Gå til innhold

ArmA 3 - Diskusjon

Anbefalte innlegg

Kjedelig at jeg kunn har 15-20fps på multiplayer i Arma 3..

Håper det kommer en patch som optimaliserer ting bedre etthervert.. Regner med Nvidia kort får den største gleden i starten iallefall :(

Varier fra server til server tror jeg, spilte på en developer server i ettermiddag som var lagfri 60+ fps med 30 spillere, men Arma3 låste seg etter 40min :cry:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er vel ikkje nokon som har Alpha invite vel? Forstod det slik at det var mogleg å invitere folk til den. Eg har aldri prøvd ARMA før, då eg - temmeleg idiotisk riktignok - alltid har trudd at ARMA var "Americas Army" spela.

Har kikka på tonnevis av ARMA3 videoar, å må seie at eg er veldig imponert. Det ser fantastisk ut. Eg har alltid vært konsoll gamer - men kjøpte meg ifjor skikkelig gaming PC - og har lenge leita etter ein skikkelig tactical shooter. Send meg ei melding då vel, dersom du har ein invite, og ynskjer gjere meg veldig glad!

Lenke til kommentar

Er vel ikkje nokon som har Alpha invite vel? Forstod det slik at det var mogleg å invitere folk til den. Eg har aldri prøvd ARMA før, då eg - temmeleg idiotisk riktignok - alltid har trudd at ARMA var "Americas Army" spela.

Har kikka på tonnevis av ARMA3 videoar, å må seie at eg er veldig imponert. Det ser fantastisk ut. Eg har alltid vært konsoll gamer - men kjøpte meg ifjor skikkelig gaming PC - og har lenge leita etter ein skikkelig tactical shooter. Send meg ei melding då vel, dersom du har ein invite, og ynskjer gjere meg veldig glad!

Har en invite du kan få på steam :) hva heter du ?
Lenke til kommentar

Ser man det! Eg heiter "christertr" på Steam, visstnok. Hadde satt kjempestor pris på ARMA invite.

Eg reknar med at inntrykket ved å teste spelet sjølv vil gjere nok til å avgjere om eg kjøper spelet eller ikkje.

har nå sendt deg en friend request, aksepter den, så kan jeg sende deg koden :)

EDIT: eller du kan evt sende meg mail adressen din, såå kan jeg sende den der

Endret av Martx2112
Lenke til kommentar

Jeg og 2 andre kompiser skulle ta ett co operativ oppdrag i går. Vi holdt på sikkert i 2.5 time før vi nådde flyplassen. DETTE er gøy ;)

Rett før vi kom til flyplassen kom vi over ett par bygninger på en høyde i forkant av flyplassen. Miljøskadet av andre shootere så gikk vi rett på noe som endte i full kollaps av både mennesklige spillere og aier. Respawnet lengre bak, dro med meg ett pansra kjøretøy som både tom for ammo til 50 kaliberen, manglet ett bakhjul og nesten tom for drivstoff. Raste rett forbi lagkameratene, dro bilen på tværra og hoppe ut. Endelig hadde vi dekning. Bilen ble gjennomsyret av kuler, men vi fikk plukket fiendene en etter en.

Nede på flyplassen ble det mye skyting og det gikk hardt utover stoltheten til enkelte som måtte respawne x antall ganger. Fikk stjålet ett helikopter, noe jeg var meget stolt over, og fløy det i dekning rett utenfor basen og ba alle møte meg der. I forkant av dette tok helikopteret en del kuler, og ett varsellys ble oransje. I det jeg tok av tok helikopteret mer ild og jeg mistet kontrollen og kræsjet inn i en skråning. Da takket vi for oss ;p genialt spill

Lenke til kommentar

Fekk prøvd ARMA III igår, og førsteinntrykket er særs godt.

Urgelol brukte eit bra ord, miljøskada. Det kan vel seiast at eg også er det. Eg storkosar meg i Battlefield 3 - men det blir litt som å samanlikne Ridge Racer og <sett inn skikkeleg bil simulator>.

Eg synest skytinga var uhorveleg vanskeleg, og trur at eg traff ein Fi iløpet av den timen eg prøvde meg på infanteri Showcase'n. Her krev det ei større omstilling for min eigen del.

Helikopter flyginga var retardert vanskeleg. Å styre med berre tastatur gjekk temmeleg greitt - men straks eg skulle skyte noko eller nokon på bakken skar det seg, fordi då måtte eg kontrollere med mus. Går det ikkje an å invertere kontrollen på heli?

Alt i alt, spelet virkar utruleg morosamt. Å dersom eg får nokon morosame folk å spele med, kan dette bli heilt toppers!

Legg meg gjerne til på Steam, namnet mitt er BlastyTrasty.

Tar gjerne imot tips til korleis eg kan læra meg å fly og skyte med helikopter. Infanteri tips er også velkomne.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...