Gå til innhold

ArmA 3 - Diskusjon


Anbefalte innlegg

 

 

Jepp, max settings er nok laget for nyere teknologi enn det jeg har, får vel teste meg frem til jeg finner de beste innstillingene;)

Sant det. Man vil jo ha best grafikk som mulig, men også ha god framerate. Jeg vet hvordan det er å lete etter noe som passer. Det er litt fælt :p Men skygger for eksempel har ikke så mye å si. Pluss at de krever mye.

 

Skal kjøpe arma 3 når jeg får råd. Akkurat nå er førsteprioritet å kjøpe ny pc. Så blir blakk en stund.

Endret av EveryGameGamer
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Var bare å restarte steam så funket spillet, noen som har noe tips til å høyere fps? Mine er konstant under 30 uansett hva settings eg bruker. Kan ha alt på low men kommer ikke over 30 fps. Geforce 2500k og GTX 680 burde klare dette langt bedre. Ja, vet det er alpha, men greit å få spilt da.

Lenke til kommentar

Var bare å restarte steam så funket spillet, noen som har noe tips til å høyere fps? Mine er konstant under 30 uansett hva settings eg bruker. Kan ha alt på low men kommer ikke over 30 fps. Geforce 2500k og GTX 680 burde klare dette langt bedre. Ja, vet det er alpha, men greit å få spilt da.

Prøv å skru av Vsync.
Lenke til kommentar

Prøv å skru av Vsync.

 

Det var faktisk den første endringen eg gjorde når eg begynte å spille. Spillet hadde blitt langt mer populært om de hadde optimalisert det litt mer så flere kunne spill. Er ganske likt med Arma 2 også, krever voldsomt mye fra pcen og det er relativt gammelt. Håper fremdeles at de kommer til å forbedre fps kraftig til full versjonen. Alpha kommer eg nok ikke til å spille veldig mye hvis fps ikke blir høyere enn maks 30 og faller betraktelig hver gang det skjer noe på skjermen.

Lenke til kommentar

Spillet har vert i Alpha i ett par timer og du klager på at det er low performance? :blink:

 

Om du sjekker så skriver eg også at eg vet det er en alpha, men du kan ikke si noe i mot det er sier om Arma 2, elendig optimalisert. Lurer på om det er pcer ute der som ikke koster en formue som får kjørt spillet maks med 60fps. Men har en fealing at Arma 3 kommer til å bli like krevende om ikke enda verre, og at folk flest skal si seg fornøyd om de får 30 fps. Sikkert flere enn meg med den følelsen.

Lenke til kommentar

Noen andre enn meg som synes bevegelsene i spillet er litt urealistiske? Tenker spes på når du går/løper og de forskjellige skytestillingene...

 

Men spillet overgår 2ern på alle måter. Savnet det med forskjellige skyteposisjoner i ArmA 2, noe de har løst j*vlig bra her. Og grafikken er :eek:

Lenke til kommentar

Var bare å restarte steam så funket spillet, noen som har noe tips til å høyere fps? Mine er konstant under 30 uansett hva settings eg bruker. Kan ha alt på low men kommer ikke over 30 fps. Geforce 2500k og GTX 680 burde klare dette langt bedre. Ja, vet det er alpha, men greit å få spilt da.

 

Det må være noe galt med pcen din. Jeg kjører spillet med stort sett 60 fps hele tiden med følgende maskinvare:

 

q6600 @ 3.5ghz

560ti 2gb

8gb ram

 

Har neste alle settings på standard (Texturer på max). Vsync av, post prosessing av og 1080p.

 

Har du oppdaterte drivere?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...