Gå til innhold

ArmA 3 - Diskusjon

Anbefalte innlegg

Da blir ikke jeg å spille Arma 3 igjen på en stund. Overfylt med hackere allerede...

Ble teleportert ut til havet flere ganger, stod ved siden av en og skjøt han sånn 20 ganger i hodet og han døde ikke. Gikk ikke an å kjøre bil over han heller. Så spawner de heli's og våpen hele tiden og wallhacker og jakter folk for å ta dem...

Akkurat som DayZ og WarZ ble... Knallbra spill som blir ødelagt av hackere (foruten war z for det er elendig)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Da blir ikke jeg å spille Arma 3 igjen på en stund. Overfylt med hackere allerede...

Ble teleportert ut til havet flere ganger, stod ved siden av en og skjøt han sånn 20 ganger i hodet og han døde ikke. Gikk ikke an å kjøre bil over han heller. Så spawner de heli's og våpen hele tiden og wallhacker og jakter folk for å ta dem...

Akkurat som DayZ og WarZ ble... Knallbra spill som blir ødelagt av hackere (foruten war z for det er elendig)

Scriptere ikke hackere, scriptere er det laveste av menneske rasen.

Antihack er ikke kommet enda så folk kan gjøre hva de vil, senere blir det mindre scriptere

Lenke til kommentar

Å herligfred, såklart vet jeg at det ikke er hackere.

Det er 12-åringer som kjøper scripts fra scriptere for alt mellom 10-50 USD, men de kalles hackere bare for å ha ord på det.

Eksempelvis kan man kjøpe Meny til DayZ. Den koster 50 USD og gir deg alle tenkelige muligheter for å griefe. Spawne våpen, gjør folk om til kuer, sende kuer i fallskjermer osv.

Men uavhengig om det er cheaters, scriptere eller hackere som er riktig å si, er det like irriterende og DET var mitt poeng, og ikke å henge seg opp i ordvalg.

Lenke til kommentar

Cheatere, kaller jeg dem for. Hackere er noe folk som ikke vet bedre sier.

Hvordan er det å dumme seg ut på denne måten?

Er dette noe du gjør ofte? Hvordan fungerer dette i ditt sosiale liv egentlig?

Sier du til dine kamerater, hvis du har noen, at de er dumme dersom de bruker et ordvalg du mener er feil?

Lenke til kommentar

Sier du til dine kamerater, hvis du har noen, at de er dumme dersom de bruker et ordvalg du mener er feil?

Forhåpenligvis ikke, men sliker jo internett, man blir liksom 3 grader tøffere i trynet :p

Tilbake til spillet. Spilte med noen svensker i går på en co-op server, og må innrømme at dette fenget meg. Realisme er en fin ting. Litt knotete å finne ut av ting i starten, og uien trenger litt mer brukervennlighet, men dette blir nok bra :)

Lenke til kommentar

Mine kamerater vet forskjellen på hackere og folk som bruker ett verktøy noen har laget, til å cheate.

Lenke til kommentar

Noen som har lekt seg med Editoren og kan hjelpe meg med noe? Det jeg prøver på er å få 2 AI til å gå hver sin vei inn i en base, men når jeg skal gi de waypoints å følge så kobler waypointsene seg bare sammen, slik at jeg ikke får gitt forskjellige til hver enhet. Lurer derfor på om noen andre har lekt seg og funnet ut hvordan man gir de forskjellige waypoints å følge.

Lenke til kommentar

Bare på grunn av at jeg er så usikker på dette spillet, og mest på hvordan det kjører, spør jeg dere om noen har en ekstra alpha lite nøkkel jeg kunne få?

Er virkelig redd for at PCen min ikke skal klare spillet. Hadde noen kunne gitt meg en hadde jeg blitt evig takknemlig! :)

Lenke til kommentar

Å herligfred, såklart vet jeg at det ikke er hackere.

Det er 12-åringer som kjøper scripts fra scriptere for alt mellom 10-50 USD, men de kalles hackere bare for å ha ord på det.

Eksempelvis kan man kjøpe Meny til DayZ. Den koster 50 USD og gir deg alle tenkelige muligheter for å griefe. Spawne våpen, gjør folk om til kuer, sende kuer i fallskjermer osv.

Men uavhengig om det er cheaters, scriptere eller hackere som er riktig å si, er det like irriterende og DET var mitt poeng, og ikke å henge seg opp i ordvalg.

Pokker er det for noe med deg? Det var Realzi jeg quota.

Lenke til kommentar

Bare på grunn av at jeg er så usikker på dette spillet, og mest på hvordan det kjører, spør jeg dere om noen har en ekstra alpha lite nøkkel jeg kunne få?

Er virkelig redd for at PCen min ikke skal klare spillet. Hadde noen kunne gitt meg en hadde jeg blitt evig takknemlig! :)

Jeg kjører ArmA 3 med respektabel fps (~30) stort sett hele veien på 1920x1080 med alt på standard. Jeg har relativt utdatert HW: AMD 955BE 3,4 ghz cpu og 2x HD5850. Har ikke prøvd med bare et grafikkotrt enda, men tviler på at det drar noe særlig nytte av to kort, arma 2 gjør ihvertfall ikke det

Endret av Audun0505
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...