mafsa Skrevet 20. juni 2013 Del Skrevet 20. juni 2013 Begge deler egentlig Lyst til å lage oppdrag med norske styrker 2 Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 22. juni 2013 Del Skrevet 22. juni 2013 Nå som betaen er her så er det klart at det er mye i vente for NorFor pakken. Kjøretøy, våpen, enheter med mer. Beklager at det tar tid, men er et config, photoshop og lete gjennom arma 3 filer helvete 1 Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 22. juni 2013 Del Skrevet 22. juni 2013 For de som ikke har drevet med denslags før, så er det relativt tunge saker i starten. Ja. Har nå fått til å åpne/lagre .pbo, endre på .paa og litt sånt, men er ikke lett å lære seg alt dette på egenhånd, hehe. Lenke til kommentar
Sindreeeee Skrevet 22. juni 2013 Del Skrevet 22. juni 2013 (endret) Hei, trenger hjelp! Har akkurat kjøpt Arma 3, men da jeg kjører spillet, virker det som det stiller opp Hertzen til mere enn 60. Har BenQ XL2411t men ikke dual-link kabel. Hver gang jeg kjører det så sier den at jeg trenger dual-link kabel og grafikken blir helt messed up. Synes det er litt merekelig at man må ha dual-link for å spille Arma 3. RE: Fikk til. Måtte gå inn i dokumenter/Arma 3 Alpha/Arma3Alpha.cfg og åpne med notepad++ Da sto refreshen på 144 og jeg endret bare til 60. Så fungerte det. Just in case noen andre får samme problemet. Endret 22. juni 2013 av Sindreeeee Lenke til kommentar
Green_Monster Skrevet 22. juni 2013 Del Skrevet 22. juni 2013 Ja. Har nå fått til å åpne/lagre .pbo, endre på .paa og litt sånt, men er ikke lett å lære seg alt dette på egenhånd, hehe. Kanskje dette kan være til hjelp Lenke til kommentar
smøllj Skrevet 23. juni 2013 Del Skrevet 23. juni 2013 Noen som spiller på BETAen i kveld og vil innpå teamspeak med noen få andre peeps? Lenke til kommentar
Bahamut Skrevet 24. juni 2013 Del Skrevet 24. juni 2013 Er BETA'n kommet? Har forsatt Alpha eg.. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 24. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2013 Står 25 Juni. Lenke til kommentar
Bahamut Skrevet 24. juni 2013 Del Skrevet 24. juni 2013 Nå som betaen er her så er det klart at det er mye i vente for NorFor pakken. Kjøretøy, våpen, enheter med mer. Beklager at det tar tid, men er et config, photoshop og lete gjennom arma 3 filer helvete Noen som spiller på BETAen i kveld og vil innpå teamspeak med noen få andre peeps? Tenkte bare på det de skrev.. Lenke til kommentar
mafsa Skrevet 24. juni 2013 Del Skrevet 24. juni 2013 Betaen er ute i DEV versjonen av spillet. Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 25. juni 2013 Del Skrevet 25. juni 2013 DEV? Gå i ditt Steam-bibliotek. Høyreklikk ArmA 3, Egenskaper. Gå til fanen helt til høyre kalt "Betaer". Åpne rullgardinmenyen og velg Development build. Trykk "Lukk". Etter et par sekunder vil den starte å laste ned Dev-build.(Tatt fra hukommelsen, så kan være skrivefeil, men bør kunne finne fram uansett.) Noen info om når Betaen kommer? Type klokkeslett. Lenke til kommentar
Bahamut Skrevet 25. juni 2013 Del Skrevet 25. juni 2013 Noen info om når Betaen kommer? Type klokkeslett. tror alle spør det spørsmålet Lenke til kommentar
Hofer Skrevet 25. juni 2013 Del Skrevet 25. juni 2013 Noen info om når Betaen kommer? Type klokkeslett. Ut i fra info jeg fant på forumet deres så kommer den ca. 1500 Lenke til kommentar
mafsa Skrevet 25. juni 2013 Del Skrevet 25. juni 2013 Ut ifra twitteren til Bohemia, kl. 16. Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 25. juni 2013 Del Skrevet 25. juni 2013 Betaen er UTE! What Arma 3 beta ?? :O Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 25. juni 2013 Del Skrevet 25. juni 2013 (endret) OH DEAR GOD ITS OUT! Steam har lastet det ned uten at jeg visste det. Hvordan tester jeg de nye bilene og helicopterne? Ser ingen valg om og prøve de i spillet. Endret 25. juni 2013 av Realzi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå