Bahamut Skrevet 27. juni 2013 Del Skrevet 27. juni 2013 det blir det samme som å se på nyere biler, alle ser like'ish ut i formen men det er bare merket i grillen som skiller en skoda fra en opel ehm, da håper eg at du tenker på at alle har 4 hjul og en motor? Ellers er det faktisk likheter på nye biler Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 27. juni 2013 Del Skrevet 27. juni 2013 Hva foretrekker folk å spille med; Førsteperson only, eller valgfritt? Lenke til kommentar
Mr. Hermonella Skrevet 27. juni 2013 Del Skrevet 27. juni 2013 Foretrekker sterkt FPS, blir ikke like realistisk viss du kan se rundt hjørnene. Lenke til kommentar
mafsa Skrevet 27. juni 2013 Del Skrevet 27. juni 2013 Spiller alltid mer førsteperson når vi driver med coop. Er det wasteland så går det til tider i tredjeperson. Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 27. juni 2013 Del Skrevet 27. juni 2013 Bytter litt fram og tilbake, foretrekker first person når jeg er i combat, men chill å kunne se tredje person hvis jeg skal gå eller det ikke skjer noe. Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 27. juni 2013 Del Skrevet 27. juni 2013 Tenkte mer på Tvunget førsteperson for alle. Eller valgfritt, ergo alle kan spille i første og tredjeperson. Selv lener jeg mot låst førsteperson. Blir litt for urealistisk /gamebreaking at man kan se rundt hjørner, over 3 meter høye vegger, og ikke minst, kunne få 360 graders syn når man sitter inne i en tanks. Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 27. juni 2013 Del Skrevet 27. juni 2013 Kommer helt ann på hvor seriøst jeg spiller, hvis jeg spiller på en seriøs server med seriøse folk foretrekker jeg tvunget førsteperson. Spiller jeg alene eller ikke noe særlig fokus på lagspill er det same shit. Lenke til kommentar
Haugezz Skrevet 27. juni 2013 Del Skrevet 27. juni 2013 Er det bedre optimalisert i beta ? Lenke til kommentar
mafsa Skrevet 27. juni 2013 Del Skrevet 27. juni 2013 (endret) Når vi spiller sammen er alle låst til førsteperson. Dette for å øke realismen og gjøre det vanskeligere. God måte å fremheve kommunikasjon og årvåkenhet. Endret 4. juli 2013 av mafsa Lenke til kommentar
Green_Monster Skrevet 29. juni 2013 Del Skrevet 29. juni 2013 (endret) Noen som har funnet noen bra specops oppdrag med nytt innhold fra Beta ell ? Vet ikke om Shark Attack, eller NoPryl of Norway har laget noen nye enda?!? Endret 29. juni 2013 av Green_Monster Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 2. juli 2013 Del Skrevet 2. juli 2013 Nå er det ikke lenge før Workshop blir implementert. Skal ha kommet i siste Dev-build. Noen gode mission-skapere her da? Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 3. juli 2013 Del Skrevet 3. juli 2013 Bruker mesteparten av tiden min i editoren, lager baner til kompiser o.l., men aldri lagt ut noe. Føler aldri det er godt nok i forhold til alle andre Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 3. juli 2013 Del Skrevet 3. juli 2013 Tenkte mer på Tvunget førsteperson for alle. Eller valgfritt, ergo alle kan spille i første og tredjeperson. Selv lener jeg mot låst førsteperson. Blir litt for urealistisk /gamebreaking at man kan se rundt hjørner, over 3 meter høye vegger, og ikke minst, kunne få 360 graders syn når man sitter inne i en tanks. Påtvunget førsteperson. Spiller ikke folk dette for realisme? Lenke til kommentar
Korporal Kranium Skrevet 3. juli 2013 Del Skrevet 3. juli 2013 (endret) Det er en server som er veldig bra for de som liker taktisk realisme: Tier1 ops Bør ha mikrofon og kunne snakke, ikke vits å spille taktisk realisme uten uansett. http://tier1ops.eu/tier-1-ops-is-playing-arma-3 Endret 3. juli 2013 av Korporal Kranium Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 4. juli 2013 Del Skrevet 4. juli 2013 Er du medlem av den klanen der eller Kranium? Lenke til kommentar
Bahamut Skrevet 5. juli 2013 Del Skrevet 5. juli 2013 (endret) Er det noen som bruker -cpuCount=# og-maxMem=# i Arma 3 som vi gjorde i Arma 2? Ser at folk anbefaler å bruke disse instillingene også i Arma, forstår ikke hvorfor ikke slikt blir fiksa ifra begynnelsen av. EDIT: Mulig fordi spillet enda er i beta at dette ikke er gjort MEN, rart uansett... Endret 5. juli 2013 av Bahamut Lenke til kommentar
Haugezz Skrevet 5. juli 2013 Del Skrevet 5. juli 2013 Noen som kan hjelpe meg å sette meg inn i spillet ? Er bra kart som jeg kan lære spillet på, Og hvordan istallerer vi dette ? Lenke til kommentar
Vizla Skrevet 5. juli 2013 Del Skrevet 5. juli 2013 Er kun ett kart, og du høyre-klikker på navnet i "Library", deretter velger "Install Game". Lenke til kommentar
Haugezz Skrevet 5. juli 2013 Del Skrevet 5. juli 2013 Er kun ett kart, og du høyre-klikker på navnet i "Library", deretter velger "Install Game". Altså, Modifiserte kart. Klarer jo faen å starte et spill da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå