Stinkey Skrevet 6. april 2013 Del Skrevet 6. april 2013 Er det komplett umulig å spille coop missions med AI som team leader? De står bare i spawn og vil ingenting. Når jeg løper i forveien får jeg beskjed om å get in line. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 6. april 2013 Del Skrevet 6. april 2013 Er det komplett umulig å spille coop missions med AI som team leader? De står bare i spawn og vil ingenting. Når jeg løper i forveien får jeg beskjed om å get in line. Får det fint til i ArmA 2, men det er sikkert på grunn av modifikasjonene jeg bruker. Har så langt ikke prøvd dette i ArmA 3. 1 Lenke til kommentar
Evinzer Skrevet 11. april 2013 Del Skrevet 11. april 2013 Noen som har en invite til overs? Fattig student! Lenke til kommentar
IceBlitz Skrevet 11. april 2013 Del Skrevet 11. april 2013 Noen som har en invite til overs? Fattig student! Ja, send meg steam nicket ditt på pm så skal du få en Lenke til kommentar
Green_Monster Skrevet 12. april 2013 Del Skrevet 12. april 2013 Her finnes det nøkler Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 12. april 2013 Del Skrevet 12. april 2013 Definitivt verdt å kjøpe. Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 12. april 2013 Del Skrevet 12. april 2013 Koster heller ikke mye. Er ikke ofte man får så mye spill for så lite penger. Spillet kommer også til å vokse og vokse da det bare er i Alpha, samt den utrolige gode mode-communty ArmA-serien har vil legge til en haug av content. Lenke til kommentar
JVM91 Skrevet 12. april 2013 Del Skrevet 12. april 2013 Mange her som har prøvd mission-typen BlitzKrieg? Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 12. april 2013 Del Skrevet 12. april 2013 Er det komplett umulig å spille coop missions med AI som team leader? De står bare i spawn og vil ingenting. Når jeg løper i forveien får jeg beskjed om å get in line. Ville hørte med karene i det offisielle forumet. De får til det meste. Lenke til kommentar
Green_Monster Skrevet 12. april 2013 Del Skrevet 12. april 2013 Mange her som har prøvd mission-typen BlitzKrieg? Ja, den fra AAS-Networks ? Det er skikkelig morro med både "kjent" folk og vanlig folk Lenke til kommentar
JVM91 Skrevet 12. april 2013 Del Skrevet 12. april 2013 Ja, den fra AAS-Networks ? Det er skikkelig morro med både "kjent" folk og vanlig folk Riktig! Jeg og klanen min prøver og sette opp et lag, der vi kjører på med faste treninger i dette, og muligens melde oss på cuper lignende den PVPScene har nå. Lenke til kommentar
Green_Monster Skrevet 12. april 2013 Del Skrevet 12. april 2013 (endret) Det er veldig bra. Om jeg husker rett så har de med seg kju som er utrolig organisert og flink. AAS er bra for Arma og setter opp gode servere også til competitivt, så langt som Arma kan være kompetitivt. Kju er i alle fall en god drivkraft og primus-motor innefor Arma og mods Endret 12. april 2013 av Green_Monster Lenke til kommentar
mafsa Skrevet 12. april 2013 Del Skrevet 12. april 2013 Hadde noen kjekke kamper mot Sons Of Valor på torsdag. Eller var det onsdag? Var spennende hvertfall Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 13. april 2013 Del Skrevet 13. april 2013 Hvordan er det egentlig med det kompetitive miljøet i arma? Har liksom aldri kastet meg over det, kun spilt små co-op missions med kompiser o.l. Finnes det store kamper med veldig mange involvert? alla klan mot klan o.l.? Lenke til kommentar
Green_Monster Skrevet 13. april 2013 Del Skrevet 13. april 2013 (endret) AAS hjemmesiden. I aff dem jeg hørt mest om når det gjelder den competitive biten, ser på nettsiden at dem har laget en promod også. Klankamper finnes det vel en god del av vil jeg tro. Husker vi (victrix legion) pleide å spille sammen med NoPryl mot et finnsk lag, Local Defence Detatchement - Kylliki (da ble vi rundt 25 mot 25 manns lag | Norge vs Finnland). De lagde noen islands og en del mods og missions, blant annet Thirsk øya og vinter mod. Nå er det jo fler og fler nordmenn som har fått opp øynene for Arma heldigvis og da blir det kanskje et lite miljø for kamper fremover - lage missions og teste dem ut på hverandre Endret 13. april 2013 av Green_Monster 1 Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 14. april 2013 Del Skrevet 14. april 2013 Brigaden skal også vokse seg store på ArmA, så blir nok muligheter til big-war etterhvert. 1 Lenke til kommentar
JVM91 Skrevet 14. april 2013 Del Skrevet 14. april 2013 Vil bare si ifra at vi i Sons of Valor gjerne tar imot nye medlemmer! Det går mest i Wasteland, der vi hoster vår egen server. Vi har også begynt litt med BlitzKrieg, og har lyst til og få satt i sammen et fast crew der som vil spille kamper, være med i cuper og lignende. Vi har: Vår egen hjemmeside: www.sonsofvalor.net Vår egen 32 slots TeamSpeak3 server: Info får du når du er medlem. Vår egen 30 slots Wasteland server: Norway #3 - Sons of Valor | 404Wasteland | Arma 3 Alpha Om du er interessert, og vil ha noen å spille med - ikke vær redd for og sende en søknad under "Recruitment" tabben på hjemmesiden våres, link i sigg! /Happy fighting! Lenke til kommentar
smøllj Skrevet 15. april 2013 Del Skrevet 15. april 2013 (endret) Tier1ops.eu serveren man finner gjennom playwithSIX er nok den beste åpne serveren jeg har spilt på så langt i alphaen. Serveren kjøres fra Danmark, så ping er ikke noe å tenke på i det hele tatt. Stort sett er alle 40 slotsene fylt opp, og som regel er alltid en av eierne på. Det som gjør serveren genial er at den legger opp til veldig ok taktiske Fireteam-missions mot AI, hele tiden med vekt på plassering, en platoonsjef og medic, en Alpha-squad leader og medic og samme for Bravo. Eventuelt også Charlie-squad. 4 i hvert fireteam, med en som rapporterer inn i hvert fireteam, med krav om minst èn i hvert fireteam med mic. Edit: synes også det er friskt å slippe gear-box rundt hvert hjørne. Man spiller altså klassen sin, og løper ikke rundt med optimalt utstyr for enhver situasjon hele tiden. Fungerer veldig bra for personer som ikke spiller taktisk med faste folk, og gir de som hopper mye mellom forskjellige spill en skikkelig mulighet til å se potensialet i spillet. Serveren har rett og slett fått meg til å bli mer fornøyd med pengene jeg betalte for å hoppe inn i alphaen. Jeg har også 2 alpha-lite keys å avse. Hvis noen vil ha en av dem, eller bli med på noen runder Arma 3, så er steamen min: pastelpunk86 Endret 15. april 2013 av Crowned in 86 Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 16. april 2013 Del Skrevet 16. april 2013 Spillet sliter med elendig kunstig intelligens, noe det alltid har gjort, og trolig alltid blir å gjøre. Det virker ikke som BIS gidder å bruke så mye tid på dette. Heldigvis er det mulig å laste ned modifikasjonen ASR AI Skills til ArmA 3, og jeg lever dere en helt annen opplevelse. Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 17. april 2013 Del Skrevet 17. april 2013 Ikke spilt siden første dag Alpha var ute, hadde veldig lav Fps uansett hva eg hadde som innstillinger, hvordan er dette nå? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå