Doffyduck Skrevet 17. mars 2013 Del Skrevet 17. mars 2013 Kjedelig at jeg kunn har 15-20fps på multiplayer i Arma 3.. Håper det kommer en patch som optimaliserer ting bedre etthervert.. Regner med Nvidia kort får den største gleden i starten iallefall Varier fra server til server tror jeg, spilte på en developer server i ettermiddag som var lagfri 60+ fps med 30 spillere, men Arma3 låste seg etter 40min Lenke til kommentar
PoWerFeeD Skrevet 17. mars 2013 Del Skrevet 17. mars 2013 Ser veldig bra ut! Har du noen gode tutorials for hvordan man lager skins, mods? Lenke til kommentar
Brawler Skrevet 17. mars 2013 Del Skrevet 17. mars 2013 De skriver på Steam forumet at mange opplever forskjellig ytelse i spillet og at dette vil komme seg etterhvert som de får patchet, så ingen krise om alphaen ikke fungerer så bra som hardwaren deres kanskje skulle tilsi. Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 17. mars 2013 Del Skrevet 17. mars 2013 Revivet tråden Viking.. regner meg at det er deg ? BIS forums Battlefield.no notis Nice, du som har stått bak Norfor tidligere? Brukt Norfor adonsene siden flashpoints og hatt stor glede av dem. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 17. mars 2013 Del Skrevet 17. mars 2013 Nice, du som har stått bak Norfor tidligere? Brukt Norfor adonsene siden flashpoints og hatt stor glede av dem. Nope, it isn't me. Men jeg er vell den som sørger for at i det minste soldatene skjer i A3. Lenke til kommentar
Merko Skrevet 17. mars 2013 Del Skrevet 17. mars 2013 Gjort noen endringer i cfg-filene, så nå har jeg 30-40fps i de fleste områder. spillbart iallefall. Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 18. mars 2013 Del Skrevet 18. mars 2013 Er vel ikkje nokon som har Alpha invite vel? Forstod det slik at det var mogleg å invitere folk til den. Eg har aldri prøvd ARMA før, då eg - temmeleg idiotisk riktignok - alltid har trudd at ARMA var "Americas Army" spela. Har kikka på tonnevis av ARMA3 videoar, å må seie at eg er veldig imponert. Det ser fantastisk ut. Eg har alltid vært konsoll gamer - men kjøpte meg ifjor skikkelig gaming PC - og har lenge leita etter ein skikkelig tactical shooter. Send meg ei melding då vel, dersom du har ein invite, og ynskjer gjere meg veldig glad! Lenke til kommentar
Martx2112 Skrevet 18. mars 2013 Del Skrevet 18. mars 2013 Er vel ikkje nokon som har Alpha invite vel? Forstod det slik at det var mogleg å invitere folk til den. Eg har aldri prøvd ARMA før, då eg - temmeleg idiotisk riktignok - alltid har trudd at ARMA var "Americas Army" spela. Har kikka på tonnevis av ARMA3 videoar, å må seie at eg er veldig imponert. Det ser fantastisk ut. Eg har alltid vært konsoll gamer - men kjøpte meg ifjor skikkelig gaming PC - og har lenge leita etter ein skikkelig tactical shooter. Send meg ei melding då vel, dersom du har ein invite, og ynskjer gjere meg veldig glad! Har en invite du kan få på steam hva heter du ? Lenke til kommentar
Merko Skrevet 18. mars 2013 Del Skrevet 18. mars 2013 Er vel kunn noen singelplayer maps på invite-delen, ikke MP, korrekt? Lenke til kommentar
Martx2112 Skrevet 18. mars 2013 Del Skrevet 18. mars 2013 Er vel kunn noen singelplayer maps på invite-delen, ikke MP, korrekt? Korrekt, kan bare spille Scenarios om jeg ikke tar feil Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 18. mars 2013 Del Skrevet 18. mars 2013 Kan de spille custom Singleplayer? I så fall kan man jo lage det til Lite-folka. Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 18. mars 2013 Del Skrevet 18. mars 2013 Har en invite du kan få på steam hva heter du ? Veit du, eg anar ikkje. For å setje ting litt i perspektiv, så har eg ikkje hatt steam sidan Half-Life 2. Skal laste det ned no, og prøve å ta ein account recover. Gje meg nokre minutt! :-) Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 18. mars 2013 Del Skrevet 18. mars 2013 Ser man det! Eg heiter "christertr" på Steam, visstnok. Hadde satt kjempestor pris på ARMA invite. Eg reknar med at inntrykket ved å teste spelet sjølv vil gjere nok til å avgjere om eg kjøper spelet eller ikkje. Lenke til kommentar
Martx2112 Skrevet 18. mars 2013 Del Skrevet 18. mars 2013 (endret) Ser man det! Eg heiter "christertr" på Steam, visstnok. Hadde satt kjempestor pris på ARMA invite. Eg reknar med at inntrykket ved å teste spelet sjølv vil gjere nok til å avgjere om eg kjøper spelet eller ikkje. har nå sendt deg en friend request, aksepter den, så kan jeg sende deg koden EDIT: eller du kan evt sende meg mail adressen din, såå kan jeg sende den der Endret 18. mars 2013 av Martx2112 Lenke til kommentar
JVM91 Skrevet 18. mars 2013 Del Skrevet 18. mars 2013 Kan de spille custom Singleplayer? I så fall kan man jo lage det til Lite-folka. Regner med det, ståre at dem har tilgang til limited scenario editor også. Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 18. mars 2013 Del Skrevet 18. mars 2013 Dersom nokon har ein invitasjon, hadde eg satt veldig stor pris på den. Kan sendast til steam kontoen min: ctrasti Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 18. mars 2013 Del Skrevet 18. mars 2013 Eg har fått invite! :-) Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 18. mars 2013 Del Skrevet 18. mars 2013 Har invites jeg ikke trenger selv, så rop ut om du trenger! Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 18. mars 2013 Del Skrevet 18. mars 2013 Jeg og 2 andre kompiser skulle ta ett co operativ oppdrag i går. Vi holdt på sikkert i 2.5 time før vi nådde flyplassen. DETTE er gøy Rett før vi kom til flyplassen kom vi over ett par bygninger på en høyde i forkant av flyplassen. Miljøskadet av andre shootere så gikk vi rett på noe som endte i full kollaps av både mennesklige spillere og aier. Respawnet lengre bak, dro med meg ett pansra kjøretøy som både tom for ammo til 50 kaliberen, manglet ett bakhjul og nesten tom for drivstoff. Raste rett forbi lagkameratene, dro bilen på tværra og hoppe ut. Endelig hadde vi dekning. Bilen ble gjennomsyret av kuler, men vi fikk plukket fiendene en etter en. Nede på flyplassen ble det mye skyting og det gikk hardt utover stoltheten til enkelte som måtte respawne x antall ganger. Fikk stjålet ett helikopter, noe jeg var meget stolt over, og fløy det i dekning rett utenfor basen og ba alle møte meg der. I forkant av dette tok helikopteret en del kuler, og ett varsellys ble oransje. I det jeg tok av tok helikopteret mer ild og jeg mistet kontrollen og kræsjet inn i en skråning. Da takket vi for oss ;p genialt spill Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 19. mars 2013 Del Skrevet 19. mars 2013 Fekk prøvd ARMA III igår, og førsteinntrykket er særs godt. Urgelol brukte eit bra ord, miljøskada. Det kan vel seiast at eg også er det. Eg storkosar meg i Battlefield 3 - men det blir litt som å samanlikne Ridge Racer og <sett inn skikkeleg bil simulator>. Eg synest skytinga var uhorveleg vanskeleg, og trur at eg traff ein Fi iløpet av den timen eg prøvde meg på infanteri Showcase'n. Her krev det ei større omstilling for min eigen del. Helikopter flyginga var retardert vanskeleg. Å styre med berre tastatur gjekk temmeleg greitt - men straks eg skulle skyte noko eller nokon på bakken skar det seg, fordi då måtte eg kontrollere med mus. Går det ikkje an å invertere kontrollen på heli? Alt i alt, spelet virkar utruleg morosamt. Å dersom eg får nokon morosame folk å spele med, kan dette bli heilt toppers! Legg meg gjerne til på Steam, namnet mitt er BlastyTrasty. Tar gjerne imot tips til korleis eg kan læra meg å fly og skyte med helikopter. Infanteri tips er også velkomne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå