Leeson Skrevet 29. juli 2003 Del Skrevet 29. juli 2003 A password can be cracked by software in a few hours. ABIT's SecureIDE will keep government supercomputers busy for weeks and will keep the RIAA away from your Kazaa files. Lenke til kommentar
Eskil87 Skrevet 29. juli 2003 Del Skrevet 29. juli 2003 :D:D Så ut som et kjempekort det der Lenke til kommentar
pettergutt Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 når kan man vente å finne det i butikkene tro? Lenke til kommentar
ApeacE Skrevet 3. august 2003 Del Skrevet 3. august 2003 Fett kort det må jeg si men så er det jo det at jeg hater alt som har med intel og gjøre så i stedet velger jeg denne versjonen nytt kort fra abit for socket a cpu:ABIT KV7 DDR 266/333/400 VIA KT600 Based AMD K7 Mainboard FSB400, DDR 400, SATA 150 RAID, AGP 8X ABIT Engineered http://www.abit.com.tw/abitweb/webjsp/engl...pMODEL_NAME=KV7 :oops: :oops: Lenke til kommentar
Pyjamas Skrevet 5. august 2003 Del Skrevet 5. august 2003 Norek sier: "De starter levering i uke 3 i August...Pris er ennå ikke tilgjengelig !" Lenke til kommentar
pettergutt Skrevet 5. august 2003 Del Skrevet 5. august 2003 Abit eller norek som starter leveringen da? Lenke til kommentar
IwI Skrevet 14. august 2003 Del Skrevet 14. august 2003 Kommer den 29. i postkassen miiin! Gleder meg. Var ganske dyrt da. Norek/Komplett selger det nå, selv om de ikke har fått det inn enda. PCUtstyr.no oxo. Lenke til kommentar
7r Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 Lurer på hvordan det er med disse hovedkortene med ekstra vifte. Hvis det viser seg at ABIT's IC7-Max 3 med ekstra vifte bråker for mye, lar det seg gjøre å skifte ut vifta med en kraftig kjøleribbe? Lenke til kommentar
vegtam Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 Merkelig å SKRYTE av at man har fjernet seriell- og parallellportene. Det er som å skryte av at man har fått operert bort appendixen, og liksom skal være bedre menneske av den grunn. Men det er kanskje tøft ikke kunne få brukt gammelt utstyr man har investert poenger i? Alle vet at grunnen til at de nå fjernes er at det ikke vurderes som lønnsomt å legge disse portene på hovedkortet lenger, når de brukes mindre og mindre, samt en felles enighet i bransjen om at å fjerne disse vil kunne øke salget av perfert utstyr. Men bare slapp av, seriell- og parallellporter vil sansynnligvis være mulig å fa tak i på PCI kort i mange år enda. Lenke til kommentar
MDCCLXXVI Skrevet 25. desember 2003 Del Skrevet 25. desember 2003 Velkommen til forumet vegtam:) Lenke til kommentar
MRN Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 Jeg har kjøpt meg dette kortet og er faktisk fornøyd med det. Eneste problemet er at det i BIOS, så står det at CPUen er på 61 grader. Og det rett etter jeg har starta opp PCen. Fikk et råd om at jeg "bare" kunne oppdatere BIOSen. Jeg har aldri gjort det før, er ikke det en risiko involvert i dette? Noen som vet hvor jeg finner en bios-oppdatering? (Ved søk på Google, så kom denne tråden opp som 5. plass...) Lenke til kommentar
stigen1 Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 Du finner det på Abit sine hjemmesider. Lenke til kommentar
zalo Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 Jeg har selv hovedkortet og det virket supert til jeg en dag bestemte meg for å formatere en av mine s-ata hdd. Når maskinen skulle starte opp igjen så vil den ikke boote fra noe annet en floppy disken. Det står forøvrig; BOOT FAILURE, INSERT SYSTEM DISK. Uansett hvilkene boot "egenskaper" jeg endrer i BIOS så vil det ikke boote fra hdd eller cd rom'et. Jeg tror ikke hovedkortet er ødelagt, det burde vel ikke være det. Hva skal jeg gjøre for at hovedkortet skal boote fra hdd? Formateringen min kan vel ikke ha ødelagt oppstartsprosedyren? Lenke til kommentar
larbjov Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 Jeg har også hat slikt problem med min data, som forøvrig IKKE har dette hovedkortet. Feilen ligger somregel i at Jumeprene er feil. Ta en titt på baksiden av hardiskene og cd-rommene og sjekk om Jumperene er riktige. Dataen kan ha problemer med å finne riktig disk å Boote fra etter en formatering. Dersom du har formatert disken som inneholder Operativ systemet må du installere OS`et på nytt. Hvordan er dette hovedkortet på RAM fronten, klarer den to eller flere vidt forskjellige RAM brikker eller er den "kresen". Lenke til kommentar
angry_norwegian Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 Leste en test her. Testeren mente kjølingen med OTES funket dårlig og bråkte mye. Hvis dette viser seg å stemme (kjøper kortet om en måned) er det mulig å fjerne hele greia? Stemmer det forresten at Secure IDE bare funker med P-ATA? Merkelig, i såfall. Lenke til kommentar
Sagacious Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 Leste en test her. Testeren mente kjølingen med OTES funket dårlig og bråkte mye. Hvis dette viser seg å stemme (kjøper kortet om en måned) er det mulig å fjerne hele greia? Stemmer det forresten at Secure IDE bare funker med P-ATA? Merkelig, i såfall. Ja det funker kun med P-ATA. Jeg hører ikke visten men jeg har andre viter i systemet mitt... Njaal Lenke til kommentar
angry_norwegian Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 (endret) Ganske besynderlig...Ofte pleier jeg å spørre flere spørsmål for hvert innlegg, siden jeg er nysgjerrig og ikke kan så mye. Men jeg får alltid svar på det siste spørsmålet, mens de andre blir glemt For å gjenta meg selv, er det mulig å fjerne hele OTES-opplegget? Endret 9. mai 2004 av o-haavard Lenke til kommentar
runeh Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 Ja, du kan fjerne hele greia. Vifta sitter med vanlig kontakt, bare å nappe ut. Plasten forøvrig er skrudd fast. Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 Leste en test her. Testeren mente kjølingen med OTES funket dårlig og bråkte mye. Hvis dette viser seg å stemme (kjøper kortet om en måned) er det mulig å fjerne hele greia? Stemmer det forresten at Secure IDE bare funker med P-ATA? Merkelig, i såfall. Det er fordi han ikke har konfigruert Fan EQ rett.. Viften bråker når den kjører for fullt.. men ikke når man kjører den på 60%, slik som jeg gjør.. Hører ingenting til den viften.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå