Spifflelight Skrevet 20. mars 2013 Del Skrevet 20. mars 2013 Jeg prøvde å porte Chernarus istad. Her er noen bilder. Damn, det så pent ut! Hvordan fungerer det så langt? Planer om å slippe det på Armaholic? Lenke til kommentar
Heradon Skrevet 20. mars 2013 Del Skrevet 20. mars 2013 (endret) Damn, det så pent ut! Hvordan fungerer det så langt? Planer om å slippe det på Armaholic? Det går smertefritt, eneste problemet jeg har kommet borti så langt er at håndgranater fra Arma 2 ikke fungere. Setter du ut US/RUS soldiers fra Arma 2 kræsjer spillet. Det er utrolig lett å porte Arma 2 til Arma 3. Det du gjør er å opprette en mappe med navnet @Arma 2 i Arma 3 folderen din, så går du inn på den nye mappa de lager en ny mappe med navnet Addons. Så går du til Steam mappa de, for meg blir det H:\Steam\SteamApps\common\Arma 2\AddOns. Kopier filene fra AddOns, går tilbake til H:\Steam\SteamApps\common\Arma 3\@Arma 2\Addons lim inn filene. Når du er ferdig med det må du slette disse filene. Ellers vil Arma 3 bare kræsje. editor.pbo editor.pbo.bi.bisign editor.pbo.bi2.bisign ui.pbo ui.pbo.bi.bisign ui.pbo.bi2.bisign UIFonts.pbo UIFonts.pbo.bi.bisign uifonts.pbo.bi2.bisign modules.pbo modules.pbo.bi.bisign modules.pbo.bi2.bisign anims.pbo anims.pbo.bi.bisign anims.pbo.bi2.bisign Når du har slettet filene over kjører du Arma 3, går så på options, så på expansion og så enabler du Arma 2. Endret 20. mars 2013 av Heradon Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 20. mars 2013 Del Skrevet 20. mars 2013 Skulle gjerne likt å se andre maps bli portet, samt å få selve chernarus mappet uten å gjøre det nevnte ovenfor da det er særdeles buggete. Lenke til kommentar
Heradon Skrevet 20. mars 2013 Del Skrevet 20. mars 2013 Skulle gjerne likt å se andre maps bli portet, samt å få selve chernarus mappet uten å gjøre det nevnte ovenfor da det er særdeles buggete. Hva mener du med buggete? Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 20. mars 2013 Del Skrevet 20. mars 2013 Hva mener du med buggete? Med arma 2 menyer over alt, animasjoner, og andre ting (kunne f.eks gå under vann) i det hele tatt er ikke dette idelle måten egentlig å få chernarus på. Lenke til kommentar
Heradon Skrevet 20. mars 2013 Del Skrevet 20. mars 2013 Med arma 2 menyer over alt, animasjoner, og andre ting (kunne f.eks gå under vann) i det hele tatt er ikke dette idelle måten egentlig å få chernarus på. Rart jeg hadde ikke noe problemer med det i det hele tatt. Hadde litt problemer med texture og fysikken. Kjøretøyene velter kjempelett, amfibiekjøretøy funker ikke ordentlig på vann, man har fortsatt gammel texture som f.eks skyene. Ellers gikk det ganske smooth. Lenke til kommentar
Heradon Skrevet 20. mars 2013 Del Skrevet 20. mars 2013 Forsøkte å porte BAF og CEZ, men teksturen ble bare rar... Uansett det var ganske greit å porte AO, var akkurat det samme prosedyren som med Arma 2. Quakecry det kan være en ide å slette UI'n først neste gang Lenke til kommentar
Green_Monster Skrevet 21. mars 2013 Del Skrevet 21. mars 2013 (endret) Skulle gjerne likt å se andre maps bli portet, Sahrani portet til Arma 2 var ganske fint i alle fall Icebreakr islands kommer sikkert til Arma 3 http://youtu.be/HdRlC7kAOXM Endret 21. mars 2013 av Green_Monster Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 21. mars 2013 Del Skrevet 21. mars 2013 Tøft at vi har så mange Norske som er flink med Mods og maps Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 24. mars 2013 Del Skrevet 24. mars 2013 Noen som har en invite å dele? Hadde vært greit å få prøvd ut spillet litt før kjøp. Lenke til kommentar
Doffyduck Skrevet 24. mars 2013 Del Skrevet 24. mars 2013 Noen som har en invite å dele? Hadde vært greit å få prøvd ut spillet litt før kjøp. PM email, eller steam adresse/nick, har en igjen. Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 24. mars 2013 Del Skrevet 24. mars 2013 jeg har forresten tre invites igjen Lenke til kommentar
IceBlitz Skrevet 25. mars 2013 Del Skrevet 25. mars 2013 Samme her, har 2stk Arma 3 Alpha Lite keys. Si ifra om du ønsker en Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 25. mars 2013 Del Skrevet 25. mars 2013 Hmmmm, arma spillene ser jævlig bra ut. Begynner å bli lei bf3. Kanskje investere i en ny pc... Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 25. mars 2013 Del Skrevet 25. mars 2013 Noe nytt om Norfor til arma3? Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 25. mars 2013 Del Skrevet 25. mars 2013 Noe nytt om Norfor til arma3? Har bare hatt en pause egentlig, mest pga lathet fra min side. Jeg skal begynne med de to gjenværende soldatene så snart som mulig. Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 25. mars 2013 Del Skrevet 25. mars 2013 Kan man få satt en slags kommandør inn? Altså at en leder har to ledere under seg. Begge underlederne har sine egne soldater igjen. Så hovedlederen kan si "Alpha team, gå dit". (Tenker da ikke på Assign *colour*) Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 25. mars 2013 Del Skrevet 25. mars 2013 Fant fort ut at dette ikke var noe run and gun spill Enda ikke kommet meg igjennom første mission på SP Lenke til kommentar
JVM91 Skrevet 25. mars 2013 Del Skrevet 25. mars 2013 Vil bare minne om at jeg har en Arma 3 Wasteland klan gående om noen er interessert. Det er ingen overseriøse greier, men vi møtes på TS3 når vi føler for det, og spiller sammen. Jeg står for: En gameserver, muligens fler når det blir mer stabilt. En 30 slots Teamspeak server som kan oppgraderes når det blir nødvendig. En hjemmeside med et oversiktlig forum. (http://sonsofvalor.net/) Tråd på Diskusjon her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1494389 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå