Gå til innhold

ArmA 3 - Diskusjon


Anbefalte innlegg

Det vil ikke ikke hjelpe ;) .

Om du kjører andre prossesser som krever relativt mye CPU kan det hjelpe med å tilordne kjerner slik at to krevende prossesser ikke står i kø for samme kjerne unødvendig.

 

Snakker ikke om affinitet, men prioritet. Det er to forskjellige ting man kan stille på oppgavebehandlingen :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du må være en av få som mener Battlefield er mer realistisk, dummeste jeg har hørt noensinne.

 

Slett spillet å la være å spre drit på forumer, ingen bryr seg om deg eller din mening.

Vi som prater her prater om spillet fordi det interesserer oss. At du i det hele tatt orker å bruke energi på et så latterlig langt innlegg om hvor dårlig det er sier kanskje noe om hva du har å gjøre på fritiden?

 

Gå å ta deg en bolle nå, og spar oss for lorten din.

 

Det Brawler skriver kalles kritikk, og selv om jeg ikke er enig i alt han skriver, vil jeg støtte han mot deg personlig. Hans argumenterer for hvorfor ArmA ikke er realistisk, er mye bedre enn dine argumenter for spillet (som hovedsakelig består av drittslenging, oppfordringer til avinstallering av spillet og den generelle ide om at ingen på dette forumet er interessert i å høre noe negativt om spillet). Som skulle være å forvente, ettersom du neppe har tatt deg tid til å lese hele teksten; du bare så noe negativt om spillet, og måtte øyeblikkelig kaste deg over dette uvitende mennesket, som åpenbart har misforstått meningen med livet. Hvor skriver han at BF3 er mer realistisk enn ArmA? Når du viser meg det, kan jeg støtte deg i at det Brawler skriver er bullshit.

 

Inntil da, får du ta deg en bolle.

Lenke til kommentar

Hvem bryr seg om A.I'en egentlig. Det er jo i multiplayer dettte spillet kommer til å "overleve". Mods vil være en av de største faktorene for det.

 

Bruk heller tid på å fikse bugs som har med multiplayer å gjøre, fremfor å bruke tid på A.I'en er min mening ihvertfall.

Lenke til kommentar

Hvem bryr seg om A.I'en egentlig. Det er jo i multiplayer dettte spillet kommer til å "overleve". Mods vil være en av de største faktorene for det.

 

Bruk heller tid på å fikse bugs som har med multiplayer å gjøre, fremfor å bruke tid på A.I'en er min mening ihvertfall.

 

For min del er co-op med venner mot AI det som er interessant i Arma. Rydde ut byer og andre mål sammen som en enhet. Å spille mot andre spillere er blant annet avhengig av at du A) har nok spillere B) at de blir værende på serveren gjennom hele kampen C) at de ikke bare er der for å trolle.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hvem bryr seg om A.I'en egentlig. Det er jo i multiplayer dettte spillet kommer til å "overleve". Mods vil være en av de største faktorene for det.

 

Bruk heller tid på å fikse bugs som har med multiplayer å gjøre, fremfor å bruke tid på A.I'en er min mening ihvertfall.

 

Vel, mange? Om du sjekker Youtube, så er mesteparten av samarbeidsoppdragene basert mot AI.

Lenke til kommentar

Det er jo i Alpha. Det har selvfølgelig mye bugs. Grafikken er heller ikke så god som den kommer til å bli

 

Jeg skrev det tilbake i 2011 ;)

 

Jeg spiller alfaen nå, jeg er overrasket over at de har forbedret kontrollene og inventory, men dette er ikke nok. Hele "systemet" er ennå det samme gamle, det å komme seg inn på servere. Vi får se hvordan det utvikler seg.

 

Dette er Bohemia, så til å være en alfa utgave er dette utrolig stabilt.

Lenke til kommentar

Dette er Bohemia, så til å være en alfa utgave er dette utrolig stabilt.

 

i 2013 så har "Beta" og "Alpha" knapt noen mening i spillindustrien.

Før var det faktisk 'Beta' og 'Alpha', mens nå venter utviklerene med 'Beta' til det nesten er perfekt, mens 'Alpha' tar tatt mer over for 'Beta'..

Lenke til kommentar

Det er langt bedre.

Alt er veldig reponsivt, når du skyter noen så dør man eller brekker benet i det kulen treffer og ikke 1-2 sekunder etterpå osv.

Den tredje personen jeg drepte fyrte av våpenet sitt ca. et og et halvt sekund etter han hadde fått en kule i brystet og hodet. Alt var fint med ping osv, ingen lagg på server ellers, eneste gangen jeg testet infanteri.

Endret av Vizla
Lenke til kommentar

i 2013 så har "Beta" og "Alpha" knapt noen mening i spillindustrien.

Før var det faktisk 'Beta' og 'Alpha', mens nå venter utviklerene med 'Beta' til det nesten er perfekt, mens 'Alpha' tar tatt mer over for 'Beta'..

 

Tror nok at det er tilfeldigheter - Bohemia sa først at det skulle komme mye tidligere, så de er mer interessert i å glede fans og understreker kvaliteten og "mangel" av innhold med community-alpha(som arma3 alpha egentlig heter)

Lenke til kommentar

For min del er co-op med venner mot AI det som er interessant i Arma. Rydde ut byer og andre mål sammen som en enhet. Å spille mot andre spillere er blant annet avhengig av at du A) har nok spillere B) at de blir værende på serveren gjennom hele kampen C) at de ikke bare er der for å trolle.

 

Det er jo co-op med venner i et multiplayer univers som er det mest interessante aspektet med spillet.

AI er noe en lærer seg etter en dag eller to, og ergo er noe som fort blir kjedelig.

 

Co-op gir ikke like mye i BF eller CoD som det kan gjøre i Arma hvis det gjøres rett, eller også forsåvidt galt ettersom man faktisk mister en teammate for en god stund.

Lenke til kommentar

Det er jo co-op med venner i et multiplayer univers som er det mest interessante aspektet med spillet.

AI er noe en lærer seg etter en dag eller to, og ergo er noe som fort blir kjedelig.

 

Co-op gir ikke like mye i BF eller CoD som det kan gjøre i Arma hvis det gjøres rett, eller også forsåvidt galt ettersom man faktisk mister en teammate for en god stund.

Er enig i at standard AI'en I arma er ganske dårlig, men hvis du bruker AI som kjører på forskjellige skript kan du faktisk få ganske heftige skuddvekslinger, hvor de i tillegg bruker taktikker som flanking osv.

 

Det som virkelig gjør arma bra er jo de brukerlagde løsningene som kommer ut.

Endret av Perrern
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...