Bahamut Skrevet 25. juni 2013 Del Skrevet 25. juni 2013 da er det påtide å komme seg hjem.....synd CoH2 også har kommet... Lenke til kommentar
Bahamut Skrevet 25. juni 2013 Del Skrevet 25. juni 2013 (endret) Hmm, har forsatt bare Alpha.. EDIT: Restart av PC'n hjalp Endret 25. juni 2013 av Bahamut Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 25. juni 2013 Del Skrevet 25. juni 2013 ikke så mye forskjell. Ser ikke mye oppdrag. Kan noen nevne de største oppdateringene Beta har? Lenke til kommentar
Marantz Skrevet 25. juni 2013 Del Skrevet 25. juni 2013 Norske spesialsoldater bruker multicam nå. Bildene fra Arma er tatt og redigert av Reidar Folkedal. Man! er disse fra en offentlig tilgjengelig mod? @Quakecry: KONGE at du jobber med en norsk mod til Arma 3! Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 25. juni 2013 Del Skrevet 25. juni 2013 Noen bedre ytelse med betaen? Lenke til kommentar
Hofer Skrevet 25. juni 2013 Del Skrevet 25. juni 2013 Noen bedre ytelse med betaen? Jeg økte ca 15 fps i beta Lenke til kommentar
Marantz Skrevet 25. juni 2013 Del Skrevet 25. juni 2013 ikke så mye forskjell. Ser ikke mye oppdrag. Kan noen nevne de største oppdateringene Beta har? http://www.arma3.com/whatsnewbeta/ Googlefu you need! 1 Lenke til kommentar
MrL Skrevet 25. juni 2013 Del Skrevet 25. juni 2013 (endret) Er jo noe nytt, kan kjøre submarine blant annet Endret 25. juni 2013 av MrLG Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 25. juni 2013 Del Skrevet 25. juni 2013 Er jo noe nytt, kan kjøre submarine blant annet Nice! Venter mest på de store passasjer flyene, Blir så digg og styre de svære flyene, og skal prøve og lande. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 25. juni 2013 Del Skrevet 25. juni 2013 Nice! Venter mest på de store passasjer flyene, Blir så digg og styre de svære flyene, og skal prøve og lande. Det er ingen passasjerfly med i arma 3.. Lenke til kommentar
Green_Monster Skrevet 25. juni 2013 Del Skrevet 25. juni 2013 Never say never, det var heller ikke norske styrker i Arma 3 - før du kom Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 25. juni 2013 Del Skrevet 25. juni 2013 Never say never, det var heller ikke norske styrker i Arma 3 - før du kom Hehe, nei sant nok. Til nå blir det jo bare enheter, våpen som jeg er heldig at noen andre allerede har lagd fra før av (FN minimi, HK416, Barret) som kan brukes. Men skulle gjerne kunne modelering så jeg kunne fått bell 412 inn, selv om i arma 3 tidsaldern vil det være et ganske gammelt helikopter og det er derfor to luftenheter som nå brukes er stealthhawken og comanche helikopteret.. Kanskje ikke så realistisk med angrepshelikopter med vår regjering men Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 26. juni 2013 Del Skrevet 26. juni 2013 Det er ingen passasjerfly med i arma 3.. Mente kanskje Hercules-typene? Er vel passasjerfly når det frakter passasjerer Når man tenker passasjerfly, tenker man nok som regel på disse 737 etc. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 26. juni 2013 Del Skrevet 26. juni 2013 Noen bedre ytelse med betaen? Jeg har definitivt bedre ytelse i forhold til alphaen. Har det meste på "High", og jeg spiller flytende på min Toshiba Qosmio laptop. Ytelsen er faktisk langt bedre enn Armed Assault 2, så jeg regner med at spillet er bedre optimalisert. Lenke til kommentar
Bahamut Skrevet 26. juni 2013 Del Skrevet 26. juni 2013 Jeg klarer alt på maks nå med ca 30 fps på min laptop. Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 27. juni 2013 Del Skrevet 27. juni 2013 Jeg klarer alt på maks nå med ca 30 fps på min laptop. Det er fordi du har en laptop. Hvilken type? Lenke til kommentar
mhsalangli Skrevet 27. juni 2013 Del Skrevet 27. juni 2013 har litt problemer med å bruke mod's via Six Updater, men det kommer seg vel. kjempebra at du lager units i den "kjedelige" norske camoen. jeg synes heller det er kjedelig at alt som skiller andre units i multicam er flagget på skuldra. det blir det samme som å se på nyere biler, alle ser like'ish ut i formen men det er bare merket i grillen som skiller en skoda fra en opel Lenke til kommentar
Bahamut Skrevet 27. juni 2013 Del Skrevet 27. juni 2013 Det er fordi du har en laptop. Hvilken type? Det er fordi jeg har en laptop? Så det er derfor jeg har "god" FPS? Har noe 680M SLi greier... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå