AnonymDiskusjon Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 God kveld. Her om dagen fikk jeg i meg store mengder alkohol, og dette endte i et et nervesammenbrudd med sterk depresjon og gråt (på grunn av private, normale hendelser). vel ja. jeg var ekstremt lei meg, og jeg tenkte at jeg kunne prøve å røyke cannabis for å lette på humøret. Det er ikke noe jeg pleier å gjøre. Jeg røyker da også svært sjelden den dag i dag, selv om jeg har hatt min periode før. Men tilbake til temaet, jeg røyket bittelitt, og ble i tipp topp stand, og jeg klarte å være meg selv uten å begynne å gråte. Med en gang jeg tenkte på noe trist holdte jeg på å begynne å gråte, men så gikk det bare over, og alt var bra. Men det jeg egentlig skulle frem til var at etter jeg hadde røyket, så hendte det ofte at jeg gikk lenge og pratet med personen ved siden av meg, før det plutselig gikk opp for meg at jeg trodde jeg snakket med noen andre. Jeg trodde hele tiden at jeg snakket med andre personer enn jeg egentlig gjorde, for vi var bare to. Jeg satt og pratet, også plutselig så kunne jeg ikke skjønne at vi bare var to personer. jeg var hele tiden på at det var flere mennesker med oss, og at jeg snakket med dem. Jeg leste så på internet at det kunne forekomme psykotiske symptomer når disse to rusmidlene blir mixet. Var dette en liten form for psykose, eller var jeg bare alt for full og alt for høy? Jeg kan jo også nevne at jeg hadde besøkt et familiemedlem på sykehus, og det var en ekstrem sterk hendelse. Postet av anonym: 95b6c4a72dba3770d3f8cc881d5e9868 Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 Du var nok bare altfor full og høy. Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 Du reagerer sannsynligvis dårlig på det psykoaktive stoffet i cannabis og bør derfor holde deg langt unna dette stoffet. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 19. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2011 Men jeg har aldri hatt noen negative virkninger ved det. Ikke etter jevnlig bruk. jeg ble jo sløv og fikk dårligere hukomelse, men jeg fungerte helt fint i det dagligdagse og har ikke merket noen andre skader enn det. Postet av anonym: 95b6c4a72dba3770d3f8cc881d5e9868 Lenke til kommentar
vidor Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 Veldig lite lurt å bruke slike stoffer. Du risikerer å dra på deg angst, depresjon og i værste fall ende opp i psykose. Dette er godt dokumenterte endestasjoner for misbruk, noe selv 6000 år gammel indisk medisin har nedtegnet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå