Gå til innhold

ArmA 3 - Diskusjon


Anbefalte innlegg

Problemet er at klanene er forskjellig (vil jeg anta). Har forskjellige mål. Samt da må alle de andre klanene gi opp, og joine én. Og vil tro en del av klanlederne ikke har lyst til å gi opp sitt prosjekt for noen andres. Og en klan med mange ledere, kan bli litt trøblete i lengden. (Da hver leder har sin måte å takle utfordringer på)

Hehe det var en spøk

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kan for så vidt spørre det samme om Battlefield.no :p Jeg fant ingen Arma 3 server på under 30 sekunder.

 

Anyway, ArmA 3 trenger ikke en dedikert server da de fleste kan hoste selv. Ved større samlinger vil man i så fall bruke en egen dedikert server. (Gjør vi ihvertfall).

 

Dog det som en dedikert server kan brukes til er Wasteland og Domination (sistnevnte har ikke kommet enda?)

Endret av Nerowulf
Lenke til kommentar

Touchè :p

 

Opptil flere server og en haug med premier, blant annet fra Bohemia Interactive :) Venter fortsatt på at dem skal slippe en offisiell server fil til Arma 3. Blant annet var jo Brigaden store bidragsytere til BF3 Weekend Cup, nå inviteres det til ny helgecup - og alle som vil kan delta. Forhåpentligvis kommer det Survivour Games til Dayz snart, muligvis med fine premier til de som vinner og casting av hele eventen.

 

Fordelen med et community er jo at det kan være en felles hub for klaner og fungere som et samlings-sted. Men som med så mye annet, så kan et være at det har utspilt sin rolle og at det kan være langt bedre å sitte i hver sin leir og bruke feks Diskusjon.no til å poste rekrutterings poster i en felles tråd :) Heldigvis kan et sted som battlefield.no forandres på og gjøres akkurat som bidragyterne(spillerne) vil at det skal være. Det er ikke dermed sagt at det er i konkurranse med klaner, men en bidragsyter til klanene. Det "eies" av de som vil være med på noe felles :)

 

 

EDIT: Domination og Warfare finnes i alle fall til Arma 2 - Da jeg var med å hoste servere for TV2 så hadde vi begge deler. Warfare serveren var den mest populære og populerte serveren i verden (i følge gametracker 2009-2011)

Endret av Green_Monster
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Det var korrekt slik Nerowulf siterte meg, samma det, fordi Altis ser skikkelig bra ut etter å ha sett klippet dagen etter dagen. Det ligger fremdeles på Twitch.

 

Ble skikkelig glad når jeg så hvordan man kan velge oppdrag underveis i spillet. Jeg regner med det blir en mainstory og masse, masse missions der man spiller som forskjellige soldater i diverse operasjoner. Man ser ut til å fritt kunne velge når man vil gjøre forskjellige operasjoner, og sånn jeg spår det, så blir det hovedoppdragene med Miller som kommer til å drive forandringene i frontlinjen(e).

Kommer jo til å bli kul singelplayer oppå hele sandkassa.

Endret av Vintersafta `86
Lenke til kommentar

Jeg gleder meg! Et spørsmål, er det en plass man kan se changelog ifra hver patch?

 

Er utrolig glad for måten Arma 3 blir laget, flere måneder med åpen Alpha med masse input ifra spillerene før i det hele tatt Beta testing begynner. Et selskap som virkelig vil at spillet skal bli så bra så mulig.

 

Beste er at jeg kan spille med alt på maks på laptopen min og fremdeles ha 30fps i snitt..

Endret av Bahamut
Lenke til kommentar

Ja, hvordan utviklerne bryr seg om spillerne sine er unikt. Liker selv hvordan de gjør ting.

Mens andre spill satser på å bli mer og mer lukket, går Arma-utviklerne i samme gamle bane å gjør spille nesten like åpent som utviklerne selv har det.

 

De sa selv også under den første streamen at de hadde kjempeutbytte å kjøre Alpha så åpent som det er. Det har gitt de masse nyttig tilbakemelding.

Nå må jo sies også at Arma-community er også noe for seg. Veldig bra det også.

Endret av Nerowulf
Lenke til kommentar

Vil man da få tilgang til det meste som blir i den ferdige versjonen?

Nei, blir fortsatt mye man ikke får. Blant annet Altis (Den store hovedøya).

 

Betaen vil inneholde en ny "faction", noen nye våpen, kjøretøy og helikoptere. Vet ikke hvor mye av hver som kommer med.

Samt noen nye funksjoner, dog vet ikke hva.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...