Gå til innhold

ArmA 3 - Diskusjon

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Damn, det så pent ut!

Hvordan fungerer det så langt? Planer om å slippe det på Armaholic?

Det går smertefritt, eneste problemet jeg har kommet borti så langt er at håndgranater fra Arma 2 ikke fungere. Setter du ut US/RUS soldiers fra Arma 2 kræsjer spillet.

Det er utrolig lett å porte Arma 2 til Arma 3. Det du gjør er å opprette en mappe med navnet @Arma 2 i Arma 3 folderen din, så går du inn på den nye mappa de lager en ny mappe med navnet Addons. Så går du til Steam mappa de, for meg blir det H:\Steam\SteamApps\common\Arma 2\AddOns. Kopier filene fra AddOns, går tilbake til H:\Steam\SteamApps\common\Arma 3\@Arma 2\Addons lim inn filene. Når du er ferdig med det må du slette disse filene. Ellers vil Arma 3 bare kræsje.

editor.pbo

editor.pbo.bi.bisign

editor.pbo.bi2.bisign

ui.pbo

ui.pbo.bi.bisign

ui.pbo.bi2.bisign

UIFonts.pbo

UIFonts.pbo.bi.bisign

uifonts.pbo.bi2.bisign

modules.pbo

modules.pbo.bi.bisign

modules.pbo.bi2.bisign

anims.pbo

anims.pbo.bi.bisign

anims.pbo.bi2.bisign

Når du har slettet filene over kjører du Arma 3, går så på options, så på expansion og så enabler du Arma 2.

Endret av Heradon
Lenke til kommentar

Med arma 2 menyer over alt, animasjoner, og andre ting (kunne f.eks gå under vann)

i det hele tatt er ikke dette idelle måten egentlig å få chernarus på.

Rart jeg hadde ikke noe problemer med det i det hele tatt. Hadde litt problemer med texture og fysikken. Kjøretøyene velter kjempelett, amfibiekjøretøy funker ikke ordentlig på vann, man har fortsatt gammel texture som f.eks skyene. Ellers gikk det ganske smooth.
Lenke til kommentar

Vil bare minne om at jeg har en Arma 3 Wasteland klan gående om noen er interessert. Det er ingen overseriøse greier, men vi møtes på TS3 når vi føler for det, og spiller sammen.

Jeg står for:

En gameserver, muligens fler når det blir mer stabilt.

En 30 slots Teamspeak server som kan oppgraderes når det blir nødvendig.

En hjemmeside med et oversiktlig forum.

(http://sonsofvalor.net/)

Tråd på Diskusjon her:

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1494389

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...