Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jeg har en dust av en mann til tider

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg kjenner at jeg blir veldig takknemlig for at foreldrene mine har klart å ha et ordentlig forhold til hverandre og andre ekser opp gjennom årene.

Så bra! Det er viktig!

Men må få si at det er ikke noe som går utover barna dette! Vi gjør jo selvfølgelig det beste for de!

Postet av anonym: dd20699ec1c35b5ce9c30e5ee9ac87bf

Lenke til kommentar

Det er ikke nødvendig noe hun har gjort mot ham, men konsekvensene for ham er store.

Det finnes nok av eksempler på menn som ikke har oppført seg slik exen krever og har mistet omsorgen for egne barn.

Da er det noe gale med rettsvesenet i dette landet! Skal mye til for at hun skulle klart å nektet han omsorg! Men men, jeg har sakt til han hva jeg syns om saken, og kommer det mere no, så får jeg snakke med hun selv!

Ja det er det...

Menn har ingen rettigheter når det gjelder barn i dette landet. Og hvis moren skulle finne på å nekte faren sammvær med barnet får det ingen konsekvenser for henne. Politiet kommer ikke hjem til henne og tar barna fra henne. De eneste konsekvensene det evt kan få er at hun blir belønnet med mer barnebidrag fordi barne jo er mer hos henne.

Skulle han derrimot finne på å holde barna litt lenger enn det som er avtalt fordi hun har nektet han sammvær tideligere vil han bli annklaget for kidnapping og vil antakelig miste all sammvær med barna og bare sitte igjenn med et bidrag å betale. pluss utgifter til rettssaken, en saftig bot og sikkert også få en fengselsstraff.

Jeg synes egenklig det er ganske bra når kvinner møter seg selv i døra når det gjelder barneomsorg for hvis det skjer nokk ganger vil det kansje bli gjordt noe med dette diskriminerende systemet vi har i dag. Men det er jo trist for barna og faren selvsagt.

Endret av flesvik
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...