smøllj Skrevet 13. juni 2013 Del Skrevet 13. juni 2013 Tror nok Beta kommer til å slippe mye mer underveis frem mot fullversjon enn det Alphaen har gjort. Har tro på Altis sent i Betaen. Lenke til kommentar
Bahamut Skrevet 13. juni 2013 Del Skrevet 13. juni 2013 Eg tror det kommer til å bli perfekt Lenke til kommentar
Green_Monster Skrevet 13. juni 2013 Del Skrevet 13. juni 2013 Jay Crow viser frem Arma 3 Beta på E3 Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 13. juni 2013 Del Skrevet 13. juni 2013 Tror nok Beta kommer til å slippe mye mer underveis frem mot fullversjon enn det Alphaen har gjort. Har tro på Altis sent i Betaen. På den hangouten snakket de noe om å kanskje gjøre Altis tilgjengelig gjennom development branch. Lenke til kommentar
smøllj Skrevet 16. juni 2013 Del Skrevet 16. juni 2013 (endret) Noen som er med på COOP i kveld? Har TS, vi kommer muligens til å måtte prate Engelsk. SteamID: pastelpunk86 (i profilen står jeg som Marius) Endret 16. juni 2013 av Vintersafta `86 Lenke til kommentar
Bahamut Skrevet 17. juni 2013 Del Skrevet 17. juni 2013 er nok også med på COOP kvelder (når eg først er hjemme ifra offshore) Lenke til kommentar
smøllj Skrevet 17. juni 2013 Del Skrevet 17. juni 2013 er nok også med på COOP kvelder (når eg først er hjemme ifra offshore) Når du har tid og det passer deg, meld deg inn i Blue Python Agency-gruppa på Steam, eller add meg på Steam. Vi er ganske fleksible på det med spilletider, noen ville vel kalle det skjødesløst fleksibel. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 18. juni 2013 Del Skrevet 18. juni 2013 Iogmed at workshop sannsynligvis vil være på arma 3 betaen skal jeg få NorFor addonen dit når det er mulig. Jeg skal få gjort ferdig en person til før jeg slipper "alpha" versjonen. En god nyhet er at dem vil bruke HK416 3 Lenke til kommentar
Bahamut Skrevet 18. juni 2013 Del Skrevet 18. juni 2013 Når du har tid og det passer deg, meld deg inn i Blue Python Agency-gruppa på Steam, eller add meg på Steam. Vi er ganske fleksible på det med spilletider, noen ville vel kalle det skjødesløst fleksibel. Kult, will do Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 18. juni 2013 Del Skrevet 18. juni 2013 Iogmed at workshop sannsynligvis vil være på arma 3 betaen skal jeg få NorFor addonen dit når det er mulig. Jeg skal få gjort ferdig en person til før jeg slipper "alpha" versjonen. En god nyhet er at dem vil bruke HK416 Det er bra Er det vanskelig å lage en slik mod? Lenke til kommentar
Green_Monster Skrevet 18. juni 2013 Del Skrevet 18. juni 2013 Iogmed at workshop sannsynligvis vil være på arma 3 betaen skal jeg få NorFor addonen dit når det er mulig. Jeg skal få gjort ferdig en person til før jeg slipper "alpha" versjonen. En god nyhet er at dem vil bruke HK416 Noen som spurte etter modden din og deg i battlefield.no quakecry - kanskje noen som ville hjelpe til elns.. idk Lenke til kommentar
Krokill Skrevet 19. juni 2013 Del Skrevet 19. juni 2013 Ser utrolig bra ut! Keep it up! Har du modellert HK 416 også? Håper vi får se en HK416 med 16,5" løp og Aimpoint CompM4 også Lenke til kommentar
sjeve Skrevet 19. juni 2013 Del Skrevet 19. juni 2013 Det er bra Er det vanskelig å lage en slik mod? For de som ikke har drevet med denslags før, så er det relativt tunge saker i starten. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 19. juni 2013 Del Skrevet 19. juni 2013 Ser utrolig bra ut! Keep it up! Har du modellert HK 416 også? Håper vi får se en HK416 med 16,5" løp og Aimpoint CompM4 også Lenke til kommentar
Dofty Skrevet 19. juni 2013 Del Skrevet 19. juni 2013 (endret) Norske spesialsoldater bruker multicam nå. Bildene fra Arma er tatt og redigert av Reidar Folkedal. Endret 19. juni 2013 av Dofty Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 19. juni 2013 Del Skrevet 19. juni 2013 (endret) Norske spesialsoldater bruker multicam nå. Fullstendig klar over dette, men så er heller ikke disse spesialsoldater "historisk sett". Jeg funderte og en stund på hvorvidt dem skulle bruke det eller ikke, men multicam bruker alle spesialsoldater så det ville ikke sett spesielt variert ut. Så disse er mer "vanlige" soldater i den forstand. Edit: Forøvrig vil dem sannsynligvis bli inkludert på et senere tidspunkt Denne addonen, planen er at den skal være Norwegian Forces, altså du har grunnenhetene i den vanlige kjedelige skogskamoflasjen, også FSK i multicam - Men der er jo bare forskjellen et flagg fra de vanlige enhetene. Endret 19. juni 2013 av Quakecry 1 Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 20. juni 2013 Del Skrevet 20. juni 2013 Tenkte å prøve dette spillet igjen. Men klarer ikke å finne ut av settings. Virker som slt gir meg dårlig fps uavhengig hva eg bruker. Ingen forskjell, har framedrops ofte som har gjort st eg ikke har spilt mer enn 70min siden eg kjøpte det npr det først var tilgjengelig. Er vel en del måneder tilbake. Lenke til kommentar
mafsa Skrevet 20. juni 2013 Del Skrevet 20. juni 2013 argh, klarer ikke å vente på dette nå nå! De bildene er bare så fantastiske! Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 20. juni 2013 Del Skrevet 20. juni 2013 argh, klarer ikke å vente på dette nå nå! De bildene er bare så fantastiske! Han eller meg ? Jeg har egentlig bare selv piloten og en til enhet jeg har lyst å få unnagjort Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå