Ukuele Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 Heeei, føøler at min bærbare pc er blitt litt balle å spille på, så bestemte meg for å skaffe ny. Men er veeldig dårlig på dette med data. Så lurer på om noen kunne vært snille å satt sammen et opsett for meg på NetShop. Med skjerm, tastatur og mus. Pcen skal jo brukes til gaming så da skal det vel være tastatur og mus som funker til det. Tusen takk for all hjelp. Budsjett 6000,- Lenke til kommentar
pavllion Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 Heeei, føøler at min bærbare pc er blitt litt balle å spille på, så bestemte meg for å skaffe ny. Men er veeldig dårlig på dette med data. Så lurer på om noen kunne vært snille å satt sammen et opsett for meg på NetShop. Med skjerm, tastatur og mus. Pcen skal jo brukes til gaming så da skal det vel være tastatur og mus som funker til det. Tusen takk for all hjelp. Budsjett 6000,- Ville anbefalt dustinhome svært bra service Lenke til kommentar
Ukuele Skrevet 19. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2011 Forresten det å bygge selv er dessverre uaktuelt. Lenke til kommentar
Ukuele Skrevet 19. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2011 Forresten hvis jeg putter noen komponenter i handlevogna og bestiller er det noen mulighet for at de kan sette den sammen og så frakte den til meg? På DustinHome altså. Lenke til kommentar
Karbutar Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 Er visst mange som er skeptiske til å bygge data sjølve, uten grunn. Les gjennom ein guide eller to, so får du meir for pengane. 1 Lenke til kommentar
pavllion Skrevet 20. mai 2011 Del Skrevet 20. mai 2011 har bygget meg en pc selv, veldig lærerikt og egentlig ganske lett. Bare til å se denne videonen: http://www.hardware.no/artikler/guide_bygg_pc-en_selv/45552 så blir det littlettere Pavllion- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå