsikt i hvordan dere modder? Jeg har prøvd meg litt frem. Men det virker lagt fra enkelt. Lenke til kommentar
mafsa Skrevet 7. juli 2013 Del Skrevet 7. juli 2013 Hallo! Dette er min første post faktisk, det var denne tråden som fikk meg til å joine forumet. Kult at så mange norske har oppdaga Arma-serien! Nå som betaen er ute har jeg begynt å lage noen norske uniformer basert på "green" enhetene. Her har dere et lite teaserbilde.. Du burde skrive advarsel før du poster noe slikt! Falt nesten i koma når jeg så bildet! Veldig bra arbeid! Lenke til kommentar
smøllj Skrevet 9. juli 2013 Del Skrevet 9. juli 2013 Jeg holder frem med litt promotering for Steamgruppa/teamspeakgjengen jeg holder styr på; Kom gjerne og spill noen runder med http://steamcommunity.com/groups/bluepythona Vi har spilt omtrent hver kveld den siste uken, og er en kjerne på 7-8 personer. Lenke til kommentar
Zimmerh Skrevet 10. juli 2013 Del Skrevet 10. juli 2013 (endret) Jeg holder frem med litt promotering for Steamgruppa/teamspeakgjengen jeg holder styr på; Kom gjerne og spill noen runder med http://steamcommunit...ups/bluepythona Vi har spilt omtrent hver kveld den siste uken, og er en kjerne på 7-8 personer. Hva er det dere spiller av mods og gamemodes? Endret 10. juli 2013 av Zimmerh Lenke til kommentar
smøllj Skrevet 10. juli 2013 Del Skrevet 10. juli 2013 Hva er det dere spiller av mods og gamemodes? Spiller oftest coop, prøver å få flest mulig til å bruke ACRE (til tross for at det er slitsomt å sette det opp slik modden er nå) og ellers bare CBA og JayArmalib3 osv.. Følger instendig med på det som slippes på armaholic da, så når det kommer nye ting testes det ofte ut! Lenke til kommentar
Zimmerh Skrevet 10. juli 2013 Del Skrevet 10. juli 2013 Får prøve å se om jeg får tid, må være litt picky med hva jeg spiller(lite tid med gaming maskinen) får å få mest mulig morro /time. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 10. juli 2013 Del Skrevet 10. juli 2013 er det ikke på tide å oppdatere emne tittelen? Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 10. juli 2013 Del Skrevet 10. juli 2013 Den er jo fortsatt riktig, Alphaen kom 5 mars Må is, gleder meg til de nye kjøretøyene kommer i den neste oppdateringspakken, også det at man kan slå av doggingen o.l. Det som er dritt er at ved release så forsvinner noen småting, som at dører åpnes og lukkes når man går inn :/ Lenke til kommentar
Avean Skrevet 10. juli 2013 Del Skrevet 10. juli 2013 Skulle ønske Arma 3 kunne lånt litt mekanikk fra The Last of Us med måten våpen håndteres på og ikke minst lydene og animasjonene. Der har Arma serien langt igjen. Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 10. juli 2013 Del Skrevet 10. juli 2013 (endret) Skulle ønske Arma 3 kunne lånt litt mekanikk fra The Last of Us med måten våpen håndteres på og ikke minst lydene og animasjonene. Der har Arma serien langt igjen. Endret 10. juli 2013 av Realzi 8 Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 10. juli 2013 Del Skrevet 10. juli 2013 Skulle ønske Arma 3 kunne lånt litt mekanikk fra The Last of Us med måten våpen håndteres på og ikke minst lydene og animasjonene. Der har Arma serien langt igjen. Enig. ArmA har ennå lang vei å gå før det er et fullverdig arkadespill til konsoll. 1 Lenke til kommentar
Vizla Skrevet 10. juli 2013 Del Skrevet 10. juli 2013 Skulle ønske Arma 3 kunne lånt litt mekanikk fra The Last of Us med måten våpen håndteres på og ikke minst lydene og animasjonene. Der har Arma serien langt igjen. What is this, I don't even... 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå