Xoran Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 Recommended speccs for arma 3 ? Lenke til kommentar
MrL Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 20% nå! Laster ned med 2MB/sec, noe som jeg må si er imponerende mtp. hvor mange som faktisk laster ned fra Steam for øyeblikket. Serverne til Valve holder koken Får 7.4 MB/S her! Lenke til kommentar
dredg Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 Fekk it, kjøper på Steam jeg også- Får håpe jeg ikke taper så mye på DLC i lengden da! Lenke til kommentar
Hofer Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 Får 7.4 MB/S her! Noen som har det, har bare 20mbit desverre Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 Får man ikke kjøpt suportedition på steam? Lenke til kommentar
dredg Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 Nei bare Limited Edition, dessverre. Endte opp med LE nå siden BI er nede. Føler meg trist og skamfull. 1 Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 5. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2013 Får man ikke kjøpt suportedition på steam? Naup, står på forrige side 32%... Vil hjem.... Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 da blir det steamversjonen på meg og. Kjøpt ARMA2 tre ganger så føler jeg støtter litt likevell Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 Når man kjøper fra utviklerne, får man da en Steam-kode. Eller laster man ned fra utviklerne, og blir ikke en del av Steam som andre Steam-spill? Lenke til kommentar
f(x) Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 Laster ned fra steam nå, får 8,0-8,5 MB/s. Lenke til kommentar
MrL Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 (endret) Noen som har det, har bare 20mbit desverre Hehe Off, dette spillet gir maskinen min en svett utfordring merket jeg. Nå er det på tide å prøve dykking! Endret 5. mars 2013 av MrLG Lenke til kommentar
dredg Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 Når man kjøper fra utviklerne, får man da en Steam-kode. Eller laster man ned fra utviklerne, og blir ikke en del av Steam som andre Steam-spill? Arma 3 er Steam avhengig så det kommer du ikke utenom. Håper forøvrig at de starter en deal med at vi som svikta og gikk for LE grunnet serverne kan oppgradere til SE etterhvert. Lenke til kommentar
Hofer Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 Hehe Off, dette spillet gir maskinen min en svett utfordring merket jeg. Nå er det på tide å prøve dykking! Hva er specsene dine? Lenke til kommentar
MrL Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 Hva er specsene dine? Intel i5 2500K, GTX 580 Lenke til kommentar
Hofer Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 Blir en fin test til min kjære bærbar dette da hører jeg Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 Intel i5 2500K, GTX 580 Hva av settings og oppløsning kjører du på? Hvilken FPS? Lenke til kommentar
fsx v1.1 Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 Da har jeg fått kjøpt supporter edition Lenke til kommentar
MrL Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 Hva av settings og oppløsning kjører du på? Hvilken FPS? Alt på max, full hd, bortsett fra AA som er slått av. Draw distance/objects er satt til standard. Da ligger jeg på 30-40 FPS når det er "stille", og i action dropper det en del i forhold til skalaen på fighten. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 Alt på max, full hd, bortsett fra AA som er slått av. Draw distance/objects er satt til standard. Da ligger jeg på 30-40 FPS når det er "stille", og i action dropper det en del i forhold til skalaen på fighten. Ville anbefalt å satt shadows litt lavere slik at du får litt bedre framerate Lenke til kommentar
MrL Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 Ville anbefalt å satt shadows litt lavere slik at du får litt bedre framerate Jepp, max settings er nok laget for nyere teknologi enn det jeg har, får vel teste meg frem til jeg finner de beste innstillingene;) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå