Bruker-146784 Skrevet 8. mars 2013 Del Skrevet 8. mars 2013 SP går smooth, men MP lagger litt, spesielt når jeg er nær en fiende eller lagkamerat. Men dette er egentlig forventet. Det er tross alt en alpha, blir nok bedre optimalisert senere. Ellers elsker jeg det så lang. Spilt i 2 timer ifølge Steam. Spiller på ultimate med 1920x1080 med VSync av. Har GTX 690, i7-2600 3,4 GHz og 12 GB RAM. Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 8. mars 2013 Del Skrevet 8. mars 2013 Kommet zombie mod også nå. De zombie lydene var noe av det værste jeg har vært borti. Lenke til kommentar
abjells Skrevet 8. mars 2013 Del Skrevet 8. mars 2013 noen som er med på wasteland? Jeg å en til sitter på teamspeak ts.lonenighthaven.com:10177 Lenke til kommentar
chokke Skrevet 9. mars 2013 Del Skrevet 9. mars 2013 Må si at grafikken og hvor glatt det kjører er overraskende. Bortsett fra et par titalls småfeil, så er det ganske artig. Lenke til kommentar
JVM91 Skrevet 9. mars 2013 Del Skrevet 9. mars 2013 Har startet en klan for oss som spiller Wasteland, sjekk ut tråden for info. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1494389 Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 9. mars 2013 Del Skrevet 9. mars 2013 Må si jeg digger dette spillet skikkelig, De har virkelig holdt på det som gjorde Arma 1 og 2 bra og fikset det som virkelig trengte å bli fikset nemlig kontrollene. Gleder meg til det kommer ut, men kommer til å spille alphaen helt til det. Lenke til kommentar
Martin-sama Skrevet 9. mars 2013 Del Skrevet 9. mars 2013 Mitt første møte med Arma-serien, veldig imponert! Synd jeg sliter veldig med ytelsen, flere som gjør det? Er jo å forvente fra en Alpha-versjon, men ikke så ille. Hjelper ikke å skru ned grafikken. Går greit i SP, FPS på mellom 30-45, nede i 25 hvis mye skjer. I MP er det ille, sikkert snitt på 20fps, droppet enkelte ganger helt ned til 10! GTX 680 1100/1700og 3570k @ 4,5GHz Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 9. mars 2013 Del Skrevet 9. mars 2013 Mitt første møte med Arma-serien, veldig imponert! Synd jeg sliter veldig med ytelsen, flere som gjør det? Er jo å forvente fra en Alpha-versjon, men ikke så ille. Hjelper ikke å skru ned grafikken. Går greit i SP, FPS på mellom 30-45, nede i 25 hvis mye skjer. I MP er det ille, sikkert snitt på 20fps, droppet enkelte ganger helt ned til 10! GTX 680 1100/1700og 3570k @ 4,5GHz Tror det varierer fra server til server. Sleit veldig med fps jeg også, men etter at jeg installerte nyeste driver og restartet PCen. Ligger jeg på 40-50fps på very high/ultra Mens på andre servere kan jeg ha 10-20fps Lenke til kommentar
Bruker-146784 Skrevet 9. mars 2013 Del Skrevet 9. mars 2013 Spillet er tross alt i alpha, lang fra ferdig. Har jo ikke en gang kommet noen drivere fra Nvidia eller AMD for alphaen. Lenke til kommentar
Vizla Skrevet 9. mars 2013 Del Skrevet 9. mars 2013 (endret) Er overasket selv over ytelsen, meget imponert. Sikkert minst dobbelt som krevende som arma 2, alikevel ligger jeg jevnt over på samme fps. Desverre går alt til helvette så fort noe eksploderer, men forventet aldri at maskinen skulle kjøre 3'ern så godt, så klager ikke! (Q9550 som er en ganske stor bottleneck) Endret 9. mars 2013 av Vizla Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 9. mars 2013 Del Skrevet 9. mars 2013 Da har jeg fått summa meg til å prøver helikopter showcasen, rart ofp/arma er eneste spille jeg greier å styre heilkopter, i BF osv går alt til helvete med en gang Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 10. mars 2013 Del Skrevet 10. mars 2013 Veldig bra. Men jeg har en Xbox360 kontroll som jeg vil bruke til helikopteret. Alt fungerer som det skal, men knappene for "pedalene" de som styrer om heliet skal snu til venstre eller høyre fungerer ikke skikkelig. Og det er umulig å få lagt inn nye kontrollere på det. Men det blir vel fikset til det er ferdig. Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 10. mars 2013 Del Skrevet 10. mars 2013 I cant fucking wait!!!!! Noen morsomme Multiplayer oppdrag? Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 10. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2013 Liker konseptet med Sector control, men siden jeg er elendig op modding får jeg ikke laget det som jeg vil ha det Lyst på Team King of the Hill som i Delta force extreme... Lenke til kommentar
Green_Monster Skrevet 10. mars 2013 Del Skrevet 10. mars 2013 AAS(Advance And Secure) mode er ganske underholdene Den inneholder 15 team vs team oppdrag, en god del parametere å stille på før man starter spillet og funksjoner som er spesielt designet til PvP. Download ligger på Armaholic.com. Ellers kommer det jo mer og mer coop oppdrag, noen er skikkelig gode. Det går jo ann å modde de som man vil også, men av vanlig høfflighet så burde man skifte navn på dem og legge til credits for de som har laget oppdraget opprinnelig. Dessuten mye scripts og moduler som kan brukes fra Arma2 går jeg utifra. AAS ble jo portet ganske kjapt til Arma 3, jeg regner med at de ikke skrev om hele greiene. Alt sånt ligger klart på armaholic - Workshop for arma serien. Ellers har man også dev-heaven.net Lenke til kommentar
JVM91 Skrevet 10. mars 2013 Del Skrevet 10. mars 2013 Da har vi fått opp en egen server, og vi har fått til nattid på den Søk på dette i filter om dere vil spille med/mot oss! Sons of Valor - 404 Wasteland Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 11. mars 2013 Del Skrevet 11. mars 2013 Mitt første møte med Arma-serien, veldig imponert! Synd jeg sliter veldig med ytelsen, flere som gjør det? Er jo å forvente fra en Alpha-versjon, men ikke så ille. Hjelper ikke å skru ned grafikken. Går greit i SP, FPS på mellom 30-45, nede i 25 hvis mye skjer. I MP er det ille, sikkert snitt på 20fps, droppet enkelte ganger helt ned til 10! GTX 680 1100/1700og 3570k @ 4,5GHz ArmA II er ihvertfall blitt mer optimalisert for hver patch som har kommet, og de er fremdeles ikke ferdig med å patche det. Så ja, vil tro du vil oppleve en stor forbedring mot lansering av det ferdige spillet, og lenge etterpå. Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 11. mars 2013 Del Skrevet 11. mars 2013 Funker zeroing i Alpha? Hvis så, noen som vet hvordan man endrer den? Lenke til kommentar
eindude Skrevet 11. mars 2013 Del Skrevet 11. mars 2013 Veldig bra. Men jeg har en Xbox360 kontroll som jeg vil bruke til helikopteret. Alt fungerer som det skal, men knappene for "pedalene" de som styrer om heliet skal snu til venstre eller høyre fungerer ikke skikkelig. Og det er umulig å få lagt inn nye kontrollere på det. Men det blir vel fikset til det er ferdig. tror ikke det skal være et problem å skifte. Gå inn på kontroll skjemaet klikk på det du vil forandre åg trykk på kontrollen. Pedallene er jo useless i fart bare en fyi viss det var det du mente. Ser mange nye apillere innen arma nå så ja Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 11. mars 2013 Del Skrevet 11. mars 2013 tror ikke det skal være et problem å skifte. Gå inn på kontroll skjemaet klikk på det du vil forandre åg trykk på kontrollen. Pedallene er jo useless i fart bare en fyi viss det var det du mente. Ser mange nye apillere innen arma nå så ja Ja, men de er veldig effektive når du bare svever. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå