yates56 Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 Heisann! Jeg kjøpte meg en bil for ikke så lenge siden nå, hvor det fulgte med litt lyd stæsj. Jeg lurer litt på verdien og hvor bra det er. Ifølge selgeren så er dette hva som er i: 2 x 1" Rockford Fosgate diskant i front. 2 x 6" Rockford Fosgate mellomtone i hver side av dørene. 1 x 12" Rockford Fosgate 1000W RMS bass element. (Power HX2s) 1 x 599W RMS Pioneer forsterker (gmd510m) 1 x Biltema 4 kanals forsterker 4 x Rockford Fosgate delefilter Legger også ut noen bilder. Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 20. mai 2011 Del Skrevet 20. mai 2011 (endret) Verdien på utstyret er vel ikke all verden på det der, begynner jo å bli noen år... Men skal du selge det? er det derfor du lurer? Planen er kanskje å bytte til noe bedre eller? Når det gjelder hvor bra det er, så vil jeg si sånn midt på trèet, men hvis du skal se på hva du får i forhold til hva dette kostet nytt, så blir det ikke like bra, for dette koster masse nytt, men spiller middels bra Endret 20. mai 2011 av cossiemk1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå