AnonymDiskusjon Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 Jeg er samboer med verdens snilleste mann, vi har 1 barn sammen, han har vært gift i 12år før og har 2 barn med hun! Problemet er at hun lager så mye kvalme, lyver hele tiden, ringer til døgnets tider, og er blitt en plage i livet vårt! Og min samboer gir ikke beskjed igjen, no idag har hun skrevet noen mld om meg til han om at jeg har sakt forskjellige ting til ungene deres ( de er her 50%), noe som ikke er sant, og han tør ikke gi hun beskjed, bare sier han vet ikke... Åååå, listen er lang over ting som hun gjør, og jeg kjenner jeg orker snart ikke mere.... Noen råd??? Postet av anonym: dd20699ec1c35b5ce9c30e5ee9ac87bf Lenke til kommentar
SubHuman Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 Snakk med henne selv? Eller evt. si noe om at det er skikkelg viktig for deg ogsånn og at han må manne seg opp å stille opp for dama si.. Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 Han sitter mellom barken og veden. Jeg antar at samværet med unga betyr veldig mye for ham og at han kanskje er redd for at hun skal lage helvete hvis han setter skapet på plass. Er selv i mer eller mindre samme situasjon og tør heller ikke å lage helvete fordi jeg er redd for at unga mine plutselig skal befinne seg 1400km unna der ekskona er oppvokst. 1 Lenke til kommentar
Antatra Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 Jeg regner med du har sagt klart i fra om dette til samboeren din? Hvis ikke, forklar ham at dette tærer på deg og at du ønsker at han skal gi beskjed til eksen. Om han da ikke forstår alvoret må du nesten ta saken i egne hender, eller igjen forklare samboeren din at du ikke holder ut dette i lengden. Jeg regner med han bare er litt tøffel. Enten fordi du ikke har sagt klart nok ifra, eller fordi han ikke ønsker å lage noe bråk av det. Både med deg og med eksen. Hun er jo tross alt barnas mor og han skal ha en del med henne å gjøre fremover. Da er det greit at det ikke er bråk. Samtidig er han samboeren din, og bør forstå din side hvis du bare gjør det klart for ham. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 19. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2011 Han sitter mellom barken og veden. Jeg antar at samværet med unga betyr veldig mye for ham og at han kanskje er redd for at hun skal lage helvete hvis han setter skapet på plass. Er selv i mer eller mindre samme situasjon og tør heller ikke å lage helvete fordi jeg er redd for at unga mine plutselig skal befinne seg 1400km unna der ekskona er oppvokst. Ja, det forstår jeg og, men han har barn med meg og.. Og han er sammen med meg, jeg gjør alt for de andre barna hans og... Har ikke noe med barna å gjøre, MEN at hun skal lage kvalme i vårt samliv... Kjenner jeg blir så sint og lei meg... Postet av anonym: dd20699ec1c35b5ce9c30e5ee9ac87bf Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 19. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2011 Jeg regner med du har sagt klart i fra om dette til samboeren din? Hvis ikke, forklar ham at dette tærer på deg og at du ønsker at han skal gi beskjed til eksen. Om han da ikke forstår alvoret må du nesten ta saken i egne hender, eller igjen forklare samboeren din at du ikke holder ut dette i lengden. Jeg regner med han bare er litt tøffel. Enten fordi du ikke har sagt klart nok ifra, eller fordi han ikke ønsker å lage noe bråk av det. Både med deg og med eksen. Hun er jo tross alt barnas mor og han skal ha en del med henne å gjøre fremover. Da er det greit at det ikke er bråk. Samtidig er han samboeren din, og bør forstå din side hvis du bare gjør det klart for ham. Han er nok litt tøffel ja, men når det går uteover meg, da syns jeg han kan gi beskjed.. Jeg er mor til hans barn jeg og.... Postet av anonym: dd20699ec1c35b5ce9c30e5ee9ac87bf Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 Ta å gi henne en ordentlig omgang med dine meninger. Kjeft henne opp så huden flyr. Slike kjerringer trenger å få høre hvordan de egentlig er. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 Syns egentlig at du burde ta ett voksent oppgjør med denne kvinnen. Inviter henne på kaffe og kaker eller lignende, og uttrykk hvor mye du bryr deg om dine barn og hans barn, og at du ikke ønsker at noe mellom dere voksne skal påvirke barna negativt. Det er barna det går utover hvis de voksne ikke kan holde freden. 6 Lenke til kommentar
OJ Doe Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 Eller kanskje du er en dust selv, som må ha mannen din til å si hva du mener. Fortell denne ekskona nøyaktig hvor skapet står. Det er ingenting i veien for at du forteller henne at hun oppfører seg dumt, men om mannen din gjør det mister han fort den omsorgen han hadde for barna. 3 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 19. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2011 Syns egentlig at du burde ta ett voksent oppgjør med denne kvinnen. Inviter henne på kaffe og kaker eller lignende, og uttrykk hvor mye du bryr deg om dine barn og hans barn, og at du ikke ønsker at noe mellom dere voksne skal påvirke barna negativt. Det er barna det går utover hvis de voksne ikke kan holde freden. Ja, men er jo noe jeg ikke har lyst til, jeg er alltid hyggelig med hun, har aldri sakt et vondt ord til hun, men dette tærer på mitt humør og hverdag! Så kanskje jeg bare skal snakke med henne selv Postet av anonym: dd20699ec1c35b5ce9c30e5ee9ac87bf Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 19. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2011 Eller kanskje du er en dust selv, som må ha mannen din til å si hva du mener. Fortell denne ekskona nøyaktig hvor skapet står. Det er ingenting i veien for at du forteller henne at hun oppfører seg dumt, men om mannen din gjør det mister han fort den omsorgen han hadde for barna. Hehe, ja kanskje jeg er dust selv, men jeg føler jeg ikke kan gi henne inn, at det skal gjøre ting verre!! Uff.... Postet av anonym: dd20699ec1c35b5ce9c30e5ee9ac87bf Lenke til kommentar
SubHuman Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 (endret) Snakk med henne på en diplomatisk, sivilisert måte. His det ikke fungerer bli da mer aggressiv, gå ikke nødvendigvis ned på hennes nivå, ved å bli en totalt bitch, men hvis henne hva du føler og at det er din mann nå osv. Vet ikke hvor ekstremt det er med det at hun ringer deg om natten osv, men du kan faktisk få politiet å fikse opp i det, men ville heller ha snakket med henne selv. Endret 19. mai 2011 av SubHuman Lenke til kommentar
OJ Doe Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 Eller kanskje du er en dust selv, som må ha mannen din til å si hva du mener. Fortell denne ekskona nøyaktig hvor skapet står. Det er ingenting i veien for at du forteller henne at hun oppfører seg dumt, men om mannen din gjør det mister han fort den omsorgen han hadde for barna. Hehe, ja kanskje jeg er dust selv, men jeg føler jeg ikke kan gi henne inn, at det skal gjøre ting verre!! Uff.... Postet av anonym: dd20699ec1c35b5ce9c30e5ee9ac87bf Poenget mitt er bare at de negative sanksjonene ved at du forteller henne hva du mener, er langt mindre enn for din mann. Du vil ikke være slem med henne, for å holde liv i et falsk forhold, når mannen din på sin side kan miste omsorgsretten for barna sine. Her må du prioritere. Jeg forstår at du ikke har lyst, for det er slettes ikke gøy å si sånt, men enten må du gjøre det selv, eller så må du leve med det. Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 Prat hyggelig med henne om saken, det er nok det beste. Jeg tror på kommunikasjon i de fleste aspekter ved livet, også ekle eks-koner. Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 Du må markere ditt territorie og si at nok er nok. Sett henne på plass --ordentlig slik at hun vet sin plass. Som det er nå lar dere henne bare overkjøre både mann og barn. Slik skal det ikke være og det må du gjøre klart for henne! Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 Husk at de skal samarbeide etterpå... Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 Ja, men er jo noe jeg ikke har lyst til, jeg er alltid hyggelig med hun, har aldri sakt et vondt ord til hun, men dette tærer på mitt humør og hverdag! Så kanskje jeg bare skal snakke med henne selv Postet av anonym: dd20699ec1c35b5ce9c30e5ee9ac87bf Det er nok det lureste, spesielt siden du sier at det går utover humøret og hverdagen, da er det på tide å gjøre noe. Hvis man vil ha noe gjort så må man gjøre det selv Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 19. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2011 eneste jeg er redd er at jeg kommer til å be hun dra til helvette, min kjære har jeg nettopp igjen gitt beskjed om å si noe til hun, men han vil ikke, vil ikke lage bråk, og da syns han jo tydeligvis det er greit at hun lyver om meg og lager kvalme og krangel hos oss... Jeg vet ikke kor jeg skal gjøre av meg, blir så lei meg... Postet av anonym: dd20699ec1c35b5ce9c30e5ee9ac87bf Lenke til kommentar
Antatra Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 Sier du KLART i fra hvordan dette er for deg? Jeg synes han kunne ha ordnet opp i dette for deg. Ikke skal han akseptere at moren til sine barn lyver, spesielt når det er mot hans egen samboer. Han har den daglige kontakten, og kjenner henne best. Derfor bør han ta seg av dette. At han ikke vil si noe fordi det blir bråk mellom dem, tror jeg ikke han vil ta så mye hensyn til hvis han vet hvordan dette er for deg. Enten blir det bråk med henne, eller så blir det bråk med deg. Gjør dette klart for ham. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 20. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2011 Sier du KLART i fra hvordan dette er for deg? Jeg synes han kunne ha ordnet opp i dette for deg. Ikke skal han akseptere at moren til sine barn lyver, spesielt når det er mot hans egen samboer. Han har den daglige kontakten, og kjenner henne best. Derfor bør han ta seg av dette. At han ikke vil si noe fordi det blir bråk mellom dem, tror jeg ikke han vil ta så mye hensyn til hvis han vet hvordan dette er for deg. Enten blir det bråk med henne, eller så blir det bråk med deg. Gjør dette klart for ham. Jeg har igjen snakket med han! Og han rikker seg ikke, mener jeg må bare finne meg i det, men hallo, det gjør jeg ikke, skal jeg finne meg i at hun slenger dritt om meg og lyver? Lurer på hva hun har gjort med han, siden han ikke tør å si imot han, mens meg betyr ikke noe!! Postet av anonym: dd20699ec1c35b5ce9c30e5ee9ac87bf Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå