Gå til innhold

ArmA 3 - Diskusjon

Anbefalte innlegg

SP går smooth, men MP lagger litt, spesielt når jeg er nær en fiende eller lagkamerat. Men dette er egentlig forventet. Det er tross alt en alpha, blir nok bedre optimalisert senere. :)

Ellers elsker jeg det så lang. Spilt i 2 timer ifølge Steam.

Spiller på ultimate med 1920x1080 med VSync av. Har GTX 690, i7-2600 3,4 GHz og 12 GB RAM.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Må si jeg digger dette spillet skikkelig, De har virkelig holdt på det som gjorde Arma 1 og 2 bra og fikset det som virkelig trengte å bli fikset nemlig kontrollene. Gleder meg til det kommer ut, men kommer til å spille alphaen helt til det.

Lenke til kommentar

Mitt første møte med Arma-serien, veldig imponert! Synd jeg sliter veldig med ytelsen, flere som gjør det? Er jo å forvente fra en Alpha-versjon, men ikke så ille. Hjelper ikke å skru ned grafikken. Går greit i SP, FPS på mellom 30-45, nede i 25 hvis mye skjer. I MP er det ille, sikkert snitt på 20fps, droppet enkelte ganger helt ned til 10!

GTX 680 1100/1700og 3570k @ 4,5GHz

Lenke til kommentar

Mitt første møte med Arma-serien, veldig imponert! Synd jeg sliter veldig med ytelsen, flere som gjør det? Er jo å forvente fra en Alpha-versjon, men ikke så ille. Hjelper ikke å skru ned grafikken. Går greit i SP, FPS på mellom 30-45, nede i 25 hvis mye skjer. I MP er det ille, sikkert snitt på 20fps, droppet enkelte ganger helt ned til 10!

Tror det varierer fra server til server. Sleit veldig med fps jeg også, men etter at jeg installerte nyeste driver og restartet PCen. Ligger jeg på 40-50fps på very high/ultra :p

Mens på andre servere kan jeg ha 10-20fps

Lenke til kommentar

Er overasket selv over ytelsen, meget imponert. Sikkert minst dobbelt som krevende som arma 2, alikevel ligger jeg jevnt over på samme fps. Desverre går alt til helvette så fort noe eksploderer, men forventet aldri at maskinen skulle kjøre 3'ern så godt, så klager ikke! (Q9550 som er en ganske stor bottleneck)

Endret av Vizla
Lenke til kommentar

Veldig bra. Men jeg har en Xbox360 kontroll som jeg vil bruke til helikopteret. Alt fungerer som det skal, men knappene for "pedalene" de som styrer om heliet skal snu til venstre eller høyre fungerer ikke skikkelig. Og det er umulig å få lagt inn nye kontrollere på det. Men det blir vel fikset til det er ferdig.

Lenke til kommentar

AAS(Advance And Secure) mode er ganske underholdene Den inneholder 15 team vs team oppdrag, en god del parametere å stille på før man starter spillet og funksjoner som er spesielt designet til PvP. Download ligger på Armaholic.com. Ellers kommer det jo mer og mer coop oppdrag, noen er skikkelig gode.

Det går jo ann å modde de som man vil også, men av vanlig høfflighet så burde man skifte navn på dem og legge til credits for de som har laget oppdraget opprinnelig. Dessuten mye scripts og moduler som kan brukes fra Arma2 går jeg utifra. AAS ble jo portet ganske kjapt til Arma 3, jeg regner med at de ikke skrev om hele greiene. Alt sånt ligger klart på armaholic - Workshop for arma serien. Ellers har man også dev-heaven.net

Lenke til kommentar

ArmA II er ihvertfall blitt mer optimalisert for hver patch som har kommet, og de er fremdeles ikke ferdig med å patche det. Så ja, vil tro du vil oppleve en stor forbedring mot lansering av det ferdige spillet, og lenge etterpå.

Lenke til kommentar

Veldig bra. Men jeg har en Xbox360 kontroll som jeg vil bruke til helikopteret. Alt fungerer som det skal, men knappene for "pedalene" de som styrer om heliet skal snu til venstre eller høyre fungerer ikke skikkelig. Og det er umulig å få lagt inn nye kontrollere på det. Men det blir vel fikset til det er ferdig.

tror ikke det skal være et problem å skifte. Gå inn på kontroll skjemaet klikk på det du vil forandre åg trykk på kontrollen. Pedallene er jo useless i fart bare en fyi viss det var det du mente. Ser mange nye apillere innen arma nå så ja :)

Lenke til kommentar

tror ikke det skal være et problem å skifte. Gå inn på kontroll skjemaet klikk på det du vil forandre åg trykk på kontrollen. Pedallene er jo useless i fart bare en fyi viss det var det du mente. Ser mange nye apillere innen arma nå så ja :)

Ja, men de er veldig effektive når du bare svever.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...