IceBlitz Skrevet 14. mars 2013 Del Skrevet 14. mars 2013 Da blir ikke jeg å spille Arma 3 igjen på en stund. Overfylt med hackere allerede... Ble teleportert ut til havet flere ganger, stod ved siden av en og skjøt han sånn 20 ganger i hodet og han døde ikke. Gikk ikke an å kjøre bil over han heller. Så spawner de heli's og våpen hele tiden og wallhacker og jakter folk for å ta dem... Akkurat som DayZ og WarZ ble... Knallbra spill som blir ødelagt av hackere (foruten war z for det er elendig) Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 14. mars 2013 Del Skrevet 14. mars 2013 Da blir ikke jeg å spille Arma 3 igjen på en stund. Overfylt med hackere allerede... Ble teleportert ut til havet flere ganger, stod ved siden av en og skjøt han sånn 20 ganger i hodet og han døde ikke. Gikk ikke an å kjøre bil over han heller. Så spawner de heli's og våpen hele tiden og wallhacker og jakter folk for å ta dem... Akkurat som DayZ og WarZ ble... Knallbra spill som blir ødelagt av hackere (foruten war z for det er elendig) Scriptere ikke hackere, scriptere er det laveste av menneske rasen. Antihack er ikke kommet enda så folk kan gjøre hva de vil, senere blir det mindre scriptere Lenke til kommentar
oophus Skrevet 14. mars 2013 Del Skrevet 14. mars 2013 Man må scripte for å lage hacks Man scripter for å f.eks lage spill. Scriptere |= "laveste av menneske rasen". Lenke til kommentar
IceBlitz Skrevet 15. mars 2013 Del Skrevet 15. mars 2013 Å herligfred, såklart vet jeg at det ikke er hackere. Det er 12-åringer som kjøper scripts fra scriptere for alt mellom 10-50 USD, men de kalles hackere bare for å ha ord på det. Eksempelvis kan man kjøpe Meny til DayZ. Den koster 50 USD og gir deg alle tenkelige muligheter for å griefe. Spawne våpen, gjør folk om til kuer, sende kuer i fallskjermer osv. Men uavhengig om det er cheaters, scriptere eller hackere som er riktig å si, er det like irriterende og DET var mitt poeng, og ikke å henge seg opp i ordvalg. Lenke til kommentar
kattepiss Skrevet 15. mars 2013 Del Skrevet 15. mars 2013 Cheatere, kaller jeg dem for. Hackere er noe folk som ikke vet bedre sier. Lenke til kommentar
IceBlitz Skrevet 15. mars 2013 Del Skrevet 15. mars 2013 Cheatere, kaller jeg dem for. Hackere er noe folk som ikke vet bedre sier. Hvordan er det å dumme seg ut på denne måten? Er dette noe du gjør ofte? Hvordan fungerer dette i ditt sosiale liv egentlig? Sier du til dine kamerater, hvis du har noen, at de er dumme dersom de bruker et ordvalg du mener er feil? Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 15. mars 2013 Del Skrevet 15. mars 2013 Hvordan er det å dumme seg ut på denne måten? Er dette noe du gjør ofte? Hvordan fungerer dette i ditt sosiale liv egentlig? Sier du til dine kamerater, hvis du har noen, at de er dumme dersom de bruker et ordvalg du mener er feil? Forhåpenligvis ikke, men sliker jo internett, man blir liksom 3 grader tøffere i trynet Tilbake til spillet. Spilte med noen svensker i går på en co-op server, og må innrømme at dette fenget meg. Realisme er en fin ting. Litt knotete å finne ut av ting i starten, og uien trenger litt mer brukervennlighet, men dette blir nok bra Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 15. mars 2013 Del Skrevet 15. mars 2013 På reddit-arma så skryter de så at Arma er kjent for å ha et modent, hjelpende og respekterende community. Stiller meg i tvil til et slikt utsagn når jeg leser i denne tråden nå... Lenke til kommentar
kattepiss Skrevet 15. mars 2013 Del Skrevet 15. mars 2013 Hvordan er det å dumme seg ut på denne måten? Er dette noe du gjør ofte? Hvordan fungerer dette i ditt sosiale liv egentlig? Sier du til dine kamerater, hvis du har noen, at de er dumme dersom de bruker et ordvalg du mener er feil? Mine kamerater vet forskjellen på hackere og folk som bruker ett verktøy noen har laget, til å cheate. Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 15. mars 2013 Del Skrevet 15. mars 2013 Nå representerer heldigvis ikke denne tråden resten av ArmA communityet. 1 Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 15. mars 2013 Del Skrevet 15. mars 2013 Noen som har lekt seg med Editoren og kan hjelpe meg med noe? Det jeg prøver på er å få 2 AI til å gå hver sin vei inn i en base, men når jeg skal gi de waypoints å følge så kobler waypointsene seg bare sammen, slik at jeg ikke får gitt forskjellige til hver enhet. Lurer derfor på om noen andre har lekt seg og funnet ut hvordan man gir de forskjellige waypoints å følge. Lenke til kommentar
Fiskekraft1 Skrevet 15. mars 2013 Del Skrevet 15. mars 2013 Bare på grunn av at jeg er så usikker på dette spillet, og mest på hvordan det kjører, spør jeg dere om noen har en ekstra alpha lite nøkkel jeg kunne få? Er virkelig redd for at PCen min ikke skal klare spillet. Hadde noen kunne gitt meg en hadde jeg blitt evig takknemlig! Lenke til kommentar
oophus Skrevet 15. mars 2013 Del Skrevet 15. mars 2013 Å herligfred, såklart vet jeg at det ikke er hackere. Det er 12-åringer som kjøper scripts fra scriptere for alt mellom 10-50 USD, men de kalles hackere bare for å ha ord på det. Eksempelvis kan man kjøpe Meny til DayZ. Den koster 50 USD og gir deg alle tenkelige muligheter for å griefe. Spawne våpen, gjør folk om til kuer, sende kuer i fallskjermer osv. Men uavhengig om det er cheaters, scriptere eller hackere som er riktig å si, er det like irriterende og DET var mitt poeng, og ikke å henge seg opp i ordvalg. Pokker er det for noe med deg? Det var Realzi jeg quota. Lenke til kommentar
LinoraN Skrevet 15. mars 2013 Del Skrevet 15. mars 2013 Hvor finner jeg "keys'ene" jeg kan dele ut ? Lenke til kommentar
Mr. Hermonella Skrevet 15. mars 2013 Del Skrevet 15. mars 2013 Hvor finner jeg "keys'ene" jeg kan dele ut ? Du har de som en gave i steam inventoryen din. Lenke til kommentar
Exxia Skrevet 15. mars 2013 Del Skrevet 15. mars 2013 Mine kamerater vet forskjellen på hackere og folk som bruker ett verktøy noen har laget, til å cheate. Kjekt for deg. Du får ikke bli kameraten min. 2 Lenke til kommentar
Merko Skrevet 15. mars 2013 Del Skrevet 15. mars 2013 Du har de som en gave i steam inventoryen din. Tror ikke jeg har fått? har kunn "ARMA: Cold War Assault" og "Arma: X Gift copy" på gifts.. Lenke til kommentar
Audun0505 Skrevet 15. mars 2013 Del Skrevet 15. mars 2013 (endret) Bare på grunn av at jeg er så usikker på dette spillet, og mest på hvordan det kjører, spør jeg dere om noen har en ekstra alpha lite nøkkel jeg kunne få? Er virkelig redd for at PCen min ikke skal klare spillet. Hadde noen kunne gitt meg en hadde jeg blitt evig takknemlig! Jeg kjører ArmA 3 med respektabel fps (~30) stort sett hele veien på 1920x1080 med alt på standard. Jeg har relativt utdatert HW: AMD 955BE 3,4 ghz cpu og 2x HD5850. Har ikke prøvd med bare et grafikkotrt enda, men tviler på at det drar noe særlig nytte av to kort, arma 2 gjør ihvertfall ikke det Endret 15. mars 2013 av Audun0505 Lenke til kommentar
Mr. Hermonella Skrevet 15. mars 2013 Del Skrevet 15. mars 2013 Tror ikke jeg har fått? har kunn "ARMA: Cold War Assault" og "Arma: X Gift copy" på gifts.. Jeg vet at jeg har 3 stykker, jeg fikk de i går så alle invitene burte vert rulla ut. Kansje sende en mail til Arma folka? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå