DJ_Dark Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 Fy faen jeg hater deg, Moldskred. Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 Spennende gitt! Billig straffe, men der er vell forsåvidt fortjent kampen sett under et..? Lenke til kommentar
Tosha0007 Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 Viss den er klar bør det vere 10+ straffer i kvar kamp... Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 (endret) Moldskred som bare holdt rundt en der, ofc, tabar. Da skal det faen meg deles ut gult til enhver holding ellers, men neida, Oddvar Moen handler faen meg så tilfeldig. Endret 19. mai 2011 av Rampage Lenke til kommentar
Mysterious Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 (endret) Step_up, trodde du hadde fått brillene dine på deg jeg. Moldskred holder jo rundt han startsilleren. hendene hannes møttes på midten rundt magen... Endret 19. mai 2011 av Catoa 1 Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 HVORFOR I HELVETE holder Moldskred rundt den MINSTE spilleren i feltet?! Herregud. Humørsyke Moen. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 Var bare en Start-straffe som manglet i denne kampen. Selvfølgelig med ett minutt igjen å spille. Helvette! Lenke til kommentar
Bagh Skrevet 19. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2011 Faen så dårlig av Moldskred Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 Moldskred holder jo rundt han startsilleren. hendene hannes møttes på midten rundt magen... Den første setningen din i innlegget ditt bryter med ett par retningslinjer. Ellers så jeg ikke den situasjonen i farten, men det kunne like gjerne vært holdingen til Prica, for det er og straffe... Lenke til kommentar
Mysterious Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 Moldskred holder jo rundt han startsilleren. hendene hannes møttes på midten rundt magen... Den første setningen din i innlegget ditt bryter med ett par retningslinjer. Ellers så jeg ikke den situasjonen i farten, men det kunne like gjerne vært holdingen til Prica, for det er og straffe... Glad i deg Lenke til kommentar
Bagh Skrevet 19. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2011 Spar meg for retningslinjesnakket ditt Step_up. Holdingen som Prica bedriver skjer på hver eneste corner og frispark, uten at det er noe bedre av den grunn. Moldskreds er så klar og forferdelig som du får det. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 Den første setningen din i innlegget ditt bryter med ett par retningslinjer. Det er kun en påstand. Ingen personangrep. Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 MEH, som en et annet sted sa. Flott at de begynner å dømme på holding i feltet, JÆVLA SURT at det måtte skje mot oss her... Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 Er det faen meg mulig. Det er faen meg ALLTID Start. ALLTID. Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 Den første setningen din i innlegget ditt bryter med ett par retningslinjer. Det er kun en påstand. Ingen personangrep. Ved setningsoppbyggingen så blir det ett personangrep. Skulle det vært en påstand, så måtte han ha bygd opp setningen på en annen måte. Lenke til kommentar
cfg Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 Hahaha, stakkars trøndere, føltes godt! 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå