Bagh Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 (endret) VSTippeligaen Sør Arena, Kristiansand 19. mai 2011 kl. 20.00 TV2 / TV2 HD Rosenborg gikk på en smell sist mot Haugesund og Start har ikke tatt poeng på 3 kamper. Det ligger an til å bli en spennende og målrik kamp som de siste oppgjørene mellom disse lagene har vært. Lagoppstilling Rosenborg: Örlund Lustig - Larsen - Lago - Dorsin Henriksen Svensson - Åsen - Skjelbred - Joar Prica Antatt lag Start: Høie Priske - Pepa - Mathisen - Vikstøl Hoff - Owello - Hanssen - Børulfsen Stokkelien - Årst Huhei, litt problemer med nettet her, så det kom 3 tråder. Bruk denne. Endret 19. mai 2011 av Bagh Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 Får håpe vi får se en innsatskamp slik vi gjorde tidligere, der folk faktisk arbeider hardt og virker å VILLE prøve. Hvis ikke går det vel rett til helvete som det gjør når folk slasker rundt uten vilje. Lenke til kommentar
Tosha0007 Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 Utan innsats er eg redd midtbanen, som manglar pondus og rutine, kan bli springande mykje mellom. Blir uansett spanande og sjå korleis laget responderer etter fadesen mot FKH. Heia bart! Lenke til kommentar
Bagh Skrevet 19. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2011 Går vel på trynet som mot Haugesund. Men med riktig innsats så kan det likevel bli bra. Jönsson går for en frekk 4-1-4-1 formasjon. Men det er jo her man skulle startet med Olsen på venstre kant, ikke Bakenga. På bortebane skal han få muligheter, for alle hjemmelag vi stå høyt og gi fra seg rom bakover. Lenke til kommentar
eveant Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 Jeg må si at jeg liker det nye midtstopperparet som drilles inn. Lenke til kommentar
Bagh Skrevet 19. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2011 (endret) Skvatt til da Larsen gikk inn i duellen og tenkte at der blir det frispark og gult kort. Det var jo soleklart. Men neida, Moen viser seg igjen fra sin beste side. Endret 19. mai 2011 av Bagh Lenke til kommentar
Tosha0007 Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 Utruleg korleis Larsen korleis å unngå frispark i mot i stad ved den latterlege takllinga. Positiv innsats av Kjernen som eg høyrer nær heile tida, sjølv om dei verkar og vere veldig få Lenke til kommentar
eveant Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 Svein Oddvar Moen er en latterlig dommer. Han har vist det gang på gang. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 En helt enormt dårlig takling av Larsen. Klønete og imponerende at Moen ikke fikk med seg den der. Rosenborg har ikke imponert så langt. Lenke til kommentar
eveant Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 Minnet om en filming av Joar der, håper ikke det var det jeg så. Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 Hvis du hadde sett på det andre beinet så så du at han traff han rett i anklen med knottene på beinet som ikke tok ballen Lenke til kommentar
Bagh Skrevet 19. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2011 Blir en stygg kamp dette Frykter det jeg også. Virker som om Moen innså at han gjorde feil med Larsen og dermed har lagt lista høyt for å slippe unna pes. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 Det er faen ikke moro å se på RBK mer. Så utrolig lite kreativ fotball. Ingen sjanseskaping. Drøy redning av Örlund. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 (endret) Årst gikk litt i veien for Örlund. Sistnevnte ble litt nervøs så det ut som og trakk seg midt i sparket. Endret 19. mai 2011 av DJ_Dark Lenke til kommentar
Bagh Skrevet 19. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2011 Føler vi har tatt over mer nå de siste minuttene uten at vi får til noe fremover. Så kommer Start med en mega sjanse, der har vi litt flaks. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 Rødt kort? Hopper da inn med knottene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå